Diskuze
Airbus mění největší letadlo. Křídlo i sedačky mají vylepšit prodeje
Děkujeme za pochopení.
M89i48c66h51a22l 21M66i97l33l53e44r
napsal Roman Novak: "Kolem A380 je jen medialni humbuk, ve skutecnosti tam vice/dostatek mista na nohy neni - ani v A380 u Lufthansy, ani u LOTu, natoz u Emirates. Ja letel se vsemi."
LOT zadne A380 ve sve vzdusne flotile nema, jejich nejvetsi je BOEING 787 -8. Novak tedy bud fantaziruje s cim vsim letel. nebo jednoduse nerozezna ruzne typy letadel a plete si Boeing s Airbusem...... a pocet motoru take nesouhlasi.
Vedle toho take mylne informuje tvrzenim o "miste na nohy".
Rozestup sedadel zvany v anglictine "seat pitch" a uvadeny v palcich (= 2.54cm)se lisi u stejneho typu letadla od aerolinky k aerolince. Kazda ma moznost si zvolit konfiguraci sedadel, ktera jim vyhovuje. Koho zajimaji detaily, muze se podivat na Seat Guru.
Konkretne u A 380, ktere ma ve svych flotilach prozatim 13 aerolinek, se rozestup sedadel v economy pohybuje od 31 palcu do 34.
Nejlepe jsou na tom Korean, ktere maji rozestup 33 - 34 palcu, pak Emirates 32 - 34 palcu a Asiana 33 palcu. Ostatnich 10 aerolinek bud 32 nebo 31 palcu.
Nejenze zalezi s kym se leti, ale v pripade Korean a Emirates ve ktere casti economy v jejich letadle sedite.
Kdyz letime s Emirates, snazime si zajistit si sedadlo v predni kabine, rady 41 (nebo 43 u jine verze) az 51.
M90i10c32h46a67l 28M35i97l90l58e87r
Apropo, pro Novaka ohanejiciho se " jak s nimi vsemi level, natoz aby Emirates mel v A380 vic mista nez Lufthansa "
Lufthansa A380 ma 31 palcu rozestup na rozdil od Emirates 32 - 34.
R75o52m35a56n 43K57r23a40t62o94c75h50v54í51l
Je to nelogické, poptávka po letecké dopravě stoupá, přesto nestoupá poptávka po letadlech které pojmou více lidí, aby se ušetřil prostor na obloze.
J16a89n 26V96á68c53l50a48v13í60k
Ta úspora místa je komplikovaná v tom, že za těmihle obry musí být dost prostor.
I12v71a70n30k81a 93P98o88s77p75í69š84i19l64o75v39á
Možná se měli raději zaměřit na stále odkládanou nákladní verzi.
Z14d31e31n24ě59k 77D93u64f21e44k
Krásné letadlo. No snad díky tomu, že budou vyrábět 1 ks měsíčně, tak si dají záležet na kvalitě, aby byla dodržena 6-ti letá prohlídky letadla, a tuplem, když do letadla díky změnám uspořádání schodiště, přihrádek atd, narvou dalších 80 lidí
S80t92a88n43i34s13l31a94v 40S84r52b19a
já z vlastní zkušenosti musím přiznat, že trend, kdy jedno letadlo uveze 700 lidí se mi nelíbí. na gejtu mačkanice, protože gejty na letištích nejsou stavěny na tolik lidí, při nástupu mačkanice, protože někde ani nemaj vícero rukávů, v letadle mačkanice, protože prostor pro zavazadla je stále menší a aerolinky stále tolerantnější k nadrozměrným zavazadlům...prostě pokud člověk necestuje biznis a nemá vlastní vstup do letadla, tak je to jen čím dál více stresu.
R79o11m76a60n 75N75o42v31a79k
Jeste okenka zabiraji zbytecne moc prostoru. Navic na dlouhe trasy nejsou vyuzivana. Pokud by se zrusili tak by v jejich vysce mohli sedet pripadne lezet dalsi cestujici => nacpali by do A380 mozna i tisic lidi...to by se teprve usetrilo
R61o31m39a49n 28K27r87a11t33o77c15h19v47í23l
Do okének?
to jsem nějak nepochopil
M16a10r43e50k 65Š62t24e34f90a85n94s50k30ý
jestli inovace tak nový concorde
S47e98i12d27l 32P89e64t28r
Je to marný, marný ..
Éra čtyřmotorů v civilním letectví prostě končí protože jednak ETOPS a pak udržovat 4 motory oproti dvěma stojí 2x tolik.
No a v neposlední řadě naplnit každé letadlo těmi 500-600 lidmi zvládne pouze pár desítek "hubů" po celém světě a tudíž potřeba takhle velkých letadel má své logické/ekonomické limity ...
J59o93s16e85f 43V93o16s16i46c10k42y
Praha neni urcite zadny Hub, ty chytraku. presto dokaze ten A380 taky naplnit.
M86a70r59t41i34n 75S67t65e37p39a52n54e77k
Misto. Vec, ktery je cim dal tim min. At uz na zemi nebo ve vzduchu. A bude se za nej platit cim dal vic... . Jak ma nekdo pres 190 cm, v tech letadlech se to uz neda. Pak uz jen premium economy, business, firs....
J95a50n 11Š31e60s82t28á82k
no dá se to, ale vždy si beru sicnu u uličky a tak si aspoň jednu vanilku natáhnout můžu
P93e43t50r 49B44a79č29a29v27č84í48k
Ještě by šlo tahat za Airbusem třeba dva kluzáky po čtyřiceti pasažérech. A sedadla vůbec zrušit.
K94a18r42e75l 48L69a91n55g31r
Málo. Postaví se znovu Me-321 ten má kapacitu lepší. Veme rovnou 120 kousků.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Sterilizace, bělení, dezodorace. Japonská firma z použitých plen vyrábí nové
Japonská společnost Unicharm tento měsíc uvedla do prodeje jednorázové recyklované plenky. Firma...
Čínská menší města zažívají rozmach. Lákají lidi zpět na levnější živobytí
Čínská velkoměsta postupně přicházejí o své obyvatele. Důvodem takzvané zpětné migrace jsou...