Diskuze

Nefunkční pokladny, omezené funkce. Makro čelilo masivním kyberútokům

Společnost Metro, která po celém Česku provozuje obchody Makro, se na podzim stala terčem kybernetických útoků. Od té doby na svých pobočkách řešila problémy s nefunkčními pokladnami či omezenými funkcemi na zákaznických účtech. Problém technici zcela odstranili až po dvou měsících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

pronikli pomocí programu ransomware....

To jako ransomware je název programu (jako word, acrobat ....)???

0 0
možnosti
VF

Tak to jsem rád že to konečně odstranili netrvá to 2 měsíce začalo to už dřív. Sice ne tak jak to bylo, ale výpadky byly časté. A informace 0. Nevím gedy jak na jaké prodejně ale v HK se slušně zeptám proč a jak dlouno to potrvá a naštvaná odpověď prostě to nejde. Ale u HK mne to nepřekvapuje tam je takové chování na vyjimky běžné. Aspoň že v posledních 14 dnech nasadili víc lidí upokladen. Těším se že zas půjde M scan aspoň s nikým nebudu muset mluvit.

0 0
možnosti
JP

O víkendu jim to ještě nefungovalo, ručně psané cenovky , někde špatné, jinde chyběli úplně, zjistit cenu scannerem nešlo, už to trvá přes měsíc

3 0
možnosti

Těch problémů prý bylo mnohem více. Například odměny zaměstnanců, objednávání zboží...

2 0
možnosti
MT

No jo, spickova technika! A to nejaci retardi stale tlaci na "cashless" spolecnost. Aspon jednou mesicne se setkam s tim ze "platby kartou nefunguji". Z toho duvodu mam u sebe furt 2 dvou-tisicovky. Naposledy zrovna vcera v UNI Hobby v Uh.Hr. A v Tesku kazdou chvili. Po velkem nakupu kdy tam stravim hodinu zjistit u pokladny ze to tam musim nechat a prijit priste se mi zrovna nechce..

8 2
možnosti

Platím kartou denně a několikrát, a fakt si nepamatuji, že bych nemohl zaplatit kartou.

8 0
možnosti
RK

Už se těším na správu BIS: "eto byly ruskie pioniery";-D

(vůbec bych se nedivil[>-]EU[UA])

3 0
možnosti
TN

No, některé firmy nebo jejich zákaznický servis fungují, jako by pod útokem byly snad neustále. Třeba takový Vodafone, to je naprostá katastrofa.

9 0
možnosti
AS

Tak Vodafone je samostatná kapitola zoufalosti....

0 0
možnosti