- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám ráda ČD , od té doby co snížili počet personálu na rychlících kupuji jízdenku ve vlaku každou druhou jízdu.
Přijde mi to podobné, jako se chlubit, že v obchodě platíte jen za každý druhý nákup, protože snížili počet členů ochranky.
No při převodu, zapomněl pan ministr přidat nevýhody. Že, ČD budou muset platit údajně normální nájemné. Což třeba v Praze nebo Brně.. Myslím, že se můžeme rozloučit s ČD centry, jak je dnes známe. A můžeme se o to víc těšit na automaty. Takže nejsem si jistý, že to za ty 3 podhodnocené miliardy bude pro ČD přínos.
Cestující podle mě přibývá, jen na kratší vzdálenosti jezdí zdarma, protože se na zavřených nádražích neprodávají lístky.
Teď jedu z Drážďan a to není krátká vzdálenost
no zrovna za 20minut jdu na vlak musim říct, že mezi Plzní a Chebem se doprava za posledních 7let rapidně zlepšila!! jen tak dál
Vlaky obecne a je jedno kterého dopravce jsou super pro prepravu mezi.mesty i pro primestskou dopravu. Jen u nas diky nekterym tratim je to dost zoufale cestovani. Namátkou Praha - Liberec, Brno-Jihlava-CB a podobne
Máte pravdu, že spojení 5 krajských měst Zlín - Brno - Jihlava - České Budějovice - Plzeň v podstatě neexistuje. To je parodie na cestování. Fakt by to zasloužilo natočit nějakou crazy komedii. Stát zde zcela rezignoval na své funkce.
Narvané vlaky je zase brzy odradí ...
Po dlouhé době jsem byl asi před dvěma měsíci nucen jet dvakrát vlakem a musím říct, že to bylo celkem pohodlné. V rychlíku ČD - nové moderní soupravě - bylo docela málo cestujících (tedy volné kapacity ve vlacích ještě jsou) a vlak jel jedním směrem na čas, druhým směrem měl cca 5 minut zpoždění.
ČD mají více cestujících nebo cestující tráví ve vlaku čím dál tím více času kvůli zpožděním?