Telecom porovnání rozesílal zákazníkům společně s vyúčtováním. Podle soudu je reklama v rozporu s obchodním zákoníkem, protože předpokládá iracionální chování zákazníka.
Mluvčí Telecomu Vladan Crha oznámil, že Telecom kampaň ukončil už 27. července.
"Zákazníci se více zajímají o to, který cenový program nebo operátor je pro ně skutečně výhodný," řekl Crha a doplnil, že kampaň splnila svůj účel.
Spor o "Levnou minutku" ale není jediný mezi Telecomem a Tele2. začátkem roku si naopak Telecom stěžoval na Tele2 - rovněž kvůli srovnávací reklamě. Arbitrážní komise tehdy označila reklamní kampaň sice za pravdivou, ale zároveň neetickou a zavádějící.
Telecom se pře o reklamu ještě se společností Aliatel. - více zde
Tele2 se zaměřuje na nabídku telekomunikačních služeb v domácnostech. Firma poskytuje služby více než 24 milionům zákazníků ve 24 evropských zemích. V ČR nabízí služby uživatelům linek Českého Telecomu prostřednictvím služeb volba a předvolba operátora. Telecom provozuje přes 3,5 milionu pevných linek.