- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pomalu nastává doba, kdy si člověk co jede vlakem jednou za pár let nebude umět koupit ani jízdenku.
Doufám, že se to ujme a navíc, že skončí rotace dopravců na jednotlivých tratích. Je to takový kolotoč, že už nevím, který dopravce v našem kraji jezdí , takže pro jistotu mám z-kartu +ještě další doklad.
Zase kapitalisté čekali, až to vyřeší stát.
Zkušební provoz kvituju, ale jízdné je docela drahé. Pochybuju, že někdo za stejnou trasu, za stejný spoj a za stejný vlak někdo bude chtít dát víc peněz než dosud.
Snad budou i různé slevové varianty, už jsem četl o SJT 25, což má být obdoba IN 25 od ČD, ale to je málo.
GW z Mostu do Plzně za 191,-; RJ z Mostu do Žatce a přestup na GW do Plzně celkem za 168,-; státní jízdenka 235,-kč. To je opravdu TERNO!
Je potreba zasponzorovat statni zamestnance :-D
Zbytečně vyhozené peníze. V dnešní době si úmyslně dražší lístek koupí málokdo. Proč bych měl platit nejvyšší možnou sumu na trase, když si můžu koupit první lístek a další si bez doplatku po předložení prvního koupím u dalšího dopravce...
Nesouhlasím, toto mělo vzniknout ještě před tím, než stát pustil další dopravce na koleje.