Řada firem má ve svých interních dokumentech napsáno, že podporuje inkluzi i diverzitu. Možná na to upozorní i v případě, pokud hledají zaměstnance. Měly by však toto firmy zdůrazňovat i široké veřejnosti?
Doba se vyvinula, spotřebitelé a akcionáři očekávají od firem čím dál častěji, že se tématům, jako je diverzita a inkluze, což se dá shrnout obecně pod název ESG, budou věnovat. Dneska máme na výběr ze spousty produktů. Každá značka nebo firma se proto snaží sobě přivlastnit nějakou vlastnost a začít si vytvářet nějakou „osobnost“, skrze kterou může být atraktivní nejen pro svou cílovou skupinu a své zákazníky, ale také pro zmiňovanou širší veřejnost.
Diverzita a inkluze mohou být jedno z témat. Značka může ukázat, že ho podporuje, nebo naopak nepodporuje. Skrze takovou vlastnost se firmy snaží dostat k novým potenciálním zákazníkům, kteří jsou právě ze širší veřejnosti, nebo posílit pozitivní vnímání své značky mezi stávajícími zákazníky.
Říkala, že má trička s duhovými motivy, ale už si netroufne s nimi jít ven, protože ví, že by ji okamžitě okolí odsoudilo. Děti do školy už rozhodně takové věci nenosí. Takže v Americe je opravdu ta tematika mnohem víc vyhrocená.