Diskuze

Leo Express přijde o provozního šéfa Paroubka, skončí na konci října

Soukromý železniční dopravce Leo Express přijde na konci října o jednoho ze svých nejvýše postavených manažerů. Po necelých dvou letech firmu opouští provozní ředitel Jan Paroubek, který stál u rozjezdu černozlatých vlaků a je i v představenstvu firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Odchod Paroubka a Prchala svědčí, že nechtějít součástí potápějící se lodi. Osekáváním mezd mnoho neušetří, povede to led k odchodu některých pracovníků - část strojvůdcovského personálu tvoří důchodci ČD, když ti odejdou, buse muset shánět další.  Ušetřilo by se, kdyby na vlaku byl pouze jeden stevard > pracovník vlakového doprovodu.

0 0
možnosti
DL

Ten nadpis mě mírně znejistil. Naštěstí jen shoda jmen ;-D

0 0
možnosti
JJ

Jel jsem s nimi minulý pátek. Praha Ostrava. Leo vtipně spojil dvě soupravy na jednom spoji. A vlak byl kompletně plný. Todle se u ČD asi stát nemůže :-) Ti jedou s poloprázdnou jedničkou.

0 2
možnosti
VN

V pátek je plné všechno...není umění naplnit páteční vlak , narozdíl od takového prvního ranního nedělního z Prahy do Ostravy

2 0
možnosti
MZ

To je konkurence. Prodělávají všichni, ale nikdo neustoupí. A ti, co na tom nejprve vydělali (zákazníci) na to nakonec stejně doplatí.

2 0
možnosti
JK

Stačí se projet, nebo jen stát na nádraží a jednoduchými kupeckými musí každý dojít k tomu, že to nemůže vycházet.Jak u RJ tak u LE.U ČD je to jedno, tam to zaplatíme my.

0 3
možnosti
ČD

Píšete nesmysly, ČD nedostává na této trase žádné dotace.

4 0
možnosti
RL

Jak jinak to mohlo dopadnout, když rozmazlený fracek dostanena na hraní skutečné vláčky. Měl zůstat u modelové železnice.

4 6
možnosti
RJ

Vždyť ty vlaky jezdí. Dokonce prakticky bez technických potíží. Ani o cestující není nouze.

Jediný problém je obchodní - nedaří se vybírat dost peněz za jízdné, protože konkurenci (o které se v době rozjíždění projektu LE ještě ani nevědělo, že vyjede na tuto trať) vede šílenec, který ježdění s vlaky bere jako charitu a nasadil nízké ceny, prosto, že na tom prodělává ....

4 0
možnosti
JS

Asi je videt ze formou snizovani jizdneho to nepujde ze se nevydela , meli by si to uvedomit vsichni zamestnavatele :-) za chvili diky snizenym platum nebude nikdo kdo by si neco koupi :-) stale jedeme na cernou ekonomiku a pujcky :-)

5 0
možnosti
MK

No ale ona vetsina vyrobnich firem nic cechum neprodava, takze jim nejaka koupeschopnost jejich zamestnancu naprosto ukradena....

0 0
možnosti
TZ

Na fotce koukám že jsi asi půjčili 3 posilové vozy řady 810.

7 0
možnosti
Foto

zřejmě si zaspívali Matuškovo, "když máš v chalupě orchestrión" ;-)

6 0
možnosti
VF

RegioJet prodělal 80 mega? Před pár měsíci psali článek že to bylo "jen" 50 mega. Tak to je dost drsný. Vím že první roky se se zdrátou počítá ale otázkou je jak se to vyvíjí.

U LEOexpresu je asi něco špatně. Pokud se tam mění lidi jako na běžícím pásu tak to něco značí, třeba to že jsou bezradní a neví jak z toho ven. Zaměstnancům seškrtali platy a benefity, co bude příště. Jinak ty jejich dluhopisy mají luxusní zhodnocení skoro 9% ale kdo soudný by do toho šel:-)

7 0
možnosti
ŠT

Jenze oni si to spocitali tak, ze nez platit 20 a vic procent bankam, tak se dluhopis vyplati minimalne dvojnasobne. A dluhopisy budou v pohode. Jak ses mohl docist, nabidli dokonce predcasne splaceni. Takze na tom tak zle nebudou. Sem kazdopadne zvedav, jak tenhle souboj dopadne pro delsi budoucno.

2 0
možnosti