- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
On má někdo rád noname potraviny? Já tedy ne. Ale pokud čtu shodného výrobce a nižší cenu, jsem ochoten koupit noname variantu i za cenu, že jde možná oproti originálu o šizený a okradený produkt. Každopádně si připadám jak pitomec s touhle hrou na "nižší cenu". Nechápu, proč se nedá za stejnou cenu u nás prodat produkt pod značkou výrobce a s garantovanou kvalitou?
LIDL je vrchol podvodů. Vydává noname za "značky" a skutečně ve své "značce" mění produkty a dodavatele. Zákazník se nikdy nemůže spolehnout na to, že kupuje to samé, co si předchozími nákupy ověřil.
Aby to fungovalo, tak to chce moderní přístup k životu, taková mantra pro přeříkání před každým nákupem: jsem jen odpad, na mém zdraví nezáleží, produktivní budu od 20 do 50, pak mám jít pod kytky zcela zničen, je úplně jedno co jako stroj na jedno použití dlabu, klidně nějaký odpad noname z LIDLu, úsměv a nazdar. Dobrou chuť.
retezce vcelku pochopitelne nabizi to, co zakaznici kupuji ... takze ano, pokud lidl zrovna nekrachuje, tak nekdo ma evidentne rad noname potraviny, a je ochoten za ne utratit svoje penize.
"Vlastní značky řetězců" byly vymysleny proto, aby legalne zatajili skutecneho vyrobce a dodavatele. Pokud ma nejaky vyrobce spatnou reputaci treba kvuli nejake afere, prodava se mu jeho vlastni zbozi spatne, retezce ho zacnou odmitat. Nastupuje pak finta "pod značkou řetězce."
Vyprdněte se lidi na slevy a sledujte etikety....
Zatim jsem nenašel konkurenci např. v Lidlu u PIKOKa. Např. vepř.ve vlast.šťávě má 90% masa a bez kůže. Ale bezkonkurenční je konzerva z vepř.kolena.... A to vše pod 40Kč....
Vedle máte kauzu, kdy polský dodavatel zcela záměrně a dlouhodobě dodává na české akce šizené masové konzervy. Etikety jsou ovšem v pořádku a uvádí pěkné reklamní údaje.
Globus se značkou Poctivá výroba. Globus je hodnocen spíše dobře ale třeba Ostravskou klobásu neumí. Pamatuji ji od samého počátku za socíku, byla vynikající, dnes je to všechno takové umleté najemno, není to ono.
Slušná vlastní značka je Billa - mléčné výrobky, docela humus je Clever.
Nejlepší balené párky - podle mne Ponath, brémská firma, závod Sušice.
jak je někde "sleva" tak je potřeba se mít na pozoru.
Desny zverstvo... ja si treba nedovedu predstavit kupovat neco pod privatni znackou, resp. vzdy, kdyz moc nemam na vyber, tak to kupuju s vedomim, ze je to pokazde od jineho vyrobce, tedy pokazde s jinou kvalitou a trochu jinym slozenim...
Slevy totez, a jeste vic me vytaci, ze kvuli tomu je normalni cena dost vysoka a to jeste davaji do slev ty "sragory", takze normalni zbozi je drazsi nez obvykle, aby to vykompenzovali...
Bohuzel, lidi jsou schopny si koupit ledasco luxusniho nebo znackoveho zbozi napr. v elektronice, odevech, ale na potravinach, co jsou dulezitejsi, skudli kazdou korunu...
Některé privátní značky bojkotuji i kdyby byly zadarmo.
Akce nesleduji, dbam na kvalitu.
Kdyz je dany vyrobek, ktery chci zrovna v akci je to prijemny bonus, ale ze bych listoval tema trapnyma letakama nebo stal rano pred Kauflandem kvuli levnymu mleku, tak to me ani nehne :-)
Dokud budou mít obchody 100% marže, tak lidi budou kupovat zboží v akcích. Cena v akci je totiž cena s přiměřenou marží.
Lidi budou zrat cokoliv hlavne, ze je to levny.
Dokud se nezbavime tohohle sockoidniho mysleni, budou obchody porad prodavat blafy a restaurace nabizet odporny menicka za 69.