- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V čele drah securiťáci, pojišťováci a bankéři!!! Naši předkové, co dělali u drah celý život a železnici vybudovali, se musí z toho bordelu obracet v hrobech.
Naši předci se především musí obracet v hrobě, když vidí co udělal komunismus s přístupem zaměstnanců k práci. Ono je pěkné nadávat, že je všechno špatně a jak mají malou výplatu, ale když pak na dráze skončí, jsou bez práce, nikde si ani neškrtnou.
"Hledali jsme člověka, který není s železnicí spřažený a už něco řídil," Vlakem jsem jel naposled před 4 roky a řídil jsem šlapací autíčko .
tahle FIA půjčila ČSSD 180 000 000,- kč na "prohrané" volby.Jen aby to nebyl domluvený trik odkud nasaje FIA to, o co je ČSSD připravila...
potom co si FIO po tak důkladné analýze a pověčení všech podkladů rozhodla půjčit ČSSD na jeden rok 180 miliónů, myslím, že o kvalitách vedoucích šéfů této banky, potažmo řídit nákladovou železniční společnost nemůže být žádných pochyb.
Nechci ti do toho kecat, ale úvěr je jištěný nemovitostí, neinteligente.
bankéř z banky řídit železniční společnost. ten Bárta se už definitivně zbláznil....
Pořád lepší než když exguvernér a kandidát na primátora Zdeněk Tůma projeví hlubokou neznalost pražské MHD. Včera na ČT1 pěkně nahrál Blažkovi větičkou o tom, jak se za posledních 20 let v metru nic nepostavilo.
že Fio banka jede z kopce. Navíc ještě v květnu tam Vodička dělal tiskového mluvčího.
Pokud chce pan Vodička ČD Cargo pozvednout a vrátit k ziskovosti, měl by se zaměřit především na veřejné zakázky. V zahraničí se osvědčily například elektronické aukce, není důvod, proč by se neměly osvědčit i u nás...