Diskuze
Českým výrobcům vlaků svítá na lepší časy
Děkujeme za pochopení.
majkyho_pupik
preju uspech
ale pochybuju ze nejak vyrazne prorazi s jednotkami City elephant jejiz design odpovida tak konci 80. let
Lojza
Re: preju uspech
Ale technikou je naštěstí na výši. Takové věci jako třeba AVV zahraniční výrobci jaksi moc neumí...
_XXXX_
200 km/h
Já jsem pro - už aby se ty vlaky vyráběly. Teď z trochu jiného soudku. Proč ČD nakupovaly pendolina stavěná do 230 km/h, když na našich zmodernizovaných koridorech je maximálka 160 km/h a to ještě ne všude? Nebyly to vyhozené peníze??
elbouda
Re: 200 km/h
Byly , ale neříkej to nahlas, ještě si toho někdo všimne!
elbouda
Neblbněte!
Po 89-tém se lokomotivy vyrábět NEMOHLY , protože vždycky, když komunisti něco zdražovali, tak ceny lokomotiv šly dolů! A to by si plebs všimnul, že teď jde nahoru všecko,i lokošky, nééé ? Vždyť nejsme blbci!!!!!!
Buss
Re: Neblbněte!
Taky jsem si vzpomněl na ten starej vtip, že zdražení pečiva bylo úzce kompenzováno zlevněním lokomotiv...
Smějící se bestie
Na stará pravidelná zpoždění
použijí České Dobytčáky nové lokomotivy, které před povinným čtvthodinovým zastavením na mezi pojedou až 200km/h. BOMBA!!!
jouda
První lokomotiva po patnácti letech
fakta jsou fakta
15 let trvalo, nez jsme se vyhrabali ze srabu vrcholneho klausismu a jeho korunnich "podnikatelu"
krakra
Konečně
Konečně - vypadá to že se vše vrací do strých dobrých kolejích.
Akorát se obávám že jediným odběratelem budou české dráhy.
drevak_patlak
Re: Konečně
Tady bych to neviděl tak černě. Pokud se Škodovce podaří vyvinout skutečně dostatečně výkonou lokomotivu schopnou jezdit 200 km/h schválenou pro provoz po celé Evropě (minimálně pro sousední státy to byla podmínka výběrového řízení), která bude spolehlivá, pak může dobře konkurovat zahraničním výrobcům. Ty totiž prodávají podobné lokomotivy o dost dráž, navíc mají problémy s východním zabezpečovacím zařízením a u nás, ani např. na Slovensku obvykle jezdit nemůžou. Odběratelů se najde určitě dost.
sladekm
Já jim držím palce.
S Alstomem se asi rovnat nemůžeme. Ale zlaté české ruce to možná dokážou při schopném managementu. Ty nové vlakové soupravy se mi líbí mnohem více než ruské pantografy, ve kterých se nadá sedět víc jak 10 minut ! Kdyby naše vagónky měli vyrábět jen pro české železnice, bylo by to fajn a rozhodně by to stálo za to. Bohužel jako všechno v dnešní době je jen o penězích.
JBetak
Re: Já jim držím palce.
Kde přijdete do styku s ruskými pantografy, to mě docela zajímá?
Venoch
pitomost
Cheji konkurovat cim??? Zrovna pred mesicem jsem byl v Alstolmu v Nanjingu ( Cina ), kde maji fabriku vetsi, pracovniky i vyvoj levnejsi a pracuji efektivneji, protoze prodavaji vic...
joscer
Re: pitomost
A teď si představte, že motory, pro pohony svých výrobků zadáva Alstom do Škody Electric a.s. a to včetně vývoje. Motory různých výkonů a provedení a to ve stovkách kusů.
A z toho Nanjingu toho do Evropy moc nejde.
nagra
Ohromující počty
Staví novou halu na 70 tramvají a 20 lokomotiv ročně? Když jsem se učil v ČKD (polovina 80. let), tak se v té děsivé fabrice na Smíchově vyrábělo 1000 tramvají ročně a v Lokomotivce 150 lokomotiv ročně. Byly to kvalitní stroje, jezdí dodnes, a nejen u nás. Pravda, vývoz hlavně do východního lágru, ale to bylo dáno celkovou politickou orientací. Škodovka by se měla trochu probrat a začít vyrábět něco, v čem se dá jezdit a nevyrábět designérské kreace. Elefant i tramvaj Porsche jsou obludy, které zaneřáďují české koleje. Pokus o modernost se poněkud zvrhl, nejsou hezké. A jsou předražené.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Čínské úřady se zaměřily na online tržiště Pandabuy, zabavily miliony zásilek
Začátkem dubna provedly čínské úřady razii v kancelářích čínské platformy Pandabuy ve městě...
NET4GAS, který loni koupil stát, se propadl do ztráty
Společnost NET4GAS, kterou v závěru loňského roku koupil státní podnik ČEPS, loni prodělala 1,7...
Komise posvětila stavbu reaktoru v Dukovanech, stát poskytne projektu finanční výpomoc
Česko získalo v úterý od Evropské komise povolení pro veřejnou finanční podporu na výstavbu nového...
O provoz linek v okolí Prahy mají zájem i dopravci z Rakouska a Slovenska
Do předběžných konzultací k třicetileté zakázce na provoz elektrických vlaků na příměstských...