Diskuze
O rychlíky soutěží jen Arriva a RegioJet, žluté vlaky lepší cenou
Děkujeme za pochopení.
kokrspanel
Update - Převzato z e15:
ČD v současnosti jezdí za 159 Kč/vlkm na této trati, takže obě nabídky jsou dražší než co platí MD nyní... (a to neberu v úvahu, že MD platí plošně ca 120 Kč a navzájem se to krátí s levnějšími tratěmi). Takže tím, že ČD opustí tuto trať, samo vydělá a MD prodělá a bude platít Arrivě nebo RJ mnohem víc než teď.
turista-
Re: Update - Převzato z e15:
A tohle se mělo už dávno ministerstvo zveřejňovat zvlášť pro každou linku ... aby si nemohl do médií každý vymýšlet co se mu hodí ...
rendagoo1
Opět
1. Trasa Krnov - Olomouc - Ostrava určitě ne, pokud tak dlouho přemýšlím, je třeba nasadit vlak Olomouc - Opava, a na něj aby hned navazoval City elefant.
2. Vlak musí mít čekačku v Moravském Berouně a v Krnově což by musel výpravčí vědět a nechat to tam stát třeba i 20 minut, pokud bude zpoždění spoje.
3. Vlak, který se tam hodí je těžko dostupný na trhu, ale trh je obrovský, hodil by se motorák s kapacitou cca 200lidí. Bez klimy, stahovací okna, jedny dveře přístup pro cyklisty a místo tak pro 6 cyklistů nebo 2-3 kočárky. Nízkopodlažní, zatím ne, ty zastávky se teprv staví průběžně. Rychlost max. 80-100km/h. Rozhodně né žádné rekonstrukce, ty vlaky tu jezdí už snad skoro sto let. A ty 840 mají též něco za sebou. Cena jednoho by neměla přesáhnout 50mega. Stejně se to nezaplatí. Takže tomu vlastně odpovídají 2 soupravy Regionova.
rendagoo1
Re: Opět
Oprava 843, ale stejně na ně budete v dobrém vzpomínat, dokud nenastoupí na tratě něco v podobě Shark a to hodně silně pochybuji, aby to poslali na takovou trať s rozdílnými přirodními podmínkami mu tam zmrznou všechny CD Romy jak to zpívá Nohavica pro Pendolína. :D
McTuzemák
odboráři
To už odbory žvaní i do veřejných zakázek? Proboha, kam jsme to došli? Není už správný čas na zrušení této zločinecké lobby?
Bery
Re: odboráři
Podnet k UOHS muze podat kdokoliv, tedy i odborari.
Leinad
Nízkopodlažnost beru
Na co klimatizace? Je snad vyžadovaná tlakotěsnost?
rendagoo1
Re: Nízkopodlažnost beru
Tež blbost, ty nástupiště tomu neodpovídají, takže je tam stejně bariérový přístup. :D
PepaK
Nestrannost v podání iDnesu
Probíhá "otevřená soutěž" ale zatímco nabídku podali dva soutěžící, tak v článku se to hemží jen obrázky a logy jednoho jediného.
Jan Sůra
Re: Nestrannost v podání iDnesu
až arriva dodá vizualizaci či foto svého vlaku na českých kolejích, rádi ji přidáme
Gróf
To bylo od ČD taktické, soutěže se nezúčastnit.
Všichni cestující na trati Opava - Olomouc si tak budou muset sáhnout hluboko do kapsy. Kamkoliv pojedou s přestupem v Olomouci, budou nuceni si kupovat u jiného dopravce samostatnou jízdenku.
turista-
Re: To bylo od ČD taktické, soutěže se nezúčastnit.
To ale nevíme, podrobnosti o podmínkách uznávání nějakého společného jízdného nejsou přece známy.
chmod_5777
Klimatizace v nasich podminkach ????????????????????????????
vzdyt staci pro boha otevrit okno (hlavne se postarejte o topeni v zime)
mnohem lepsi nez klima ktera beztak (ne)funguje podle nalady
Honza1205
Zavádějící informace
Nejnovější výplod pana Sůry je opět plný zavádějících informací. Pokud se nemýlím, ČD nedostávají dosyp od státu na konkrétní spoje, ale na celý balík rychlíků provozovaných v ČR. Výsledná cena je průměrem za všechny tratě a letos je to nějakých 105 Kč/km, takže žádné "s cenou188 Kč/km bude o Regiojet o 30 korun levnější než České dráhy". Jinak s argumenty na konci článku se plně ztotožňuji. Opravdu jsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit na kdejakou lokálku na severu Moravy posílat klimatizované nízkopodlažní soupravy pro těch pár cestujících, co tam ten vlak využijí?
chmod_5777
Re: Zavádějící informace
navic kolik dnu je v cr tricetistupnovy vedra
kdyby radsi nechali normalni otviraci okna lidi by jim podekovali
kokrspanel
Aaaa, koukám,
že v původním článku bylo to logo RJ asi moc malé, tak si Ondrůj stěžoval...
809.KocuR
Re: Aaaa, koukám,
Logo ČD podložené jako tapeta pod článkem by bylo mnohem lepší. K titulku by sedělo jak poklice na hrnec. :D
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce
Dozvuky pandemie i mrazy, které poškodily úrodu, mohou za vyšší ceny brambor, se kterými se v...
Přes klimatickou nouzi banky dál financují fosilní projekty, zjistil průzkum
Od uzavření Pařížské dohody poskytly banky „fosilním hráčům“ v přepočtu téměř 161 bilionů korun....
Burger King chce mít v Česku více provozoven. Letos jich otevře deset
Expanze amerického řetězce Burger King na českém trhu se přibrzdila v důsledku pandemie. Mezi lety...
PPF vykázala mimořádný zisk. Míří na Západ, z Air Bank chce mít jedničku
Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!