- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pronikli pomocí programu ransomware....
To jako ransomware je název programu (jako word, acrobat ....)???
Tak to jsem rád že to konečně odstranili netrvá to 2 měsíce začalo to už dřív. Sice ne tak jak to bylo, ale výpadky byly časté. A informace 0. Nevím gedy jak na jaké prodejně ale v HK se slušně zeptám proč a jak dlouno to potrvá a naštvaná odpověď prostě to nejde. Ale u HK mne to nepřekvapuje tam je takové chování na vyjimky běžné. Aspoň že v posledních 14 dnech nasadili víc lidí upokladen. Těším se že zas půjde M scan aspoň s nikým nebudu muset mluvit.
O víkendu jim to ještě nefungovalo, ručně psané cenovky , někde špatné, jinde chyběli úplně, zjistit cenu scannerem nešlo, už to trvá přes měsíc
Těch problémů prý bylo mnohem více. Například odměny zaměstnanců, objednávání zboží...
No jo, spickova technika! A to nejaci retardi stale tlaci na "cashless" spolecnost. Aspon jednou mesicne se setkam s tim ze "platby kartou nefunguji". Z toho duvodu mam u sebe furt 2 dvou-tisicovky. Naposledy zrovna vcera v UNI Hobby v Uh.Hr. A v Tesku kazdou chvili. Po velkem nakupu kdy tam stravim hodinu zjistit u pokladny ze to tam musim nechat a prijit priste se mi zrovna nechce..
Platím kartou denně a několikrát, a fakt si nepamatuji, že bych nemohl zaplatit kartou.
Už se těším na správu BIS: "eto byly ruskie pioniery"
(vůbec bych se nedivil)
No, některé firmy nebo jejich zákaznický servis fungují, jako by pod útokem byly snad neustále. Třeba takový Vodafone, to je naprostá katastrofa.
Tak Vodafone je samostatná kapitola zoufalosti....