- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ač nejsem expert na nákup potravin, do toho krámu musím, nikdo to za mě momentálně neudělá. Ale nechápu tady ty komentáře.. Penny za mě jednoznačně nejlevnější market.
Super akce na prosinec, blíží se vánoce a Češi budou nakupovat o 106. Trošku se upraví ceny v regálech a bude jízda. Nákup který stál v listopadu 1000 Kč bude stát 1100 Kč. Na pokladně odečtou 30 Kč, tedy za předpokladu že budete mít ve vozíku pouze zboží na které se ta daň vztahuje. Hlavně nakoupit,,hezky česky,, a určitě k tomu Genzer se Suchánkem natočí hezkou reklamu.
Na fb Penny pak budou komentáře : kluci jste boží, Penny je můj nejlepší obchod.
🇨🇿🤣
ta kampaň s Genzerem a Suchánkem v ledovém Penny marketu je naprostá tragédie. nechápu, koho by taková trapnost, která neuvádí žádnou konkrétní atraktivní věc (teď teda možná ten trik s DPH) mohla motivovat k návštěvě prodejny. Agentura, která něco takového "stvořila" by neměla dostat svou odměnu, ale okamžitý vyhazov!
Blbější reklamu byste asi těžko hledal.
Jinými slovy, Penny nám říká, že nás vlastně celé roky okrádá.. Nebo to bude dotovat ze svého?
Na měsíc vám to zadotuje ze svého. Kde vidíte okrádání???
Jsou to 3 koruny ze stovky. To nestojí za to schánět a střéhat kupony
Stačí aplikace, tu už většina má. Občas se hodí něco v akci :-)
Jsem docela zvědavý, jestli ty ceny řetězce od ledna opravdu o ty 3% sníží, protože by v podstatě musely opustit systém "baťovských cen" končících na 99 halířů. Předpokládám, že ne, a ten rozdíl si ponechají na zvýšených ziscích.
Proto ono snížení "první snížené sazby" DPH na potraviny byl nesmysl, který pouze podsekne příjmy státního rozpočtu, vzhledem k tomu, že DPH představuje největší položku na straně příjmů státního rozpočtu, a občan-zákazník z toho nic mít nebude
1. máloktorý obchod končí na .99, obvykle je to .90
2. u nižších cien sa to upraví o haliere (presnejšie desiatky halierov), u vyšších sa vymyslí nová cena končiaca na .90 (veď ani aktuálna cena končiaca na .90 nevznikla tak že to "náhodou" u všetkých položiek vyšlo ale tak že sa vzala obvyklá marža a cena sa upravila na najbližšiu vyhovujúcu hodnotu, aby končila práve .90)
Když je už tak předražené zboží v "akci", tak je u něj cena ve slevě. OK. Proč nezobrazují u zboží i cenu, když zdražují???
Např.: 139 Kč PO ZDRAŽENÍ 159 Kč
Pretože nemusia. Vy ako majiteľ obchodu by ste uvádzal niečo čo nemusíte a zároveň to nevyznie dobre?
3% ze 100,-Kč jsou 3,-Kč
kampaň na tuto úžasnou slevu a zvlášt v obchodech penny, kde se spíš prodává místo jídla krmivo pro hospodářská zvířata bych vedl jinak. třeba:
Ema má slevu
Ó my se máme
Jaké "krmivo" "myslíte"? Zajedu tam jednou týdně pro základní potraviny, my doma totiž vaříme.
Přátelé, já vám vysvětlím, proč je v Česku všechno tak drahé. Jen předesílám .. nemůže za to vláda :-) Je to jednoduchý model, velké řetězce to zkouší po celém světě. Proč mají takový úspěch u Čechů, nevím :-D Prostě přijdu na trh a první roky mám nízké marže, občas si dovolím i nějaké to zboží zadotovat. mám pěkné prostředí, kam lidi budou chodit rádi. Až takovým přístupem zlikvidují místní konkurenci, můžu si s cenou dělat vlastně cokoliv :-D Model starý kam až lidská paměť sahá :-D
No ale zákon trhu je, že ak tie ceny sú vysoké, objaví sa nová konkurencia.
Pekárna,velkosklad - Studentská pečeť 54kč. Albert a další 95 Kč. Řetězce - my ty ceny nezvyšujeme,to výrobci.
No jo, a takových Studentských pečetí sníte denně deset...