Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chtěli jsme chytlavou písničku. Tváří kampaně Partners Banky se stal Pokáč

  13:24
Nová banka ke své propagaci zvolila několik reklamních spotů, které spojuje hudební doprovod s refrénem „když neví kámoš, když neví mamka, poradí mi Partners Banka.“ Autorem ústřední písně je hudebník Pokáč, který je zároveň tváří celé banky. Za své účinkování si naúčtoval nižší miliony, které pošle na charitu, uvedl zpěvák.
Nová Partners Banka spouští reklamní kampaň. Ambasadorem se stal písničkář...

Nová Partners Banka spouští reklamní kampaň. Ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku. | foto: Partners Banka

Banka, která svou činnost zahájila 6. března, spustila reklamní kampaň v úterý. Reklama je k vidění v televizi, především na stanicích skupiny Prima, ale v menší míře také na stanicích skupiny Nova a v České televizi, poběží celý rok. Dalším kanálem, skrze nějž chce skupina Partners svou banku propagovat, je internet, zejména pak sociální sítě. V průběhu roku se počítá i s rádiem a digitálními audio formáty, jako je například platforma pro přehrávání hudby Spotify.

V kampani se banka spojila s písničkářem Pokáčem, který pro banku ústřední píseň složil. Její refrén „když neví kámoš, když neví mamka, poradí mi Partners Banka“ plánuje banka dlouhodobě používat jako takzvaný jingle (reklamní znělka v rádiu nebo v televizi). Čtyři jednotlivé sloky písničky pak slouží jako hudební podklad pro čtyři samostatné televizní reklamy, jejichž příběh se odvíjí od textu písně. Kampaň v průběhu roku doplní další krátké Pokáčovy písničky, které, jak je u něj zvykem, budou reagovat na aktuální situace.

„Jedná se o kampaň na podporu povědomí o Partners Bance a jako taková cílí na širokou veřejnost,“ vysvětlil Robert Chmelař, ředitel marketingu finanční skupiny Partners. „Rádi bychom, aby kampaň lidi pobavila a ukázala jim, že spojení moderního mobilního bankovnictví a opravdového finančního poradenství v Partners Bance je ideální řešení pro jednotlivce, páry i rodinné finance,“ dodává.

Naše banka bude úplně jiná a zcela bezpapírová, říká šéf Partners Banky

„Hledali jsme výrazný koncept, který by v současné době přeplněné reklamami vynikl a pobavil. Hudba v reklamně funguje a v historii byl jingle téměř nezbytností, ale postupně se od něj upouštělo a dnes je to spíš výjimka. Přesto se stále jedná o výrazný, rozpoznatelný a emotivní prvek, který funguje spolehlivě,“ pokračuje Chmelař.

Podle banky není k tomuto úkolu na tuzemské hudební scéně nikdo povolanější než právě Pokáč. „Chtěli jsme chytlavou a zábavnou písničku a v Česku není lepší skladatel a interpret, který by dokázal oslovit širokou veřejnost než on,“ míní Chmelař.

Miliony na charitu

Výroba samotné kampaně stála podle vyjádření skupiny Partners jednotky milionů korun. Mediální rozpočet se pak pohybuje v řádu vyšších desítek milionů.

„Komerční spolupráci takového rozsahu jsme s mým týmem ještě nerealizovali. Když jsme se však potkali s vedením Partners Banky a panem Borkovcem (zakladatel skupiny Partners, pozn. red.), zjistili jsme, že jejich vize banky, která je upřímná a na nic si nehraje, se nám líbí. Zároveň s námi velmi rezonoval jejich zásadní přesah do charitativních činností. Proto jsem se rozhodl spolupráci přijmout a stal jsem se tváří Partners Banky,“ komentuje Pokáč, proč se pro spolupráci s novou českou bankou rozhodl.

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

Honorář Pokáče za účinkování v reklamě se pohybuje v řádu jednotek milionů a muzikant se rozhodl, že ho celý věnuje na charitu. To skupinu Partners inspirovalo k založení vlastní charitativní nadace Parťáci, prostřednictvím níž chce pomáhat zejména rodinám, které se dostanou vlivem nepříznivých událostí do těžkých životních situací. Do nové nadace bude skupina směřovat všechny své dobročinné aktivity.

„V Partners jsme od roku 2007 věnovali na různé charitativní projekty přes 30 milionů korun. V současnosti jsme se rozhodli vše sjednotit a prostřednictvím nadace Parťáci budeme podporovat ty, kteří svého parťáka pro zvládání těžkých životních situací nemají,“ upřesňuje ředitel skupiny Partners Petr Borkovec.

