Diskuze

Dráhy o víkendech omezí nenáviděné „koženky“. Na rychlíky nasadí Elefanty

Zákazníci Českých drah se o víkendech dočkají na některých rychlíkových tratích velké změny v kvalitě. Od 8. dubna dráhy alespoň o víkendech nahradí nejstarší rychlíkové vozy východoněmecké výroby s kupé a koženkovými sedačkami moderními nízkopodlažními jednotkami CityElefant. Změna pocítí hlavně lidé na rychlících z Prahy do Děčína.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ešusy mám rád, ale na dálkové dopravě bych raději klasické vozy.

1 0
možnosti

Jen pockej, az se rozsiri EU narizene ohrazeni trati betonovymi zdmi. To je pak horni patro elefanta jedinym vozidlem, kde ma smysl okenko.

1 0
možnosti

Tuhle stránku jsem založil s úmyslem srovnávat jednotlivé železniční společnosti na trase Ostrava- Praha. Kdo nabízí jaký ceny, služby? Které vlaky mívají zpoždění? Preferujete České Dráhy, Regio Jet nebo Leo expres? Podělte se o své zkušenosti. Sdílejte své názory, návrhy a připomínky. Jednotlivé poznatky pak admin využije ve své práci, která bude zveřejněna na jeho stránce:  prezentujte svuj názor

.http://www.facebook.com/pages/Cestuji-vlakem-Ostrava-Praha-a-zpět-Stránka-pro-vaše-názory-a-připomínky/582357088442602

0 3
možnosti

Hloupé řešení, Elefanty jsou pro příměstskou dopravu, to znamená kvalita sezení je vhodná na pár minut. Vůbec tyto vagóny nejsou vhodné pro dálkovou dopravu. Je to podobné, jako zájezdní dálkový autobus a autobus MHD. Ale z nouze ctnost, mají větší kapacitu, vlaky o víkendu jsou velmi často narvané a tak si lidé stěžují, že v médiích pořád slyší, že nikdo necestuje, proto je třeba spojení rušit, nicméně oni vidí pravý opak, vlak je narvaný, rodina s kočárkem nemá ani jak nasotupit. Tak se hodí do placu Elefanty na víkend, kdy je příměstská doprava jaksi menší. Celá Česká republika to s pravicovou vládou vede od deseti k pěti, vybydlená země. Z nouze ctnost.

2 6
možnosti

Umi se to ritit i 140km/h a sezere to mnohem mene proudu nez pershing s Budysinskymi kozenkami v zavesu.

1 1
možnosti

Tedy nasazovat regionální jednotku na dálkové vlaky jen proto, že vozy dálkové dopravy zrezly je samo o sobě ostuda a dráhy se tím ještě chlubí...Rv

Nechcete si rovnou půjčit o dopravních podniků nové tramvaje a zavést tram-train z Třince na DIvokou Šárku? (Rozhodně bychom měli evropskou raritu...)

3 4
možnosti

L70e25o 15K66r83á88t56k37ý

18. 3. 2013 16:39

Pan Janata je asi ajznboňák na prostojích, že se tady tomu věnuje od večera do rána i dál...holt výdrž

0 4
možnosti

J72a50n 92Š45e11b51e19l56e

18. 3. 2013 15:04

Je škoda, že tyto jednotky České dráhy neprovozují v modifikaci pro střídavou trakci, případně pro obě trakce. Ve Škodovce byly pro střádavou trakci a široký rozchod vyrobeny dvě jednotky pro Litvu, kde jsou provozovány. Ty (v některých případech velmi staré) pantografické jednotky provozované a stř. trakci v ČR by si už zasloužily vyměnit.

5 0
možnosti

litva....ukrajina....

0 0
možnosti

Je vidět, pod články o železnici píší téměř jen šotouši. Protože 90% "běžných" lidí dá přednost elefantu před koženkovým hnusem. Nejde jen o materiál nebo vizuální stránku interiéru Bček, ale 8 míst v kupé je opravdu katastrofa. A k těm, co tu píší, že se v Bčku dá dobře natáhnout a spát: Vám přijde v pořádku, když jsou kupé "obsazená" 2mi lidmi? Smysl vlaku opravdu není vozit vzduch. Otevírací okna také ocení pouze šotouš, který ve stanici vykoukne a sleduje provoz. Jinak je fakt bomba, když vůz někde letí nedejbože 140, v kupé je 8 lidí, 2 z nich jsou alergičtí na pyl a pak se zkuste domluvit na otevření okna. A když už se všichni shodnou, že to nikomu nevadí, tak vás čeká hukot, přes který neuslyšíte vlastního slova, po kupé bude lítat všemožné chmýří a stejně bude vedro. Oproti tomu klimatizace vadí jen věčným haterům.

Jsem rád, že ČD vidí potřebu ty hnusy něčím nahrazovat. Bohužel jich stále jezdí spousta.

8 6
možnosti

J94a78n 48P37e62k70a

18. 3. 2013 10:40

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0otou%C5%A1

..tohle nejsem a přesto mám radši stará kupíčka. Navíc, ve filtrech klimatizace je mnohdy taky dost svinčíku :) Osobně ji téměř vůbec nepoužívám, klimatizovat se v horkém létě je nejlepší způsob, jak si zadělat na angínu...

4 3
možnosti

J79a64n 28P11e63k11a

18. 3. 2013 10:06

NENÁVIDĚNÉ KOŽENKY?? Nevím jak ostatní, ale já osobně jsem měl ty staré kupíčkové vagóny  rád, byla tam fůra místa a mnohem lepší komfort, než nabízejí ty moderní nesmysly, co mají interiér jako autobusy...

7 6
možnosti

Není to ani půl roku co ČD o Elefantech psaly jak jsou nespolehlivé a že chtějí jinou firmu ...

1 5
možnosti

Nepletete si to s něčím? CityElefanty se vyrábějí už od roku 1997 a chyby už jsou tudíž dávno vychytané. ČD je sice letos přestaly objednávat, ale důvod je jiný. Takto kapacitních vozidel pro příměstskou dopravu už mají dost a teď budou doplňovat vozový park RegioPantery nebo něčím podobným.

4 0
možnosti

Já kupátka rád, a koženka mi příjde lepší než hadr, který se blbě myje.

7 4
možnosti

No to vlastně mluvíš i za Ty uklízečky, určitě mají stejný názor, hlavně aby na utření sedaček nepoužívaly stejný hadr jak na podlahu...;-D

0 2
možnosti