Diskuze

Dražší německé mýto nás zničí, bojí se české firmy. Platí až trojnásobek

Až trojnásobné výdaje za mýto na německých dálnicích zatěžují po letošním zdražení české kamionové firmy. Pro část dopravců to může být dokonce likvidační, vyplývá z ankety agentury ČTK mezi zástupci tuzemských firem. Výdaje se podle firem v posledních měsících zvýšily několikanásobně a další náklady navíc přibudou od ledna příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase další povedený nadpis ve stylu poplašné zrpávy, jednou denně to tady musí být, všetně zjednodušování skutečnosti do takové podob. že už to není pravda.

Ekonomika funguje trochu jinak než si představují novináři. Je to dynamický systém, který vyvolává i potřebné pozitivní změny.

0 0
možnosti

Já jsem myslel že podnikatel má toli peněž právě proto, že podnikání je riskantní.

A najednou bude zničen.

0 0
možnosti

J41a34n 44C73e67p55e86k

23. 10. 2018 13:33

"Dražší německé mýto nás zničí"

A vy když jste ničili západní konkurenci, nízkými mzdami, nižšími východními náklady, tak to bylo v pořádku že?

Pamatuji doby, kdy k nám jezdili jako kamioňáci Rakušáci, Němci, Španělé a další. Dnes aby je pohledal, východní spediční firmy naprosto ovládli Evropský trh. A proč asi?

2 0
možnosti

M61a39r23e79k 11T66e92t77u17r

23. 10. 2018 16:49

Ty skoro nikam nevedou.

1 0
možnosti

Nevím, bojí se promítnout do cen? A on nějaký jiný dopravce umí jezdit laciněji, pod náklady?

1 0
možnosti

Ano, umí. Třeba Poláci, nižší mzda, nižší náklady

0 0
možnosti

To jako myslí vážně, stěžovat si a divit se, že jim někdo zatrhl objíždění dálnic po okreskách?

4 0
možnosti

J43a17n 12B46a68r39t56o34š

23. 10. 2018 9:03

To navýšené mýto bude platit jen pro české firmy? Pokud ne, a bude platit pro všechny stejně, tak je potřeba hledat problém někde jinde. Trh se třeba trochu pročistí od neefektivních dopravců, přibude řidičů pro firmy, které zůstanou na trhu. R^;-D;-D;-D

6 0
možnosti

Špatná politika, každý se vymlouvá na rychloobrátkové zboží, minimální sklady, ale jsou komodity ,které by v tom neustále plném pravém pruhu na dálnici neměly co dělat.Když už dotovat tak dopravu na železnici, aby byla výhodnější, dobrovolně pomalejší a dražšíí způsob dopravy nebude nikdo akceptovat.

3 0
možnosti

A co třeba dotace? Ty by nebyly?

1 0
možnosti

Můžou jít jezdit pro jiné firmy. Roky pláčou, že zakázky jsou, ale nemá kdo jezdit.

2 0
možnosti

P73e41t77r 43V84r19a25n50i52k

23. 10. 2018 8:55

Kdyz nejsou prachy na slusne platy, at se nedivi.

3 0
možnosti