- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem odborník, ale nebylo by lepší, kdyby místo čekání to jeden den rozvezl a druhý den to objel znovu a vyzvedl vratky?
Jsou byznys modely, které jsou krásné, velice prospěšné lidstvu, ale bohužel nefunkční.
Pan redaktor Svoboda, nechť nejdříve dostuduje a pak si může psát reklamní články podle libosti, pokud jim někdo bude věnovat nějakou pozornost.
To jste dokázal vytvořit sám, nebo vás na to bylo více?
Já myslím,že ZOOT už nepomůžou ani tyto zaplacené clanky
no tak to nevím, jestli bych uvítala...
Čili já si můžu vybrat, jestli to za stovku pošlu zpátky sám kurýrem a můžu to v klidu zkoušet do dalšího dne, nebo jestli to vrátím nějakému chlapíkovi, co bude půl hodiny nervózně stepovat u dveří a čekat, než to na sebe v rychlosti nahážu a zase to shodím, a ještě mu za to dám o kilo víc?
Tak tomu říkám služba zákazníkům. :D
Nevím, nebylo by lepší, kdyby místo toho nabídli možnost klepnout na webu u objednávky na tlačítko „chci to vrátit“ a pak už bych si jen vybral datum, kdy si to má zabalené vyzvednout klasický kurýr za kilo? :D
Ať žije COVID-19, pokud tohle spustí a budou brát zpět zboží, které si zákazník nevezme. To fakt vymyslel někdo hlavou.
Takže ZOOT se právě omezil pouze na Prahu (nikdo nekoupí šaty bez vyzkoušení), a kurýrovi zabere 20 minut než přijede na místo, plus půl hodiny zkoušení 5 šatů.
Takže náklady na jedno vyzkoušení šatů jsou pro ZOOT jedna až dvě stovky.
Zkrachovat dvakrát po sobě, to chce opravdu hodně obchodního ducha.