- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli jsem to dobře pochopil, tak až proběhne certifikace a stožár tam opět vrátí, tak už tam opět velká letadla nebudou moci přistávat.Pro jakou velikost letadel to letiště je tedy určené, když do jeho rekonstrukce nacpali skoro miliardu.
S demontáží si starosti nemusí dělat. Stačí jen naznačit a přes noc vypnout osvětlení.
Kdych chtějí dostat turisty do Krumlova, proč nepostaví mezinárodní letiště rovnou tam?
A mohlo by být otáčivé. To nemají ani v Číně!
Ten článek dost rychle padá dolů v pořadí, přitom mnohem bezvýznamnější příběhy se drží na čele.
Zcela zbytečné letiště. Vyhozené peníze daňových poplatníků místo, aby se přidalo učitelům na ceny obvyklé, tak tady tečou stovky miliónů a nic z toho. Kriminálka by měla konat.
Co jim to letiště přinese?
Na prezidentské zástavě Českého národa by měl být slogan - NEJDE TO.
To by tak nějak vyjadřovalo duši a filozofii naší země bráno podle směru zdejší diskuze.
Další díl série "Letecké katastrofy"?
Tak takhle mile deti hospodari stat a statni urednici! :)
Smysl tohoto letiště jsem fakt nepochopil. Radši to úsilí mělo být věnováno k urychlené dostavbě D3 a rekonstrukci železničního koridoru.
samozrejme, ze to nikdo nechape- pokud jde o letiste samo. Je ale nutne si uvedomit, ze existovalo nevyuzite celkem slusne letiste ( jedno z mala, kde pristavaly i MIG-23), existuje EU dotace a existuje vsimne do kapes politiku za prostavene castky. To by v tom byl cert, aby se nejake zduvodneni nenaslo.