- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na zlínsku nerozváží ani jeden, takže nevyzkouším.
Divím se, že do toho nešlo Tesco, pro ten hypermarket co byl v Malenovicích v OC Centro, by to bylo ideální jak z hlediska lokality, tak využití obchodu, když mu postupně klesaly tržby. Místo toho to raději zabalili... Přitom odtamtud by šel dělat rozumně rozvoz pro půlku kraje minimálně, nejenom pro Zlín či Otrokovice
Nechávám si vozit pouze těžké věci, protože mi je vynesou až ke dveřím. :)
Rohlík je fajn služba, ale už poměrně dost drahá na spoustě položek a s malým výběrem oproti supermarketu. Ale hodí se to, když člověk nechce tahat tašky nebo nemůže. Ale ten sortiment by to chtělo zlepšit, netlacit tolik na rádoby bio farma apod, ale mít i klasické položky ve větší šíři.
To je dobré jedině pro někoho, kdo si nemůže zajít nakoupit. Taky nelze přehlížet, že vysoká čast prodejů padá na akční zboží, tudíž budou muset cenově konkurovat.
Tesco má třeba stejné akce v eshopu, i na prodejně. Připlatíte si za dopravu, ale zase ušetříte za benzín/ MHD, svůj čas..
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Ovšem třeba osobně nakupuju téměř vše běžné spotřební zboží přes internet s jedinou výjimkou a tou jsou právě potraviny. Ty si zkrátka raději vyberu sám (ve smyslu třeba pečivo, které se mi v reálu nejvíc líbí, totéž maso atd.). Ne, že bych nevyzkoušel nákup potravin v eshopu, ale nesedne mi to. Možná tak minerálky a další těžké balené věci, když se mi nebude chtít s tím tahat.
Trochu jsem z toho měl strach, ale jak Tesco tak Rohlík na to dávají pozor a většinou s tím není problém. Někdy je kratší expirace, v obchodě můžu zkusit vzít s delší, tady je to trochu problém. Ne že by posílali prošlé zboží, to ne, ale když koupím něčeho víc ks a má to jen pár dní tak to nepotěší
No s ohledem na to, ze rozvoz mimo velka mesta rekl bych v nejblizsich letech nehrozi, tak me to nechava chladnym... jedine stesti ze mam cestou domu lidl...
Proč používám e-shop - hlavně kvůli možnosti vyhledat zboží s rozumnou cenou. To u potravin nefunguje.
Potraviny také nakupuji očima a hmatem - to v e-shopu nefunguje.
Pro mne má e-shop s potravinami cenu, jen když nemohu do obchodu dojít.
Zkusila jsem to párkrát a nijak nadšená z toho nejsem...Výběr bídný a pokaždé něco chybělo. Po cestě domů mám Globus a s jejich Scan&Go trvá nákup minimum času. Takže e-shop s potravinami jako nouzovka dobrý (třeba pro případ nemoci), ale jako jediná alternativa rozhodně ne.
Globus chystá eshop. Pokud budou schopni rozvazet i jejich nebalene zboží a vlastní vyrobu v den do rozumného času tj. pár hodin od objednávky, tak má rohlík pak problém.
Když je člověk celej den doma a je mu jedno, kdy mu jídlo přivezou, tak to může bejt alternativa. Ale většina z nás celej den doma nejsme, takže to nemá řešení. To je obecně dost velká slabina všech e-shopu, které nenabízí osobní převzetí nebo poštu.
Mne to teda dovezli ve zvolenou pulhodinu. Pul hodiny doma urcite jsem. A za dovoz v nejexponovanejsi cas si klidne priplatim. Cas je drahy.
Pro mě rizika přesahují benefity. Kdo mi zaručí, že dodané ovoce/zelenina je čerstvé neobité? V obchodě si ho vyberu sám, takže vím co beru do ruky. Totéž platí o uzeninách i pečivu. Když se mi nelíbí rohlíky nebo šunka tak si je v obchodě nevezmu ale co v případě online nákupu?
Pokud si musím zboží zkontrolovat kus po kuse při přebírce (a jinou možnost nevidím) moc času neušetřím...
Navíc, jak budete reklamovat něco, co se vám nelíbí, ale přitom je v pořádku? Tak to prostě u potravin je.