- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pan ministr tomu prý věnuje zvýšené úsilí - jednou za měsíc si nechá poslat zprávu. Já si teda zvýšený zájem představuju jinak, ale já jsem houby ministr, že.
Nezbytné jsou tendry jen dva - jeden na kamery a jeden na databáze poplatků. Co se prodejců týká - nejlépe by bylo, aby to mohl prodávat každý, kdo bude chtít - jen se musí registrovat do oné databáze poplatků a dávat tam data. A prodávat to pak můžou jak internetové obchody typu mall, tak benzinky apod. - prostě kdokoliv. Provozovatel infrastruktury nezbytný není - může se využít jakýkoliv stávající státní a jen infrastrukturu rozšířit - nebude to tak velké a složité. Klidně to může běžet vedle EET - tam je komunikační infrastruktura dostatečná. No a pokud zbudou jen dva reálné, tak není potřeba ani systémový integrátor - stačí na to najmout pár projekťáků, ohlídá hlavně ty komunikace s DB a konec.Kamery se snad slaďovat s ničím nemusí.
To je všechno krásné, ale co dále ? Kolik odstupného bude? Opět nastoupí onen bez Mandátu? :
Čerstvý rozsudek Krajského soudu v Brně, (06/2019), znovu otevřel kauzu zpochybňovaného tendru na mýtný systém. Soud dal za pravdu žalobě rakouské společnosti Kapsch, která vyšla ze soutěže poražena. Další, podle Kapsche klíčová žaloba u soudu stále leží ...
A nebylo by lepší nejdříve vybrat toho koordinátora? Jako, aby to potom dohromady fungovalo.
Léta nám slibují systém spravedlivého placení za ujeté kilometry. Obávám se že dřív zakážou auta než by takový systém zavedli. Přitom je tolik zemí, kde to funguje bez chyby. To by asi bylo moc jednoduché a bylo by málo prostoru pro dojení státáních penez.
Spravedlivé placeni za kilometry se jmenuje spotřební daň. To ze to stát prožere někde jinde, je jiná věc. Pokud zavedete mýtné podle km jen povede k tomu, ze se pretizi silnice prvních a nižších tříd. V mem případě jedu po dálnici cca 30km. Pokud bych měl platit za km, budu holt jezdit po statovce a stát ode mne neuvidí ani korunu.
Čím větší ambice rozhodujících, tím menší erudovanost. V naší vládě pravidlem.
A budeme jezdit pár let zadarmo. Proč ne...
Tak ono spíchnout web aby 99% lidí mohlo zaplatit je otázka spíš týdnů. Zda jsou připravené systémy na kontrolu, kamery atd. řidiče/provozovatele už nemusí zajímat a nemělo by to mít vliv na spuštění.
To sice ne. Ale kuponů v tu chvíli moc neprodají, když si lidi uvědomí, že neexistuje způsob kontroly...
Co můžeme čekat od našich těžce pracujících ouřadů!!!Víte jak mají těžký život?Víte jaká je to dřina uvařit kafé v konvici pro 10 lidí,pak následuje manikůra a lakování nehtů.Vše už jsem zažil v těchto kancelářích a to jsem jen z menšího města!!Kdo si to může s pracujících u strojů dovolit??Pokud víme,tak tady je vše problém,neb nejsou stanoveny mantynely a hlavně finanční restrikce.Proč nejde vyhlásit spoutěž a po čtrnácti dnech kdo se přihlásí tak tam bude,za další tři neděle na prezentaci jejich návrhů a za další tři týdny na vyhodnocení.Odvolání po řádně vyznačené době 14dní je neakceptovatelné a bezpředmětné!!!Jenže to by museli ouřadové něco dělat!!!!Vítejte v 21století,ale nevím zdali před Kristem nebo po Kristu,ale vím jen jedno jsme v Čekistánu vivat!!!
Tvá teorie má chybu- trvá to, protože stát musí dodavatele soutěžit.