- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by stačilo, kdyby Mondelez sypal ulice drobky ze svých sušenek. Virus by si jednou zobnul a bylo by po něm.
Ako bonus dostanete zľavu na hrobové miesto. Blázni.
Od firem je to to nejlepší co mohou dělat. Ono platit někomu 14 dní nemocenskou je daleko dražší, než motivovat někoho k očkování. Navíc pokud by dotyčný chodil do práce, pak by firma riskovaly, že nakazí ostatní. Čili odměny jen očkovaným (a to i proti chřipce a dalším, především infekčím nemocem).
Tak je cilem naockovat 70% lidi, nebo jim rikat pravdu? Jsem to ze clanku nepochopil, omlouvam se.
Argument pro očkování by byl život bez omezení, ale to je taky bez dušení se pod náhubky.
Ale to tak je. Pokud se naočkuje 70 až 80 procent populace, pak se nemoc nebude šířit. Ovšem roušky jsou v poměru "cena-výkon" to nejúčinější co je.
Tak firmy i banky naprosto chápu. Nestojí o neočkované zaměstnance, kteří neustále budou v karanténě nebo na neschopence s Covidem doma.
Také bych se všech odpíračů očkování postupně zbavil. Ono se vždy něco najde, aby to nevypadalo, že to kvůli tomu, ale zároveň by to zaměstnanci měli tušit.