Diskuze
Veřejná doprava snižuje emise. Osobním autům překvapivě rostou
Děkujeme za pochopení.
L79a13d87i52s57l83a28v 86P14í40s56a21ř64í77k
Jak to ten Cafourek spočítal, to odhadoval CO pomocí běhu za každým autem? Pokud použil průměrná data není žádný machr, to já dokážu spočítat takový průměr jaký potřebuji.
J92a58n 37K51á77r13n27í94k
Před dvaceti lety měla pohotovostní hmotnost dvě tuny akorát Avie a podobné stroje. A dneska? Podívejte se někdy před školu, jakýma gazíkama tam přivážejí děti.
M55i88l42o13š 19S22e70t74í22k
Letos byste toho moc neviděl, když byly děti prakticky celý školní rok doma na distanční výuce.
J31i64r89i 53D10o10b77r23ý
Eko predposy aut tlaci cenu nahoru bez ohledu, jesli jde o male ci velke auto
Mala auta kvuli tomu že zrazila vice, nez vetsi. Vysleiek je mala poptavka po malich ale drahych autech ("paradoxne" to plati i pro elektrovozy) a tim i defakto kolaps trhu s novymy malymy vozy.
Vysledek je zvetseni prumerne velikosti novych vozu a tim i rust prumerneho CO2
J50i33r78i 70D59o37b75r30ý
zrazila = zdrazila; malich = malych. To mam zas den
K72a34r68e77l 84W31á33g61n34e23r
"Osobní auta nejenže rok od roku v průměru stárnou, tuzemský vozidlový park rovněž vypouští stále více emisí CO2."
Oni totiž zelení aktivisté vyhlásili válku nejen klimatu, ale i dieselovým motorům. Ovšem ten dehonestovaný dieselový motor ve skutečnosti produkuje o 15 až 20 procent méně emisí CO2 než motor benzínový. A to je výrobní cena benzínu vyšší než nafty, protože tato pohonná hmota se více odlišuje od meziproduktu vzniklého z ropy. Přičemž oproti vznětovému motoru má motor zážehový obecně nižší účinnost, a tedy pro stejný výkon má motor, využívající jako palivo benzín, vyšší spotřebu.
J54i49r48i 70D57o21b91r19ý
On ma predevsim litr nafty vyssi vyhrevnost, tedy i energii, nez litr benzinu. Pri srovnatelnem mnozstvi CO2 na litr.
D91a30l20i77b92o79r 24Š11í54d34l55o
Tak a teď ještě napsat, kolik milionů/miliard tun CO2 je běžně v atmosféře Země, kolik ho tam bylo před 100, 500, 1000, 10 000 lety a jaký z toho tedy vyplývá trend. Jestli teda vlastně vypouštěním škodíme, nebo spíš pomáháme.
K40a83r52e91l 89W90á96g12n64e40r
Výzkumné týmy nově identifikovaly čtyři různá období, kdy se mayská populace měnila v reakci na zvlášť suchá nebo zvláště vlhká období, která navíc dosud nebyla zdokumentována. Jde o letopočty 1350–950 př. n.l., 400–210 př.n.l. a 90–280 našeho letopočtu a 730–900 našeho letopočtu. "Je důležité, aby společnost obecně věděla, že před námi byly civilizace, které byly ovlivněny změnami klimatu a musely se tomu přizpůsobovat,“ říká biogeochemik Peter Douglas z McGill University. "Propojením důkazů o klimatu a změně populace můžeme vidět jasnou souvislost mezi srážkami a schopností těchto starověkých měst udržet svou populaci.“ Tedy Mayové, kteří žili v jižních nížinách, byli prvními, kteří se dostali do problémů v důsledku změny klimatu.
Každý žák základní školy dnes ví, že Mayové nejezdili žádnými auty, která by stála za emisemi škodlivého CO2....
P54a60v39e51l 92R21o86h61á66č16e64k
Jezdím se svým 1,5dci/81kw pravidelně střední tratě (cca 50-80 km) s dlouhodobou letní spotřebou 4,8-4,9 l nafty na 100km, a věřím, že lidé s lehčí nohou by to zvládli ještě lépe. Když jsem se díval, co bych si mohl koupit, až mi dojezdí, našel jsem pouze bezínové hybridy s "krásnou" papírovou spotřebou kolem 6 l benzínu. Tak mi něco povídejte o ekologii. A to nepíšu o tom, že naftové výpary, na rozdíl od benzínových a od baterií, nehoří.
P52e78t53r54a 76B40r96o77d26o16v10á
Přesně, mám 15let starou octavku v dieslu, spotřeba pod 5, teď jsem v práci fasovala novou fabku, po třech měsících průměrná spotřeba 6.7, a to si nemyslím že jezdím nějak divoce, jen se odmitám plouzit po dálnici 110. To nejsou jen těžká auta, ale prostě motorizace na dvě věci..
A42l18e63x 28M64a31c11h
Vývoj je takový, že v rámci EU ve všech oborech emise co2 klesají s výjimkou dopravy. Proto tak velký tlak na elektromobilitu.
J21a88n 65K79r32a42t50o71c18h42v46í93l
S elektromobilitou se žádné snížení emisí konat nebude.
Neekologická výroba a recyklace bateriií dražší než výroba.
Výroba eletřiny už vůbec není bez emisí.
Je to jen plýtvání zdroji.
K77a22r57e69l 60N40e96d25o59p93i29l
Pro srovnání napsat čísla z Číny, Indie a Indonésie. Děkuji!!!!
A85l58e40x 22M51a74c33h
Co je nám po neekologické číně? Celkové co2 na hlavu za rok je v česku 12,4t, v německu 11,4t, francie 7,1t, švédsko 5,6t.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Česká národní banka znovu snížila úroky. Hypoteční úvěry přesto nezlevňují
Premium Radní České národní banky na svém zasedání ve čtvrtek snížili úroky o půl procentního bodu. Sazba...
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Turecko utnulo obchod s Izraelem, pro něj to je diktátorské porušení dohod
Dva nejmenovaní turečtí představitelé agentuře Bloomberg sdělili, že jejich země zcela zastavila...
Gazprom je po propadu exportu poprvé za více než 20 let v hluboké ztrátě
Čisté ztráty 629 miliard rublů (161 miliard Kč) zaznamenal v loňském roce ruský plynárenský gigant...