- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavním důvodem, proč se Jančura stahuje z Florence na okraj Prahy , jsou prachy. Poplatky za vjezd na Florenc jsou mnohem vyšší než na Roztyly...
Není to kvůli tomu, ale kvůli tomu, že většina spoždění těchto spojů je právě kvůli tomu, že vše stojí na Roztylech... takhle, to bude bez čekání, a o 20 min kratší cesta... Stejně jako Liberec který jezdí z černáku, a Plzeň, ze Zličína
S SA jsem prestal jezdit pote, co jsem zjistil, ze neumi za jizdy vypnout topeni. Vysledek byl, ze z Brna vyjel vytopeny autopus, vysvitlo slunce a v autobuse bylo na pobliti a topeni neslo vypnout. Bylo mi oznameno, ze jede klimatizace, takze na hlavu valil studeny vzduch s klimy na nohy horky s topeni. Hruza. Napoje nepiju, protoze jsou nechutne a ja mlsny. Casopis je skoro vzdycky Autohit nebo Katka. Co se mi libi je internetove objednavani a noviny. Oproti vlaku za 180,- je to celkem malo.
Tak taková konkurence, která stlačí ceny by byla potřeba na kolejích taky.
Velmi jsem uvitala novou linku Student Agency mezi Ruzyní a Karlovými Vary.Kdyz Asiana mela na této lince monopol, stalo se mi, ze jsem po priletu do Prahy cekala jako jediná cestující v zimní pliskanici na zastávce v Ruzyni na autobus Letuska s odjezdem do Karlových Varu v 19.30. Autobus se opozdene prirítil z Prahy a nekolik metru pred zastávkou odbocil primo na hlavni silnici smerem na Vary a nenávratne zmizel ve tme. Musela jsem cekat na dalsi poslední spoj. Kdyz jsem si stezovala na agenature Asiany v Karlových Varech, byla jsem nehorázne osocena, ze jsem lhárka, ponevadz autobus na zastavku v Ruzyni dojel a zastavil. O nejaké omluve nebylo ani reci. Poslala jsem proto e-stíznost primo majiteli Asiany vcetne popisu nevhodného chování jeho zamestnancu, ale na odpoved dosud marne cekám. S Asianou bych uz nejela, i kdyby cesta byla zdarma. Vrele doporucuji vsem cestujícím, aby dali prednost Student Agency.
Z jednoho prikladu nelze absolutne nic usuzovat. To se stane cas od casu kazdemu...
Už jednou Asiana do Brna jezdila. A jak to dopadlo? Vozili "vzduch". Tentokrát to dopadne stejně, ono dnes přistavit bus na zastávku a myslet si, že se mnou automaticky lidi pojedou jaksi neplatí. SA ukázala, že je k tomu potřeba něco přidat a hlavně že v autobusové dopravě také funguje (agresivní) marketing. Je to dobře, špatně? To je asi jedno, prostě takový je vývoj.
Takže pokud Asiana něco nevymyslí, za pár týdnů nebo měsíců bude linku zase rušit. Podobný problém má Eurolines - obrovsky proměnlivá kvalita služeb. Eurolines je dobrá druhá volba v řadě - má-li SA vyprodáno, dá se jet většinou jet s nimi, často moc vytížení nejsou. Dále je spousta dopravců, kteří na trase Brno-Pha jezdí své dálkové linky z jiných měst , tam většinou taky není problém se vejít, je otázka, jak dlouho budou ty linky držet, např. Housacar to zabalil hned s mýtným).
Druhá věc je, že s růstem autobusové divizeSA se často horší kvalita služeb, zvláště jede-li některý bus Ayats ze začátků SA,to je někdy síla.
A poznámka k článku - Tourbus jezdí za 95 Kč už snad rok, ne-li déle. Takže o cenové válce se mluvit nedá.
Student Agency jezdi 30krat denne do Brna? tj. casteji nez jednou za hodinu, 24 hodin denne???
No, spravne melo v clanku byt, ze 30krat "vyjede do Brna". Jak je znamo, polovina autobusu po ceste shori...
Divil jsem se, proc SA zdrazuje na lince Liberec - Praha o 20 Kc. A ted je to jasne, budeme dotovat cenovou valku na jine lince :(
Kde je nejaka konkurence?
Asi to i o 20Kc draz nebude takove terno...
Jestli DP Praha fakt zdraží jízdný MHD tak jak slibuje, tak pro ty, co potřebujou bejt v centru výhoda toho zlevnění bude možná menší než risk, že bus se na Nuseláku zasekne, a tak stejně pojedou na Florenc, teda pokud tam ještě něco pojede. Florenc je díky bezdomáčům a jiným živlům dost nepříjemná, ale zázemí na Roztylech je téměř nulový. A tahnout se s kuframa do metra, kde nejsou ani jezdící schody????
Těch pár schodů na Roztylech bych neřešila. Vždyť táhnout ty dotyčné kufry po dlouhých chodbách na jiných stanicích nebo se s nima svézt na eskalátoru taky není jednoduché.
Ti si Jančura asi dělas kozy ne, ty vle hodit bobek na Vary a Brno, začněte už konečne do Budějc matlaci.
Hej"Pane Chytrej", kdyz je to takovy zlaty dul, proc to nezacnete provozovat vy? Budete bohatsi nez Jancura, brzy, jiste ;-) Anebo jste matlak vy?
Jancura na vsechno nestaci a lopaty co zamestnava jmenovite Kristyna Cermakova (snad obchodni reditelka) mu zadne stesti neprinaseji. Busy co jsou v provozu 2 roky a denne najezdi okolo 1000 km mozna i vice jsou po teto dobe v katastrofalnim stavu. V buse skripe skoro vse, neda se uz mluvit o komfortu. Spatny system predavani informaci, velka fluktuace radovych zamestnancu, kteri ze Student Agency odchazeji, ne ze by byli vyhazovani. Zajimavy system vyplat totiz dava jakysi prostor i zamestnancum aby si sami bouchli do stolu nikoliv jak Jancura tvrdi, ze klient je nade vse. Nevim o nikom za dva roky ze by ze Student Agency vyletel,vsichni a vetsina tech dobrych odchazeji sami. A pokud 2 budou delat nyni totez na exkluzivni trase tak bude zalezet uz jen na radovych zamestancich pod vynikajicim vedenim
No vidíš, a přesto Student Agency poráží všechny ostatní dopravce.