- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reklama je jedna věc, druhou věcí je fotografie, která je umístěna přímo ve fastfoodu. Tam musí být reálná, podle ní se zákazník rozhoduje co koupit. Je to jako s autem, asi by nikdo nechtěl na fotce rodinné auto pro 5 a ve skutečnosti by dostal malucha...
"Falling down", anyone?
Viděl jsem krátký dokument, který právě focení hamburgru pro reklamu popisoval: 1) z housky se vydlabe střídka, aby se všechno vešlo a přitom z toho nebyla nevzhledná hromada, 2) maso se po upečení ještě potře rostlinným olejem aby vypadalo čerstvě upečené, 3) na zeleninu se rozprašovačem nastříkne glycerin aby vznikl dojem "čerstvé jako ranní rosa", 4) majonéza se nanese jen po kapkách kapátkem, aby jí nebylo moc, houska se nerozpustila a burger vypadal čerstvě i po několika hodinách focení. Se skutečným produktem to nemá společného vůbec nic.
"How It's Made", sezona 17, episoda 12, pokud mne paměť neklame
Reklamy na vše jsou figle, o 70
% účinnější a pod., jak to zjisti
Jen me mrzi ten spatnej dabing, mam lepsi...
Kdyby jenom reklama na fastfoody! Klamavé jsou všechny, teda kromě nějaké cedule při vjezdu do obce jako "Autoservis XY po 500 m doprava". Ovšem všichni prodejci čehokoli jsou v tomto žabaři oproti politikům: ti neslibují jen větší množství a lepší kvalitu, ti naprosto běžně slibují přesný opak toho, co mají v plánu dodat a také dodají.
Kdo má opravdu rád burgery tak by se měl těmto podnikům zdaleka vyhnout.
To je pro mě fakt novinka Stačí se podívat na jakoukoli reklamu faastfoodu a pak porovnat s tím co Vám pak dají :]
V Česku Burger King velikost ještě dodržuje. Ale český McDonald už by měl ke svým výrobkům podávat lupu, aby jim připadaly větší. O bezedném kelímku, který je obvyklý u české konkurence i v McD v sousedních zemích ani nemluvě.
Tak zákazník určitě neočekává, že když vidí auto v reklamě, tak mu ho prodají jen se třemi koly nebo bez motoru.
Jistě, málokdo čeká, že dostane to, co mu fastfoody nabízí v reklamě, on by taky nikomu nechutnal třeba burger s lepidlem nebo olejem, ale na druhou stranu fastfoody ( a nejen ony) na to hřeší a podsouvají de facto zákazníkovi klamavou reklamu.
Zakaznik ma zase figl, jak vyzrat na fastfoody: nechodit tam