Diskuze

Bud Light zapojil do kampaně trans ženu a narazil. Takhle ne, říká odbornice

Zapojení transinfluencerky do propagace piva mělo efekt, se kterým americký pivní gigant Anheuser-Busch nejspíš úplně nepočítal. Firmě výrazně poklesly prodeje. „Každá značka by si měla zvážit, kdo je jejich cílová skupina a kdo si jejich produkty skutečně kupuje,“ říká v rozhovoru pro iDNES.cz Kim Hofmanová z agentury Ogilvy, která se specializuje na společenskou odpovědnost firem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Nevíte někdo, zda už Gillette opustila tu reklamní kampaň o toxické maskulinitě? Už pár let tuto značku ignoruji.

1 0
možnosti
KL

K98a37r14e16l 34L43i34š45k33a

13. 8. 2023 14:33

Takze si maji zjistit, jake maji jejich zakaznici a cilova skupina za postoje a pak tvrdit, ze to taky vyznavaji, aby meli dobre prodeje. Hmm, to je takove nepokrytecke a uprimbe

1 2
možnosti
JK

Mají zákazníky přesvědčovat, že jejich výrobek je kvalitní. Nic víc, nic míň.

8 0
možnosti
TM

Ta ženská je snad úplne odtržena od reality. Ale to je bohužel hodne podobne študovanych.

5 0
možnosti
KK

Když by řekla "sice jsem teď ženská, ale chlastám pořád jako chlap" tak by to zabralo. Trochu humoru a nadhledu do toho umírání, prosím.

4 1
možnosti
MV

Včerejší Vetchý v okresním přeboru a jeho "aby ne to je nelidsky "

2 0
možnosti
MG

M62i10r24e19k 65G65a82j98e46r

13. 8. 2023 11:31

Z toho je poznat, že ty firmy žádná inkluze nezajímá, ale je jim nějak vnucována. Silně pochybuji, že by si dobrovolně zvolily ztrátu velké části zákazníků.

14 0
možnosti
PH

Strašné bláboly. Na Aktuálně je teď článek o třicítce v Praze. Autor přiznává, že v nějakém průzkumu má tenhle blbý nápad 74% odpůrců, ale plynule pokračuje že ani ten malý zbytek není tak malá část lidí, aby se nevyplatilo ten nesmysl dál tlačit horem dolem...

Tihle woke lidičky si prostě jedou to svoje bez ohledu na realitu

https://blog.aktualne.cz/blogy/martin-stanoev.php?itemid=45506

17 0
možnosti
JS

To jsou strašné plky. Je vidět, že dáma vystudovala, resp. byla indokrinována v UK.

ESG, inkluze, diverzita, společenská odpovědnost firem, udržitelnost v praxi znamená implementaci marxistické ideologie a dogmat. Cílem je posílit vliv nadnárodních struktur (firem a organizací) a postupné ovládnutí světa na úkor demokracie a rozhodování na lokální i individuální úrovni. Je to jen schované za líbivou agendu; ano, všichni chceme, aby život byl trvale udržitelný. Je to velice nebezpečný vývoj a všechny pokusy je třeba bojkotovat! Případ Bud Light ukázal, že to funguje skvěle a firmy své chování změní, když je zákazníci praští přes kapsu. Hlasujte peněženkou. 👍

21 2
možnosti
Foto

A67v83i 55B87a60b43i10c

13. 8. 2023 10:16

U mě rezonuje LBGTRTLWXXT+ reklama vyloženě, vyloženě negativně. Celkem mě vytočil Vodafone se svou duhovou reklamou. Vodafone mám rád, ale tímto se u mě totálně shodil.

14 0
možnosti
VK

a pritom to delaji kazdy rok uz 10 let a az letos to zacalo nekoho zajimat

1 2
možnosti