Diskuze
Protivné reklamy: Mučivá znělka „ta, ta, ta, ta“ jako geniální tah
Děkujeme za pochopení.
R12a13d21e21k 50H80o75r10a16k
Nejhorsi na Lutzu neni reklama, ale to co je uvnitr. Kvalitniho nabytku, ktery bude i za 5 let plnit svoji funkci maji jako safranu a obsluha vubec netusi co prodava. Kdyz se zeptate prodavace jaky ze to je material pouzit na sedacce tak kouka jak suva z nudli a vy si musite vse zjistit z internetu. Takze je tu jasne spojeni mezi kvalitou reklamy a kvalitou obchodu.
L97u31m48í26r 35V41i54t45h86a
Reklama má prodávat. Tahle prodává. Není co řešit.
R24o49m51a62n 49M14i94k86e76l
Mě se to líbilo. Jak marketingově, tak svým "hloupoučkým" zpracováním. Dal jsem si to i jako vyzvánění na mobil. Bylo to jak droga. Oproti tomu je kámoš Bronson úplný trapák. Ale to je spíše chyba samotného produktu (reklama sama je povedená), který je imho naprosto bezcenný a spíš než masivní reklamu by mu slušelo stažení z trhu. A tolik diskutované fousaté léto, je vyloženě slizké. Ten sirup bych nekoupil i kdyby to byla top kvalita. Z dnešních spotů bych vyzdvihl "já dnes radši postojím". Vtipné, jasné, levné.
L17u75m58í32r 66V12i18t69h33a
"Já raději postojím" je cílené na mentály, kteří jsou schopni utratit neskutečné peníze za odvar z babského ucha, protože nemají tolik sebevědomí, aby si skutečně funkční a mnohem levnější lék nechali napsat u lékaře. Je to ubohé a laciné.
K73a77r34e87l 44H17o23r28á15k
Chtěli, aby to lidi vyprudilo??? To snad ne, pane kreativní řediteli agentury Konektor Martine Charváte! V Rakousku se ta reklama vysílala také a žádné emoce tam nevzbudila. To jen u nás lidem lezla na nervy a tvůrci vůbec nepochopili proč. Ale mě se líbí.
E61l62i97š58k63a 59K38u31č72e25r58o33v33á
protože byla neskutečně otravně nadabovaná a blbě přeložená. ta otravnost nebyl záměr, ale nechtěný vedlejší efekt.
R84a22d89e63k 52N24e75u48m30a70n44n
Reklamu samozřejmě bohužel znám
Ale kupovat tam kvůli té vlezlosti nikdy nepůjdu
J54i42ř58í 98Č15u49m30p76e52l90í65k
No, přečetl jsem si jen jednu stránku a docela mě pobavilo, jak se tu lidé pochlubili, že vůbec nerozumí reklamě.
Tahle reklama se zaryla do mozku, pomohla značce se dostat do podvědomí a lidé tam začali nakupovat. To, že zrovna tobě se ta reklama nelíbila, neznamená, že je neúspěšná. To samé platí o Alze. Její mimozemšťan je odpudivý, ale přiláká pozornost a zvýší prodeje. A ne, to že zrovna tebe reklama odpudí, neznamená, že je špatná.
S44i50m38o56n73a 52B44ě70l62á57k70o89v42á
Znát značku se nerovná nakupovat tam. To, že se značka dostane do podvědomí lidí díky protivné reklamě neznamená, že tam lidi budou nakupovat. Ano, značku znám, ale peníze tam neutratím. K čemu jim je tedy dobré, že tu značku znám? K ničemu...
A to, že se mi reklama nelíbí, znamená, že jí nerozumím? To je zase názor. (asi na úrovni "nelíbí se mi to nebo tamto, tak to závidím"..
S60i54m40o46n75a 76B44ě60l56á63k90o58v95á
reklama je protivná, značku si pamatuju, ale nijak mě to nedonutí do toho obchodu jít nebo ho někomu doporučit... asi tak jako ten zelený chrchel od Alzy, jen díky němu tam nikdy nic nekoupím, i kdybych jinde měla za to samé zaplatit víc
P51a25t48r60i18k 83S10v74o56b14o87d86a
A nebylo to spíše takhle? Ekonom společnosti zjistil, že prodeje nerostou, spíše padají, přestože společnost zaplatila kreativcům mraky peněz za podivnou reklamu, která nikoho neoslovila, jen všechny znechutila a otrávila. Dostali za úkol přijít s něčím, jehož efekt by bylo, aby se o společnosti mluvilo? "Karle, jaký má číslo ten Lojza z dnesu? Udělám seriál o reklamách, co říkáš? " a za další miliony v reklamě přidali text "xxx-fux - ten s tou červenou židlí"
P96a26t37r19i38k 26S85v58o11b17o16d79a
Pánům z reklamy bych řekla asi toto: Poslední dobou jsem neviděl moc vkusných reklam, vtipných reklam, nebo reklam, které by zaujaly. Možná jsem se lehce pousmál nad "skitlčničkami". Přesto jsem kdysi ochutnal tyhle bonbony a nechutnaly mi. Tudíž ani reklama na tom nic nezmění. Nepůjdu si je koupit.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!