Diskuze
ČD Cargo zvažuje, že opustí až pětinu nádraží. Kvůli úsporám
Děkujeme za pochopení.
J47i65ř59í 70K67o32v35a73ř41í29k
No je hezké, že na to management ČDC, čítající stovky odborníků, po několika letech přišel. Bohužel většina ucelených zásilek je již rozebrána.
L38u97c62i40a60n 15P46a77p34a41z34i85a98n
Správné rozhodnutí. Není možné být všude a nemít tam téměř žádnou práci. Pokud tam chtějí, aby tam dopravce zůstal, musí dané "region" nádraží zabezpečit dostatek zakázek. Nejsou-li, nedá se nic dělat, budou si muset popojet o kus dál, kde bude spádové nádraží. Sice možná přijdou o cca 3% trhu, ale lepší tak než dotovat ve stovkách milionů nárust klienteli, prřepravných km o cca 3%. Dávno mělo být. V cizině je to také tak. Když jsi velkým klientem, budeš mít "nádraží" třeba přímo u bran firmy, pokud potřebuješ balíček jednou za rok, pak "nádraží" bude poněkud dál, přesto to může být nadále zajímavé pro obě strany.
R65a39d41i41m 41D64u82d91a
Až v říjnu má jit rušení tar. bodů na schválení? Ale k 1 říjnu už ti pracovníci co tam dělají mají výpověď. Trošku divná politika.
R63o58m93a81n 57J52e32s60c38h28k19e
Zrušilo se mnoho tratí a tisíce vleček. Všechno špatně. Na vině je stát. Také skladba vagónů byla daleko širší než je dnes. V Modřících u Brna je plno obchodňáků a žádná vlečka. Proč vozit nábytek kamióny ?
P20a39v94e66l 23Ř61a66p93e33k
Není nadále možné, aby kamiony beztrestně a zadarmo smrděly, dělaly kravál, ohrožovaly lidi a ničily komunikace vedoucí skrze obce a po okreskách. Je třeba zásadním způsobem zpoplatnit kamiony, nejlépe tak, aby si každá obec mohla stanovit své vlastní mýto nebo vjezd zcela zakázat. Pak se zase náklad vrátí tam, kam patří - na železnici, nikoli na silnice, kde se přeprava nákladu odehrává zcela na úkor okolí.
L74u19c85i73a61n 66P93a40p36a90z93i18a57n
Logický postup, když vše musí fungovat za účelem zisku.
R36o73b49e68r57t 13P61r23a26ž95á23k
Otázka je, jestli to zvýší zisk. Podobným opatřením zahájil jistý Emanuel Šíp kamionovou smršť v Česku.
J24a74n 69J70e71m27e78l74k70a
No jo no, v době miliardových zisků z nich financujeme osobní dopravu - aby stomiliardový státní deficit, utracený jinde, nebyl náhodou větší.
K tomu "odborník", podporovaný ODS a Řebíčkem působil v Cargu až do 2010.
Nic neinvestovali do oprav a modernizací a tady mají výsledek - jak ty jejich vagony a lokomotivy vypadají.
Kdyby se zisky ČEZU taky stále nelepil rozpočet, už by byly jaderné bloky dávno zaplacené. Tak uhelné elektrárny stárnou.
Kdyby měli v uzlech na koridorech portálové jeřáby, třeba by dokázali rychleji směrovat kontejnery a koncové zásilky by byly pak vytíženější. A nevozili by hlavně uhlí a dřevo.
J59i27ř54í 72E29r30b89e58n
Máme v republice 9,5 tisíce kilometrů tratí - a opravdu jsou nakládací místa ČDC na každých pěti kilometrech, jak pan Bednárik tvrdí?
I91v34a46n 34M10a61r12e30k
Už opustilo, je to pěkně vidět ne těch neudržovaných zříceninách v žel stanicích. Např žst Brumov na trati H.LIdeč-Bylnice je toho zářným příkladem. Moderní stanice vybudovaná za komárů v 70-ých letech minulého století je dnes v troskách !
R27o54b13e62r42t 19P57r23a71ž59á85k
Neznám konkrétní stav, ale: Je tam nějaká významná firma, kvůli které by se vyplatilo držet cargo?
P96a32v67e18l 21M28a47k97o19v29e75c
A do budoucna zvažuje, že opustí i zbývající čtyři pětiny a dosáhne absolutních úspor...
R37a22d12e31k 90J58a88n23a23t66a
Proč? Ucelenky jim vydělávají. Ostatně soukromníci právě proto dělají POUZE ty ucelenky.
Uvědomte si, že tento článek řeší segment dopravy, který je zastaralý (aby fungoval i dnes, musela by být provedena rozsáhlá modernizace a automatizace lokálek a vysoké poplatky pro kamiony).
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Sonny Angel: Ďábelská moc andělské panenky, která plete hlavu generaci Z
Premium Všichni uživatelé TikToku už pravděpodobně znají panenku Sonny Angel. Asi osm centimetrů vysoká...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Kapacita úložišť elektřiny se zvýšila, vznikají však pomalu, varuje agentura
V loňském roce se celosvětově podařilo zdvojnásobit počet baterií sloužících k ukládání elektrické...
Dokonalost japonských knedlíčků kontroluje umělá inteligence. Pomáhá i jinde
V zemi posedlé dokonalostí si žádný výrobce knedlíčků nemůže dovolit prodávat nehezké kusy. Na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!