ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: ČTK

Bez letáku a slevy Češi už nenakupují, kvůli drahotě vybírají podle seznamu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Letáky se slevovými akcemi jsou hlavním pomocníkem Čechů při shánění potravin, které jim pomohou něco málo na jídle ušetřit. Podle průzkumu společnosti Incomind mezi tisícovkou respondentů, který poskytla MF DNES, se o slevové akce zajímá devět z deseti dospělých Čechů. Téměř tři čtvrtiny z nich chodí do obchodů cíleně kvůli zboží v akci a polovina dotazovaných tvrdí, že podle letáků nakupuje nyní více než před rokem.

„O tom, že Češi milují slevové akce, není pochyb. V žádné jiné zemi není jejich podíl na celkových prodejích rychloobrátkového zboží tak vysoký a cenové promoce bodují i v nepotravinářských kategoriích,“ říká k průzkumu František Trunec ze společnosti Incomind.

Digitální podoba letáku vítězí výhradně u nejmladší věkové kategorie do 29 let, i když i tam jen mírně. U třicátníků jsou pozice papírového a digitálního letáku přibližně vyrovnané.

František Trunecagentura Incomind

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se