- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé, jak někdo vymyslí žárovku a ostatní jsou z toho paff. V mládí jsem pracoval na montážích a spal jsem několik let v maringotce. Takže maringotka je starší než ta těhotná "montérka". Stavět to vše ručně? Hahaha. Patrně seženou starou maringotku a tu opraví. Nechápu ale proč bych si u nich nechal "postavit" maringotku za 100.000,-Kč , když si ji mohu za 60.000,- koupit na inzerát, mobilheim 10x3m za 150.000,-Kč a to již homologované s okamžitou možností provozu. No co, i novináři musí být z něčeho živi a tak takovýto článek, byť je chudý, je třeba předhodit do placu, nechť se ti diskutéři na něm sežerou.
Nevím co si představujete pod pojmem "mobilheim", ale ten samozřejmě běžně provozovat v silničním provozu nesmíte.
Myslím že už jsem něco podobného viděl.... jak jen se to jmenovalo.....
...už vím - karavan A vyrábí se sériově. Toto mi připomíná doby v socíku, kdy si podobné vehikly doma lidé kutily v garáži.
A tomu, že si doma dělá podvozek na koleně nevěřím - tam by byl problém s homologací. Spíše to vidím tak ,že použije přívěsný vozík a na ten postaví boudičku.
Pokud vím, tak karavany se normálně vyráběly a prodávaly k autům na závěsné zařízení, a jezdilo se s tím na dovolené. Můj strýc ho taky měl a určitě to nebylo vyráběné v garáži.
No, když je zájem, tak proč to nevyrábět? Mne to ovšem nijak nebere a nevidím v tom nic světoborného. Převážet se to může asi jen na podvozku trajleru.
na fotce to má SPZ
takže to prošlo homologací
Njn se má takhle nudit před mateřskou a vymýšlet pí ... , když jí to asi někdo může zaplatit, ale užitek téhle boudy v našich podmínkách a tomu nasvědčuje i tohle úsměvné PR je značně mimo ... Už vidím toho zahrádkáře, jak ocení dřevěný kredenc vč. psacího stroje z 19 století .... no a je hodně diskutabilní, jestli kvůli bylinkám si stavět takový imobilní sušák na SPZ, kde budu platit zbytečně poplatky spojené s provozem na podzemních komunikacích .....
Návrat do socialistické éry, zahrádkaření, kdy mohla být i inspirace z předválečného filmu Martina Friče Hej rup Nic ve zlém, podnikatelský záměr a úspěch jsou dvě věci,- nebát se a ........., také. V Četnických humoreskách nebo Cirkusu Humberto jsou tyto příbytky také zminovány. Možná, by to mohl být i impuls pro OU měst, kde v různých zákoutích parků a obecních prostranství jsou kolonie lidové bezdomovecké architektury. Pochybuji, že nějaký nezaměstnaný bude mít sto tisíc na pořízení si maringotky nebo vyřazeného obytného přívěsu z bazaru, či vlečnáku A3 za nákladák .
Konečně normální holka se svobodným myšlením.
Už jsem myslel, že se tyhle lidi už v Česku nevyrábí.
Přeji hodně štěstí - a hroší kůži na Idnes.
Ano, je otázkou, veřejně prospěšná společnost sousedů, bez nároku na plat a časovou náročnost. Materiál at rámová kostra nebo dřevěné obvodové panely, už přece jen vyžadují určitou zručnost a odbornost. Jsou podobné skupiny jež opravují a obnovují nejen tvrze, sakrální stavby vyjmuté z církevních majetků, ale i řemeslné dílny kolářů,mlynářů, hamerníků. Zde asi paní nabídla volnočasovou práci s vidinou výsledku. V počátku devadesátých let se podobnými aktivitami pokoušely některé truhlářské podniky zachránit a udržet pro zaměstnance plat a finanční příjem.V okolí jsou patrné pozůstatky té doby v podobě ruzných stánků se suvenýry, párků v rohlíků, informačních turistických center. Rozhodně se v krajině vyjímají lépe než známé stánky PNS z doby socialismu.
Dost by mě zajímalo, jak je náročné to přihlásit k provozu na pozemních komunikacích. Bržděné či nebržděné, maximální povolená rychlost a podobné technické detaily.
Tak ta co je na fotkách nejčastěji, je zcela zjevně na značkách s STK a předpokládám, že má všechno co k tomu náleží.
Jak to má s homologací. V Británii s tím větší problémy nejsou,ale v ČR??
Dělá, co ji baví, nikoho neobtěžuje a ještě ji to živí. To jí slušnočech nikdy nemůže odpustit :)