- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co proč? Asi nemaj na nový prachy, ne?
Já třeba na nové rozhodně nemám, ale znám dost lidí, kteří na nové mají a stejně kupují ojetiny. není to jen o penězích ale i o preferencích. Mj. znám i lidi kteří na nové nemají a přesto si ho pořizují :)
Ať si každý kupuje, co chce a na co má. Hlavně ať se lidi příliš nezadlužují.
Auta po r. 2000 jsou již poměrně slušně bezpečná (pokud to nejsou opravené vraky) a pak spíše záleží, jak byla udržovaná a jak se k nim předchozí majitel choval. Kupující se pak ještě musí rozhodnout, co od auta očekává. Pokud mu stačí starší auto v určité výbavě, tak je vše v pořádku.
Hlavně bych vždy hodnotil i u aut cost-benefit. Na malý nájezd není nutné mít super nové auto.
To není. Ale otázka, jestli to musí být staré (= většinou smradlavé) auto, nebo nějaké novější, ale méně nadupané (výbavou a výkonem), pro někoho, kdo moc nenajezdí, klidně nějaké "městské přibližovadlo". Myslím, že určité rozumná míra legislativního tlaku (nebo spíše motivace) pro pořizování novějších aut by měla existovat.
hlavně co s tím každoročně vyráběným milionem aut budeme dělat až se eurohateři "dočkají" svého vysněného czexitu.....
Auta se vyrabi i mimo EU, jen tak naokraj
A zitra tu bude clanek ze mame moc stare domy atd.... Nebo neco jinneho. Jako chapu ze jsou stara auta min bezpecna atd. Ale na to bezne cestovani na nakup po meste to bohate staci.
a když nám to ty města ještě tak pěkně "navoní", tak je to super.....
Jojo ekodaň, která měla stará auta ze silnic dostat je jen prodražila a vozový park čechů kvůli tomu stárne..... je na čase ji zvýšit (jak mají politici v plánu) aby vozový park byl ještě starší :-D :-D
Firemní vůz nemá ani půl roku, měsíční nájezd je cca 12oookm, nafta. Soukromý je z roku 97 na LPG a najedu s nim asi tisíc km ročně. Na co mi bude nové soukromé auto?
600km/za den? Půl dne za volantem? To tě asi volnat živí, ne?
domnívám se že to souvisí
-
1) se zvrácenou pseudo green EU politikou (maloobjemové motory které žerou více než starší ale nové jsou dražší)
-
2) lidé se snad bezhlavě nezadlužují a myslí na zadní kolečka
neboť
až současná bublina o5 zplaskne je dobré mít rezervy
3) lhaní o užitných vlastnostech by mohl být asi 3. důvod
(který vyhovuje POUZE výrobcům!) tzn i zadavatelům reklamy
--
Lhát a Krást mohou totiž pouze korporace a bohatí
--
--
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů
http://vw-passat.blogspot.cz/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
Já vlastně nikdy neměl auto mladší 15ti let. Momentálě mám ročník 1990. na těch mých 5-9 km do města a zpět to stačí, když chci dál, tak soused má autopůjčovnu.
Rád bych nové, i příjem by na to byl, ale pořád si říkám, že jsou důlěžitejší věci, které je třeba koupit.
Asi na nová auta nemají.
Mě stálo pořízení vozu 30 tis.. Vrazil jsem do něj v průběhu let dalších třicet. Najel jsem již více než 70 tis.km. V přepočtu 1Kč/1km. Vyplatí se vůz za 300 tisíc? Kde na to má vzít státní úředník? Neštymuje to.