Diskuze
Dráhy zdraží i svým stálým zákazníkům
Děkujeme za pochopení.
Vašek
Nesmysly
Co vám vadí pořád ČD. Podívejte se na banky nebo armádu to je moloch kde jen nicotně rozkrádá pár darebáků politruků naše peníze a ještě nás a naše syny ohrožuje na životech, železnice aspoň lidem slouží a o její ekologické funkci není sporu.Fefík
Re: Nesmysly
Ty srandisto, že ty budeš taky nádražák a nejspíš volíš komunisty???lurtz
Konkurz ?
Zcela urcite ano. Jen je mi lito, ale neverim tomu, ze by to k necemu bylo. Jsou tam silne odbory a na konkurzniho spravce by byly stejne vyvynuty obrovske tlaky ke korekci jeho ucinkovani v CD. A neverim tomu, ze by existovala silna politcka vule jej v jeho snazeni podrzet. Ale i presto asi je to nejlepsi cesta co s tim. Konecne by se nekdo zacal zabyvat zkutecnymi dusledky problemu CD, jejich hospodarenim.:(hunter
Do konkurzu
Dokonce i v plátku jako je Dnes byla úvaha o tom, že v ČD měl už dávno řádit konkurzní správce a dráhy v dnešní podobě zrušit.lurtz
Monopoly a dotace ...
Jenze to neni zejmena o dotacich, ale o tom, na co jsou Ty dotace smerovany. A opet koncime u toho, ze odborova drazni lobby ma v teto republice velkou moc a prosazuje neefektivni provoz CD. Nebudu naivni a nemyslim si, ze by vedeni CD melo na zmenach rovnez velky zajem. Je to prece jednodussi nic nemenit a tezit z "bordelu". A statni urednici, proc by se s tim zalamovali, kdyz to stejne zaplati danovi poplatnici. Vzdyt je to jednodussi. Tak nezbyva nez jezdit CD co nejmene a jednou z toho musi vzniknout problem, ktereho si nekdo konecne vsimne! A jsme zase u monopolu.Milan
Ignoranti
To je zajímavé jak každý ignorat, který o provozu Českých drah nemá ponětí se do ní trefuje.Kdo se jen trochu zamyslí a má mozek pochopí jak levné a nenahraditelné jsou České dráhy. Jen základní příklad, takový transport tanků a jiné vojenské techniky stačí jeden přesun a už si po silnici nezajezdíte, přeprava uhelného mouru, živých zvířat atd. Na dráze se vozí zboží, které se ani jinak přepravovat nedá. Navíc upozorňuji, že nákladní přeprava je zisková. Za domácí úkol se ptám proč pouze osobní doprava je ztrátová a to na celém světě, kdo to ví chytráci. Víte, že např. jen na metro v Praze se doplácí více než na celé české dráhy.petr
Re: Ignoranti
milane nevis o cem mluvis a to nejsem zamestnancem drah.jak je mozny,ze v nemecku maji na kilometr drahy 5 zamestnancu a u nas je to 10!!!!!!asi bude neco shnileho nemyslis?nejdriv si neco prostuduj a pak tu hazej rozumy.pavel
Problém
Nejhorší je, že čím méně lidí bude vlaky jezdit, tím více budou na vlaky doplácet ti, kteří jimi vůbec nejezdí.Lurtz
Dobre jim tak ...
Kdyz jsou lidi ovce a neumej zacit zit jinak - to je i o zmene cestovani, tak at se nedivej, ze jim ty statem udrzovany monopoly uctuji za sluzby stale vice. Vlakem nejezdim, je v nich spina jsou drahe uz ted a podporovat stale nespokojene zamestnance silne prodelecnych CD se mi nechce!Martin Nevrla
Lobbing
No to je dobré. Když zdražuje ČD, tak to se všichni nezávislí liberální ekonomové (Singer, Ševčík &spol.)zvednou, protože za tím vidí ty usmolené, věčně stávkující železničáře. Ale když zdražuje Telecom, energetiky, benzín atd. tak to už je jiná! To už zdůvodňuje nějaký dobře vypadající manažer v jemném proužku. To už najednou není vydírání... Lobbing, lobbing, lobbing - mezi prostým lidem zváno též korupce.Jaryn
ano
Hmm. Ani mne to moc neprakvapuje. Nastesti uz pres tri roky jsem nejel vlakem a kdyz uz chci nekam jet radeji osedlam sveho 150 konoveho oplika a navic mam i nejaky ten pozitek z jizdy. A neni nad to, kdyz clovek muze jezdit do prace firemnim autem. Ale i tak mne to, coby radoveho zamestnance vetsi soukrome pocitacove firmy stve, kdyz vidim, co si ti zeleznicari dovoluji. Ja jsem mel tento rok jenom 3 dny dovolene, vyplata taky neni nejvyssi, a pracuji od nevidim do nevidim i o vikendech, na Silvestra, ted mezi Vanocnimi svatky. Mam 24h pohotovosti, montuju bezdratovy internet, litam po strechach, po stozarech a nikdy jsem si nestezoval. I kdyz mohl bych. A ti ZKURVENCI z ceskych drah maji porad nejake pripominky, stavky a pritom nedelaji ani polovinu z toho, co delam (nejen) ja. A TO MNE VAZNE SERE!Martin Nevrla
ano, ano, ano
To já jsem jel vlakem naposledy před 10 lety, než jsem začal pracovat u zahraniční firmy. Od té doby se můžu potrhat smíchy jak slyším ty lidi, kteří nejsou schopni si vydělat na slušné auto a "musí" jezdit vlakem. Co je nutí jezdit vlakem z nějakých Prdelovic do Zadnic za prací za 8.000 měsíčně. Proč se nepřestěhujou do PrahyJosef
x
Je to vsechno stejny. cesky telecom, ceske drahy ... to vse ma v rukou statni aparat a taky to tak vypada, byrokracie, sluzby na hovno, trinacte platy, a zase byrokracie! vsechny zasrane zeleznicare povyhazovat!Zina Matysová
Re: odpověd Josefovi
Milý Josefe.Jestli Telecom bere trinacty plat to nevím, ale u Českých drah nikdy nebyl a zřejmě už nikdy nebude.Máš špatné informace a měl by sis nejdříve věci řádně ověřit, než budeš vykřikovat svůj názor do světa.Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Gazprom je po propadu exportu poprvé za více než 20 let v hluboké ztrátě
Čisté ztráty 629 miliard rublů (161 miliard Kč) zaznamenal v loňském roce ruský plynárenský gigant...
Vinaři kvůli mrazům vyjednali úlevy v ekologii. V dani na tiché víno posun nenastal
Zástupci vinařů se na dnešním jednání s ministrem zemědělství Markem Výborným (KDU-ČSL) domluvili...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Zemědělci znovu vyrazí do Prahy. Protesty vypuknou za tři týdny
Další kolo protestních zemědělských akcí bude ve středu 22. května v Praze. Ve čtvrtek to...