- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase další povedený nadpis ve stylu poplašné zrpávy, jednou denně to tady musí být, všetně zjednodušování skutečnosti do takové podob. že už to není pravda.
Ekonomika funguje trochu jinak než si představují novináři. Je to dynamický systém, který vyvolává i potřebné pozitivní změny.
Já jsem myslel že podnikatel má toli peněž právě proto, že podnikání je riskantní.
A najednou bude zničen.
"Dražší německé mýto nás zničí"
A vy když jste ničili západní konkurenci, nízkými mzdami, nižšími východními náklady, tak to bylo v pořádku že?
Pamatuji doby, kdy k nám jezdili jako kamioňáci Rakušáci, Němci, Španělé a další. Dnes aby je pohledal, východní spediční firmy naprosto ovládli Evropský trh. A proč asi?
Nevím, bojí se promítnout do cen? A on nějaký jiný dopravce umí jezdit laciněji, pod náklady?
Ano, umí. Třeba Poláci, nižší mzda, nižší náklady
To jako myslí vážně, stěžovat si a divit se, že jim někdo zatrhl objíždění dálnic po okreskách?
To navýšené mýto bude platit jen pro české firmy? Pokud ne, a bude platit pro všechny stejně, tak je potřeba hledat problém někde jinde. Trh se třeba trochu pročistí od neefektivních dopravců, přibude řidičů pro firmy, které zůstanou na trhu.
Špatná politika, každý se vymlouvá na rychloobrátkové zboží, minimální sklady, ale jsou komodity ,které by v tom neustále plném pravém pruhu na dálnici neměly co dělat.Když už dotovat tak dopravu na železnici, aby byla výhodnější, dobrovolně pomalejší a dražšíí způsob dopravy nebude nikdo akceptovat.
A co třeba dotace? Ty by nebyly?
Můžou jít jezdit pro jiné firmy. Roky pláčou, že zakázky jsou, ale nemá kdo jezdit.
Kdyz nejsou prachy na slusne platy, at se nedivi.