Diskuze
Odboráři vstoupí do stávky: Škodu připraví o 55 milionů
Děkujeme za pochopení.
Pepa
Co vám vadí
Nevím co všem vadí na tom, že se někdo ozve, že chce přidat! Stále si svévolným zdražováním mastí kapsu pouze podnikatelé a to nikomu nevadí. Navíc podnikatelé mají plno odpisů z daní. Ano podnikatelé by nejraději brali měsíčně 100 000 a zaměstnancům by nejraději vypláceli minimální mzdu! Ano tyto praktiky vládnou v ČR! Proč zaměstnanec si nemůže odepsat z daní auto, když je stejně jako podnikatel používá za účelem výdělku!?! Proč manažeři můžou mít evropský plat a zaměstnanec ne?
tom
až půjde škodovka na východ.
Protože, kdo je tady bude držet, vysoké daně vysoké nároky zaměstnanců. No vidím to tak v rozmezí 5 let se přesune do Rumunska nebo Bulharska, a zaměstnanci budou mít co chtěli. Jo jen tak mimochodem, májí zaměstnanci škodovky přestavu kolik se vydělává na Severní Moravě. Asi ne, ale to je jiná kapilola.
Neodborář
Re: až půjde škodovka na východ.
Nepůjdou teď to v rádiu říkal odborářský předák. A to je nějaký slovo, ten to musí přece vědět, odborář jeden. Říkal něco jako, když Němci chtějí ať si jdou. A tak, prostě odborářský moudra. A tomu tady pece věří spousta lidí. Auto škoda bez českýho vzduchu není dostatečně vyvinutá a proto tady musí zůstat výroba. A 13,5 procenta je málo.
Thyranosaurus Rex
NEBLBNĚTE!!!
Nikdo tam není nadbytečný, to si pište. A hlavně, není OK, že si vlastníci mastí kapsy a většina zaměstnanců žije z ruky do úst...přežijí, ale jen tak-tak... to přece není fér. Nesmí se s těmi požadavky však přehánět, to je pravda. Jenže, kdo je oprávněn hodnotit okamžik "přehnání"??? Nikdo, kromě zúčastněných stran. My jsme, a také máme zůstat, jenom diváci tohoto sjednávacího "divadla."
q
Re: NEBLBNĚTE!!!
To jsou jenom český odborářský bossové naštvaní, že je při vyjednávání nevzali do bordelu jako jejich kolegy z VW.
Mimo jiné, znám pár lopat ze Škodovky, a můžou být rádi, že pracují zrovna tam. Jinde by dostali tak půlku.
Thyronx1
Bude soudruh tech pro snizovani platu
az Skodovka prestane prosperovat? (si tezko, radeji ji necha padnout na hubu). I to je reseni.
At jde na ulici vsech 27,000 lidi.
Mimochodem o efektivite skodovky silne pochybuji. Na mnozstvi aut vyrobenych rocne je pocet zametnancu zhruba 10x vyssi nez u konkurence. Zrejme nizke mzdy s porovnanim se zahranicim to jeste zachranuji. NA JAK DLOUHO?
Jak dlouho ot bude trvat nez Skodovka prijde na to, ze odpovidajici vyrobe odpovida max 3000 zamestnancu? Ze vsechny sluzby a obsluhy maji byt externi firmy a nikoliv zamestnanci Skody-Auto?
Tenhle pocet zamestnancu neni udrzitelny. Hadam 2 max 3 roky a bude se propoustet ve velkem. Tahle stavka muze byt naprosto skvela zaminka jak se stat efektivnim zavodem.
Thyronx1
Vydirani.
Zisky firem patri majiteli a akcionarum - o tom neni sporu. Akcionarem muze byt pochopitelne i kazdy zamestnanec ci kdokoliv.
Kontrakt mezi firmou a zamestnanci se ma vyjednavat kazde rekneme 3-4 roky (jako tady v USA ve Fordu,GM nebo Chrysleru). Jakekoliv pozadavky v mezidobi jsou VYDIRANI. Tecka.
Na stavce pise iDnes prodelava firma ale uz asi netusi ze i stavkujici. Pokud bude stavka trvat dele nez je pro firmu unosne, nemusi uz vzit zpet do prace vsechny stavkujici z financnich duvodu. Doufam ze pan soudruch Stech jim najde podobnou a podobne placenou praci.
Zubrsu
Jakpak asi dlouho vydrží personální ředitel firmy Martin Jahn.
Kolik asi tak dní, bude trvat stávka ( 55 mio za den), než majitel vymění "současný management"
xmian
Re: Jakpak asi dlouho vydrží personální ředitel firmy Martin Jahn.
a kolikpak dělníků bude stát pracovní místo? Být na místě majitele, propustím jen ty, co mě připravují o zisk - a to ať zvýšenými mzdovými požadavky nebo stávkováním.
xmian
Re: O 55 mega se připravil majitel svou blbostí!
no, oni se majitelé nepřipravili o peníze SVOU blbostí...
xmian
Tip
Dal bych jim, co chtějí s podmínkou, že nejsou a nikdy nebudou odboráři. Smluvně.
Roben
Socialistické myšlení
Hm,hm tak je vidět, že socialistické myšlení ještě nevymřelo. Jak je možné, že by manažeři měli mít víc než dělníci. Jenže přátelé, ti dělníci byn neměli co dělat, kdyby jim to manažeři nezařídili. Odbory bych zakázal, jsou to brzdy ekonomického rozvoje. Kvůli nim trpí celá Evropa. Proto mají USA navrch.
pavel
Re: Socialistické myšlení
až zítra nesjede z linky ani kolo nebudou mít zas co dělat manažeři , který určitě mají víc než 27 000. Jsou to spojené nádoby, spokojenej zaměstnanec je půlka úspěchu, druhou půlku musí dodat schopnej management. Socialistický myšlení spíš je, že by dělník měl mít pořád stejně at´ firma prosperuje nebo ne.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...