- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jistě.. Než budovat brand s tradicí a historií, je třeba vytvořit něco nového, něco na čem se nějaký kámoš dobře napakuje. Jít na to pěkně po česku.
Tunel jak hrom. Jediné racionální řeší je okamžité zrušení. VK
„Líbilo by se mi mít marketingovou agenturu, kde by stát přispíval jenom na její provoz. Potravináři a zemědělci by jí pak posílali příspěvky,“ říká šéf SZIF Petr Dlouhý.
Ja tam vidim nasledovne
Potřeboval bych upíchnout někam pár svých známých a přibuzných co nic neumej a nikde se nechytají. Líbilo by se mi mít marketingovou agenturu kde bych je zaměstnal, kde by stát přispíval jenom na její provoz. Potravináři a zemědělci by jí pak posílali příspěvky,“
Je potřeba utratit pár milionů.
Toz to ja bych taky rad mel agenturu, s penezovodem
V překladu: je třeba nechat vydělat některým konkrétním lidem a agenturám, při vymýšlení, aplikaci a mediální prezentaci nového loga, programu, pravidel atd. Pokud možno „našim známým“, abychom z toho také něco měli.
Místo, aby se značení zjednodušilo, přijdou další a další...
Na techto statnich postech musi "nove koste alespon jinak mest", takze se vzdycky zrusi to, co se x let budovalo a zacne se znovu...stoji to majlant a smysl nedava...
Klasa není přežitá. Ona nikdy nežila....
Na důchodcích ušetříme, pak to vyházíme za nové úřady, agentury, úřednickémísta. Prostě změna.
Asi by byl predevsim nutný průzkum, zda se těmi značkami "klasa" atp někdo při nákupu řídí.