Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Dráhy lákají Pražany do vlaku. Slibují nové zastávky a kratší intervaly

České dráhy chtějí Pražany naučit jezdit vlakem i po městě. Vlakové linky by po metropoli měly proto jezdit častěji. A připravuje se navíc i výstavba nových železničních zastávek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sleeper

19. 9. 2008 11:40
Ať radši zlepší servis...

Zase jeden z výborných nápadů. Investovat mld. korun do zřizování nových stanic. Kdyby radši investovali do zkvalitnění servisu, asi spousta z Vás se setkala se situací na Masarykově nádraží, kdy z deseti okének je otevřeno jedno a řada na jízdenky se klikatě táhne halou, netrpělivý cestující koukají naštvaně na hodinky a následně s nezveřejnitelnými výrazy směrovanými na ČD opouštějí řadu bez jízdenky a dobíhají vlak.... Mám s tím osobní zkušenost a v situaci, kdy jsem vše vysvětloval průvodčímu a žádal o jizdenku jeho, tak samozřejmě neopoměl naúčtovat přirážku za nákup jízdenky ve vlaku a cena jízdenky se mi zdvojnásobila - Asi upravili motto "náš zákazník náš pán" - a vytvořili "nedržkuj a plať"

0 0
možnosti

Atomas

17. 9. 2008 9:34
Osobní zkušenost

Již 10 let jsem nejel vlakem. Jednoho dne jsem se rozhodl vyzkoušet vlak z centra Prahy ( Masaryčka ) do Vysočan. Našel jsem si na Netu čas odjezdu a dorazil na nádraží. Můj vlak nebyl na kolejišti k mé smůle nijak označen, po malém tápání jsem ho našel a odjížděl s 10ti minutovým zpožděním. Krokem jsme se sunuli směrem k Libeňskému nádraží moderním a klimatizovaným CityElefantem. Po příjezdu na Vysočanské nádraží jsem vystoupil do minulého století. To nádraží je hrozný. Celá cesta se spožděním trvala půl hodiny. Jako alternativa k metru ( Nám. Republiky- Vysočanská cca 10 min. ) vlak pro jízdu ve vnitřní Praze nikdy nebude.  

0 0
možnosti

knedlik

17. 9. 2008 11:01
Re: Osobní zkušenost

od rijna bude prime spojeni masna-vysocany pres nove spojeni, tzn. rapidni snizeni cestovni doby (odpadne prave uvrat v libni)

0 0
možnosti

petr112

17. 9. 2008 0:28
co vím

Za posledních 30 let co vnímám svět tak v Praze na železnici nic nového nevzniklo- Takže s poučením z minula. Nic nebude.....A ty miliardy do toho d;-Dá kdo? Byl jste někdo na zastávce P- holešovice?Z toho mraku nezaprší. Ale nezávislá kolejová doprava má samozřejmě obrovskou perspektivu, jen chtít.....Ale řebíček nebo Topolánek to určitě nejsou.

0 0
možnosti

aaa

16. 9. 2008 22:34
No to snad ne?!

Si delaj srandu, ne? Zrizovat novy zastavky, aby vlak stavel na kazdy mezi? Na co je potreba zastavka Rajska zahrada, kdyz tam maji metro a stavi to ve Vysocanech? Hlavne ze chteji zrusit Masarycku, geniove... ;-O

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

17. 9. 2008 0:13
Re: No to snad ne?!

Byl jste někdy na Vysočanském nádraží? Kromě toho, že jít tam večer se normální člověk bojí, je přeci jen docházková vzdálenost poměrně dlouhá, cca 10 minut, než se dostanete z vlaku do metra a obráceně. Rajská zahrada bude mít přímou vazbu. Navíc u Rajské zahrady je záchytné parkoviště, takže se tu nabízí možnost nechat auto a jet do centra vlakem. Kromě toho by to měl být i přestupní terminál pro autobusové linky.

Zrušení Masaryčky je kosočtvercovina a jen tak k němu nedojde. Magistrát není majitelem ani nádraží ani pozemků a nemá pravomoc rušit nádraží ano koleje. A ČD si doufám jedno z nejvytíženějších nádraží dobrovolně nezruší.

0 0
možnosti
RD

Radek

16. 9. 2008 20:39
No zupr!

Takže místo dneška, kdy se vlak ani nestačí rozjet a už brzdí jak jsou zastávky u sebe, jich bude ještě víc! A že se rozjíždí sakra pomalu, když je naftovej! Například od Kladna mu trvá pětadvacet minut, než dojede z okraje Prahy na Masarykovo nádraží, tam naštěstí nejezdím, protože je rychlejší vystoupit v Dejvicích a jet metrem. A teď to bude ještě dýl! Kdy si takovýhle uvědomí, že vlak není tramvaj, aby stavěl v každý zatáčce?

0 0
možnosti

Dle_Idnes_Vulgarni_Rasista

16. 9. 2008 20:27
Běchovice střed u Karlína???

To je fakt dobrý. Kde jsou Běchovice, kde Karlín a Žižkov. To je skoro tak dobrý, jako pojmenovat v Brně zastávku Aš-východ......

0 0
možnosti

dan_tencl

16. 9. 2008 20:38
Re: Běchovice střed u Karlína???

Nové zastávky ? Nedávno jsem jel "pendolínem" , a málem vznikla nová zastávka  Brno na cestě do Ostravy, ale nakonec raději nestavili, přeci jen 222minut zpoždění za novou zastávku nestálo :-D

0 0
možnosti

Peťan

16. 9. 2008 20:25
chyba

to by nebyla ani iheute, kdyby nebyla v článku chyba. Ta zastávka Běchovice střed se má jmenovat Karlín a Běchovice střed mají být mezi Běchovicema a Klánovicema.Rv

0 0
možnosti

__XXXX___

16. 9. 2008 20:20
Ne, děkuji

na čtyřicetiminutová zpoždění mě nikdo nenaláká!:-/

0 0
možnosti

Smějící se bestie

16. 9. 2008 18:14
Smrad jak u opic, stoletá špína,

pravidelný zpoždění, drzý a agresivní personál. Lákat můžou leda bezdomovce a potkany. Pro jiný to není...

0 0
možnosti

wiorop

16. 9. 2008 19:17
Re: Smrad jak u opic, stoletá špína,

asi jsi dloho nejel vlakem... no, máš pravdu, že personál je někdy agresivní - většinou na kouřící romy bez jízdenky...;-)

0 0
možnosti

SS

16. 9. 2008 18:08
To jsou me novinky

Ja tady na severu mam kanoe , kayak a tazny psi misto couraku , jsou spolehlivejsi i levnejsi a jeste se me nestalo ze by meli zpozdeni .(Y) . I ta Cesna a ATV bude pohodlnejsi a spolehlivejsi nez rychlik .(Y)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Jak se peče uran. Reportáž z hlídané továrny, kde vzniká palivo do elektráren

5. května 2024

Korejská republika vyrobí téměř třicet procent elektrické energie prostřednictvím domácích...

Pár kilometrů, poloviční ceny. Byty na severu Čech jsou dražší než v Německu

5. května 2024

Premium Navzdory zpomalení ekonomiky a vysokým úrokovým sazbám cena nemovitostí na českém trhu za poslední...

Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích

4. května 2024

Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...

Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží

4. května 2024

Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!