- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to jsem na ně zvědavej. Tohle jsem před mnoha lety zažil v Tescu. Vlezl jsem tam jen kvůli rohlíkům. Nabral do pytlíku asi 6 rohlíků a cesou ke kase jsem ještě zakopl o flašku zajímavýho vína. S těmito dvěma věcmi jsem přišel k pokladně, nad kterou visela velká cedule že když přede mnou bude ve frontě víc než N zákazníků, tak už nevím co, nějaký benefit podobného charakteru. Fronta samozřjmě byla mnohem větší. Koukl jsem jestli nemají tu prioritní kasu na málo položek, neměli. A zároveň vedle spouštěli samoobslužné pokladny, tenkrát to byla novinka. Tam bylo volno, tak jsem si to šel namarkovat sám.
Odmítalo mi to ale fungovat, tak mě paní co na to dohlížela upozornila, že aby to šlo, musím si vzít jejich igelitku. No dobře, vzal jsem tedy igelitku že to do ní dám. Sice lahev a pytlík rohlíků unesu v ruce, ale co. Jenže ono to pořád nešlo. Dostalo se mi poučení že musím tu igelitku namarkovat, pak se to rozběhne. Igelitka stála korunu. Řekl jsem té paní že žádnou igelitku za korunu nechci, že chci jen rohlíky a víno a ať mi nenutí nakupovat zboží které nechci. Dozvěděl jsem se že bez toho to nejde.
Výsledek byl že mě to vytočilo tak, že jsem tam řval na celou halu že už mě tam nikdy neuviděj, že blbce ze sebe dělat nenechám. Nechal jsem nákup ležet u kasy a šel pryč. Což jsem dodržel, od té doby jsem do Tesca nevstoupil, přestože do té doby jsem tam nakupoval běžně i velké nákupy. Ve výsledku zpupnost těhle manažerů co výmýšlejí PR na věcech které stejně nedodrží, místo aby skutečně zlepšovali služby vedla k tomu, že přišli navždy o zákazníka co tam utrácel řádově 100 tisíc ročně.
Tak jen aby v Lidlu nedopadli stejně. On už ten současnej systém s aplikací v telefonu je na hraně únosnosti.
Jojo, nejste první s podobnou zkušeností...
Mne se zdá těžko splnitelná ta druhá podmínka, "při otevření všech pokladen".
To se mi ještě nikdy nestalo, že by byly otevřeny všechny pokladny...
No právě proto na tu slevu snadno dosáhnete.
Všichni budou stát u jedné pokladny.
Škoda, že to neplatí i při nastupování do letadla...
Tak to se asi začnu radovat z každé babky ječící po pokladní, že ona chtěla rajčata z akce o 5 Kč levnější a ne ta drahá (o 5 Kč) a nastávají vratky. Za ní už stojí další baba vracející 4 kusy oblečení. A přede mnou ještě večerkář s nákupem na dva vozíky. Týjo, padesát korun je doma!
Jedna věc je to slíbit, druhá dodržet. V Kauflandu to mají taky, normálně by mě nenapadlo si měřit čas ve frontě, ale viděl jsem to prvně, tak jsem to změřil. Stál jsem 7 minut, a tak jsem si došel na informace pro tu padesátikorunu. První prodavačka zavolala druhou, ta se šla zeptat pokladní a pak prohlásila, že to není možné. Když jsem trval na tom, že to bylo 7 minut, zavolali třetí a ta prohlásila, že to bude muset pan vedoucí ověřit na kamerovém záznamu, ale pan vedoucí něco řeší ve skladu, takže musím počkat. Tak jsem se sebral a šel jsem pryč, už takhle jsem tam ztratil 10 minut...
🤣 maj to vymysleny, nakonec je to vlastne vase svobodne rozhodnuti, ze se vzdavate te padesatikoruny
Za mě hlavně Lidl totálně zaspal se samoobslužnými pokladnami, které osobně preferuji v každém marketu. Mám 2 km od bytu vlastně 3 prodejny Lidl. Ani jedna však nemá samoobslužné pokladny a to je je jedna rok po rekonstrukci a druhá zas 4 roky stará. A fronty jsou v každém Lidlu otřes. Pomalu ať přijdu v kteroukoli denní dobu, tak jsou 2/3 zákazníků z celé prodejny zrovna ve frontě u pokladny a čekání 5 minut je ještě krásný čas. Svůj 4. nejbližší Lidl mám sice trošku dál, ale když můžu, tak nakupuji tam. U samoobslužných pokladen tam není nikdy žádná fronta.
O žádný luxus samoobslužek jste nepřišel. Ty v Lidlu jsou katastrofa. Lidem se často seká, neví si rady, musí se stornovat přivolanou obsluhou. Pak se zas nemohou dostat přes vrátka. Přijít s nákupem na pokladnu č. 1, odkud pokladní obskakuje i ty samoobslužné, tak ve frontě strávíte 10 minut, jen to hvízdne.
Hlavně že v Lidlu pořád otevírají a zavírají pokladny jak v blázinci. Přijdete na zelenou pokladnu, začnete vyndavat nákup, pokladní opáčí - přejděte si na jinou pokladnu - kouknete nahoru a pokladna se mezitím změnila na červenou - nákup zpět do vozíku a šup k jiné pokladně, ke které ale mezitím přijeli jiní, takže čekáte na konci - fakt prima. Hlupci v řadách manažerů si myslí, že když budou pokladní chvíli šmudlit podlahu nebo rovnat žvýkačky, aby po minutě zase musely pokladnu otevřít, tak že mezitím něco zásadního vykonají. Vykonají prd a lidi jsou akorát zmatení jak včely. Otevíráme pokladnu - zavíráme pokladnu...
Také jsou "super" ty malé vozíky s madlem, se kterými se nesmí ven, takže je lidé následně přenášejí skrz frontu zpět před pokladny.
Ovšem že by někdo řešil třeba haldy nedopečeného pečiva, skoro bílého těsta (asi šetří elektřinou), které logicky nikdo nekoupí a nahází se proto následně do odpadu, to ani náhodou.
Pokud jsem skládal zboží na pokladnu, kde to svítilo zeleně a v půlce se změnilo na červenou, tak mi to zboží buď namarkuje, nebo ho tak nechám ležet a odcházím nakoupit jinam 🤷♂️
Když jsou obsazené všechny pokladny což jsem ještě neviděl
Teď se tam budou schválně srocovat důchodci, aby měli slevu a ostatní kvůli nim budou čekat zbytečně.
Nebo ty mlaďoši co čekají fronty na kuře v rychlím občerstvení Trochu objektivity by někdy neškodilo mladíku.