Diskuze

Českým výrobcům vlaků svítá na lepší časy

Podaří se českým výrobcům vlaků navázat na úspěšnou historii? Na veletrhu Czech raildays v Ostravě to vypadalo, že tento druh průmyslu po letech opět přechází ze slepé koleje na hlavní trať. Jak daleko po ní dojede, ale zatím stále záleží především na Českých drahách, které jsou hlavním odběratelem jejich výrobků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

majkyho_pupik

26. 6. 2007 12:56
preju uspech

ale pochybuju ze nejak vyrazne prorazi s jednotkami City elephant jejiz design odpovida tak konci 80. let

0 0
možnosti

Lojza

26. 6. 2007 14:26
Re: preju uspech

Ale technikou je naštěstí na výši. Takové věci jako třeba AVV zahraniční výrobci jaksi moc neumí...

0 0
možnosti

_XXXX_

26. 6. 2007 12:05
200 km/h

Já jsem pro - už aby se ty vlaky vyráběly. Teď z trochu jiného soudku. Proč ČD nakupovaly pendolina stavěná do 230 km/h, když na našich zmodernizovaných koridorech je maximálka 160 km/h a to ještě ne všude? Nebyly to vyhozené peníze??

0 0
možnosti
PN

elbouda

26. 6. 2007 12:54
Re: 200 km/h

Byly , ale neříkej to nahlas, ještě si toho někdo všimne!  Rv(Y)R^

0 0
možnosti
PN

elbouda

26. 6. 2007 10:59
Neblbněte!

Po 89-tém se lokomotivy vyrábět NEMOHLY , protože vždycky, když komunisti něco zdražovali, tak ceny lokomotiv šly dolů! A to by si plebs všimnul, že teď jde nahoru všecko,i lokošky,  nééé ? Vždyť nejsme blbci!!!!!!  Rv;-DR^

0 0
možnosti
TJ

Buss

26. 6. 2007 11:17
Re: Neblbněte!

Taky jsem si vzpomněl na ten starej vtip, že zdražení pečiva bylo úzce kompenzováno zlevněním lokomotiv... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Smějící se bestie

26. 6. 2007 10:21
Na stará pravidelná zpoždění

použijí České Dobytčáky nové lokomotivy, které před povinným čtvthodinovým zastavením na mezi pojedou až 200km/h. BOMBA!!!

0 0
možnosti

jouda

26. 6. 2007 7:44
První lokomotiva po patnácti letech

fakta jsou fakta

15 let trvalo, nez jsme se vyhrabali ze srabu vrcholneho klausismu a jeho korunnich "podnikatelu"

0 0
možnosti

Dejv

26. 6. 2007 8:27
Re: První lokomotiva po patnácti letech

máš bod. R^

0 0
možnosti
RK

krakra

26. 6. 2007 7:37
Konečně

Konečně - vypadá to že se vše vrací do strých dobrých kolejích.

Akorát se obávám že jediným odběratelem budou české dráhy.

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

26. 6. 2007 7:55
Re: Konečně

Tady bych to neviděl tak černě. Pokud se Škodovce podaří vyvinout skutečně dostatečně výkonou lokomotivu schopnou jezdit 200 km/h schválenou pro provoz po celé Evropě (minimálně pro sousední státy to byla podmínka výběrového řízení), která bude spolehlivá, pak může dobře konkurovat zahraničním výrobcům. Ty totiž prodávají podobné lokomotivy o dost dráž, navíc mají problémy s východním zabezpečovacím zařízením a u nás, ani např. na Slovensku obvykle jezdit nemůžou. Odběratelů se najde určitě dost.

0 0
možnosti
MS

sladekm

26. 6. 2007 7:11
Já jim držím palce.

S Alstomem se asi rovnat nemůžeme. Ale zlaté české ruce to možná dokážou při schopném managementu. Ty nové vlakové soupravy se mi líbí mnohem více než ruské pantografy, ve kterých se nadá sedět víc jak 10 minut ! Kdyby naše vagónky měli vyrábět jen pro české železnice, bylo by to fajn a rozhodně by to stálo za to. Bohužel jako všechno v dnešní době je jen o penězích.

0 0
možnosti
JB

JBetak

26. 6. 2007 7:20
Re: Já jim držím palce.

Kde přijdete do styku s ruskými pantografy, to mě docela zajímá?

0 0
možnosti

Venoch

26. 6. 2007 5:46
pitomost

Cheji konkurovat cim??? Zrovna pred mesicem jsem byl v Alstolmu v Nanjingu ( Cina ), kde maji fabriku vetsi, pracovniky i vyvoj levnejsi a pracuji efektivneji, protoze prodavaji vic...

0 0
možnosti

joscer

26. 6. 2007 7:00
Re: pitomost

A teď si představte, že motory, pro pohony svých výrobků zadáva Alstom do Škody Electric a.s. a to včetně vývoje. Motory různých výkonů a provedení a to ve stovkách kusů.

A z toho Nanjingu toho do Evropy moc nejde.

0 0
možnosti

nagra

26. 6. 2007 5:16
Ohromující počty

Staví novou halu na 70 tramvají a 20 lokomotiv ročně?8-o Když jsem se učil v ČKD (polovina 80. let), tak se v té děsivé fabrice na Smíchově vyrábělo 1000 tramvají ročně a v Lokomotivce 150 lokomotiv ročně. Byly to kvalitní  stroje, jezdí dodnes, a nejen u nás. Pravda, vývoz hlavně do východního lágru, ale to bylo dáno celkovou politickou orientací. Škodovka by se měla trochu probrat a začít vyrábět něco, v čem se dá jezdit a nevyrábět designérské kreace. Elefant i tramvaj Porsche jsou obludy, které zaneřáďují české koleje. :-© Pokus o modernost se poněkud zvrhl, nejsou hezké. A jsou předražené.(Y);-O

0 0
možnosti