- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo, zda už Gillette opustila tu reklamní kampaň o toxické maskulinitě? Už pár let tuto značku ignoruji.
Takze si maji zjistit, jake maji jejich zakaznici a cilova skupina za postoje a pak tvrdit, ze to taky vyznavaji, aby meli dobre prodeje. Hmm, to je takove nepokrytecke a uprimbe
Mají zákazníky přesvědčovat, že jejich výrobek je kvalitní. Nic víc, nic míň.
Ta ženská je snad úplne odtržena od reality. Ale to je bohužel hodne podobne študovanych.
Když by řekla "sice jsem teď ženská, ale chlastám pořád jako chlap" tak by to zabralo. Trochu humoru a nadhledu do toho umírání, prosím.
Včerejší Vetchý v okresním přeboru a jeho "aby ne to je nelidsky "
Z toho je poznat, že ty firmy žádná inkluze nezajímá, ale je jim nějak vnucována. Silně pochybuji, že by si dobrovolně zvolily ztrátu velké části zákazníků.
Strašné bláboly. Na Aktuálně je teď článek o třicítce v Praze. Autor přiznává, že v nějakém průzkumu má tenhle blbý nápad 74% odpůrců, ale plynule pokračuje že ani ten malý zbytek není tak malá část lidí, aby se nevyplatilo ten nesmysl dál tlačit horem dolem...
Tihle woke lidičky si prostě jedou to svoje bez ohledu na realitu
https://blog.aktualne.cz/blogy/martin-stanoev.php?itemid=45506
To jsou strašné plky. Je vidět, že dáma vystudovala, resp. byla indokrinována v UK.
ESG, inkluze, diverzita, společenská odpovědnost firem, udržitelnost v praxi znamená implementaci marxistické ideologie a dogmat. Cílem je posílit vliv nadnárodních struktur (firem a organizací) a postupné ovládnutí světa na úkor demokracie a rozhodování na lokální i individuální úrovni. Je to jen schované za líbivou agendu; ano, všichni chceme, aby život byl trvale udržitelný. Je to velice nebezpečný vývoj a všechny pokusy je třeba bojkotovat! Případ Bud Light ukázal, že to funguje skvěle a firmy své chování změní, když je zákazníci praští přes kapsu. Hlasujte peněženkou. 👍
U mě rezonuje LBGTRTLWXXT+ reklama vyloženě, vyloženě negativně. Celkem mě vytočil Vodafone se svou duhovou reklamou. Vodafone mám rád, ale tímto se u mě totálně shodil.
a pritom to delaji kazdy rok uz 10 let a az letos to zacalo nekoho zajimat