Líbí se vám nová reklama Partners Banky?

Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 úterý 9. dubna 2024. Anketa je uzavřena.
Autor:

Ekonom Kohout: EU potřebuje Muska, na kabelkách a luxusu se stavět nedá

Nejčtenější

V příštích měsících uvidíme pády i velkých stavebních firem, říká expert

Premium

„Kdekdo se ještě donedávna pouštěl do podnikání s pozemky, protože ten byznys vypadal tak, že ho může dělat každý a že na tom nejde prodělat,“ říká generální ředitel společnosti Ekonomické stavby...

Pár telefonátů a cla o měsíc odložena. Trump se dohodl s Mexikem a Kanadou

Americká cla na mexické a kanadské zboží se o měsíc odkládají. Oznámili to po telefonickém rozhovoru mexická prezidentka Claudia Sheinbaumová, kanadský premiér Justin Trudeau a americký prezident...

Nové požadavky Evropské komise vyřadí 90 procent kotlů a kamen, varují odborníci

Nové emisní a technické požadavky Evropské komise (EK) pro kotle a kamna na biomasu ohrožují trh, tvrdí tuzemští výrobci. Podle nich by návrh vyřadil až 90 procent produktů na současném trhu, další...

Cla přicházejí, pykat bude i Evropa, řekl Trump. Kanada zkoumá, jak se pomstít

USA uvalí od 1. února cla na dovoz z Kanady, Mexika a Číny, odmítl Bílý dům jakékoliv spekulace o odkladu avizovaných obchodních přirážek. Americký prezident Donald Trump navíc chystá brzy uvalit cla...

Slepá ulička energetiky. Nad americkou elektrárnou definitivně zapadlo slunce

Kdysi největší solárně-termální elektrárna na světě Ivanpah se chystá na uzavření pouhých jedenáct let po svém spuštění. Provoz totiž nedokáže konkurovat levnějším fotovoltaickým technologiím....

Jeho šaty nosí Lopezová i Beyoncé. Kosovan přepisuje módní mapu

Z Kosova, které je pro řadu lidí synonymem války, až na červený koberec. To je příběh kosovského módního návrháře Valdrina Sahitiho. Jeho róby s propracovanou siluetou a často i blyštivými prvky...

8. února 2025

Zdražení Zásilkovny hýbe trhem, obavy mají hlavně malé e-shopy

Premium

Zdražení dopravného společností Zásilkovna zvedlo mezi internetovými obchody vlnu negativních reakcí. Obávají se, co to udělá s jejich maržemi. Zásilkovna od 20. února zvýšila cenu dopravy za balík...

8. února 2025

To jsme opravdu nečekali. Rusové se chlubí rychlejším růstem ekonomiky

Ruská ekonomika loni vzrostla o 4,1 procenta, což překonalo očekávání, jak ukázal první odhad ruského statistického úřadu. Zároveň byl revidován růst za rok 2023 na stejnou hodnotu. Prognózy na...

7. února 2025  21:44

Přepychové i na Dubaj. Luxusní palác v oblacích léta tajili, teď je na prodej

Nachází se 460 metrů nad zemí a je považován za nejvýše položenou nemovitost. Nabízí pohádkový výhled z nejvyššího mrakodrapu světa Burdž Chalífa v Dubaji. Patří k němu 12 parkovacích míst, zahrada...

7. února 2025  20:30

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Zvyšují riziko úmrtí. Průmyslové potraviny zavrhla dosud největší studie

Její verdikt není unikátní, obdobný vynesly mnohé předchozí výzkumy. Jenže aktuální studie se chlubí největším,...

Byl to s tebou strašně krásnej kus života, Třeštík poděkoval Decastelo

Tomáš Třeštík (46) a Eva Decastelo (46) se rozešli. Fotograf na sociálních sítích poděkoval moderátorce a herečce za...

V příštích měsících uvidíme pády i velkých stavebních firem, říká expert

Premium „Kdekdo se ještě donedávna pouštěl do podnikání s pozemky, protože ten byznys vypadal tak, že ho může dělat každý a že...

Pár telefonátů a cla o měsíc odložena. Trump se dohodl s Mexikem a Kanadou

Americká cla na mexické a kanadské zboží se o měsíc odkládají. Oznámili to po telefonickém rozhovoru mexická...

Janek Ledecký tajil děti a teď i vnučku. Skoro dva roky je dědečkem

Kondici má jako čtyřicátník a figuru taky, nakonec hojně ji předvádí i v dokumentu, který o něm natočila Česká...