Diskuze

Kontroverzní silnicí u Českých Budějovic se bude zabývat krajský soud

Stavba Jižní tangenty na Českobudějovicku je v ohrožení a bude se jí zabývat krajský soud. Silnice dlouhá pět a půl kilometru má přetnout údolí Malše a propojit Roudné a Vidov s Novou Vsí, odkud se napojí na trasu do Trhových Svinů a dál k hranicím. Lidé se ale obávají zničení krajiny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je dálnice D3, jsou její přivaděče, a důležité komunikace, které na to navazují. V článku to není dostatečně vysvětleno, tak třeba já nepřijdu vůbec do styku s těmi vesnicemi a ani nevím, proč by se měla propojovat za půl miliadry. Chtělo by to daleko inteligentnější vysvětlení řadu schémat, chtělo by to lěpe vysvětli. a kraj by mel vydar stručnou broužuru, o c o mu vlastně jde,DOsavadní vysvělení je zmatečni

0 0
možnosti

stále si pokládám jednu otázku....co pro člověka v jeho životě hraje důležitější roli...a to z historického hlediska a i budoucího hlediska....příroda..nebo auta.....a pořád mi vychází že bez aut člověk žít může...ale bez přírody ne.....přesto, stále všichni si myslí, že auta jsou důležitejší a že vlastně člověk to bez přírody zvládne...opravdu se nedivím, když se říká, že člověk svou sebestředností je určen k záhubě...a to sám sebou.

1 0
možnosti

P69e96t63r 82N72o55v14á45k

18. 1. 2018 11:27

Všichni by chtěli nové silnice, obchvaty a aby průjezdnost Českých Budějovic byla dobrá.Ale, jak mile se to má trochu dotknout mé osoby, hned jsem proti.Český občan je zvláštní a hlavně ty eko teroristické organizace.

6 1
možnosti

Stavba, o níž je řeč ve článku, ale nemá s průjezdností Budějovic nic společného. Ta spojuje obce jižně od města a vytváří další most přes Malši. Severně od ní je nevytížený most v Roudném, jižně nevytížený most v Plavu. Jaký smysl má stavět mezi nimi třetí most a silnici v megalomanském provedení? Zajímavé je, že o této stavbě se téměř nemluví, většina lidí o její existenci nebo přesné trase neví, pletou si ji s jinými stavbami. Veřejnost je o ní informována minimálně.

Naposledy to bylo, když vyšlo najevo, že kvůli ní má u Včelné vzniknout gigantický mimoúrovňový kruháč namísto původně prezentovaného řešení, které bylo racionálnější a nesrovnatelně levnější. Místní to nechtějí, je to dražší, složitější, zastavěná plocha mnohem větší, zasahuje až k obytným domům, ale existuje politická vůle prosadit to a navíc v co nejdražší a nejpřehnanější podobě.

3 0
možnosti

btw jaké zničení podzemní i povrchové vody??? To jako Malše zanikne a z Římova to poteče rovnou do Vltavy nějakou zkratkou??;-O;-O;-O

0 2
možnosti

J61a85n 41D56u45d93í92k

18. 1. 2018 18:55

Znečištění vodou ze silnice. Která by se, mimochodem, nemohla v zimě na estakádě přes Malši ani solit...

1 0
možnosti

Jakožto obyvatel dotčeného Roudného se těším, až to konečně dodělají.. Žádnou kontroverzi nevidím, v těch plánech je obchvat už x let..

3 0
možnosti

Jenže článek není o obchvatu, ale o jižní tangentě.

1 0
možnosti

Budějovice mají přes 90tis obyvatel, kteří musí trpět dopravou. Pár pošahanců (nezlobte se na mě, ale při počtu obyvatel je to opravdu pár) blokuje to, co mělo být již dávno hotové. Když tomuto spolku vadí doprava, ať začnou chodit pěšky a nejezdí po silnicích, které vždy někde někomu vadí. Auta a silnice k naší době prostě patří a někde se hold musí postavit. Pro přírodu a lidi je pořád lepší, když auto město za pár minut objede, než když tam bude hodinu hopsat.

6 3
možnosti

Jste si jistý, že víte, o čem je řeč? Tohle se netýká dopravy v Budějovicích, ale dopravy mezi obcemi jižně od Budějovic, tzn. té, která v současnosti využívá mosty v Plavu a v Roudném. Pokud by tyto mosty byly ucpané a denně tam jezdily řady kamionů, tak není o čem mluvit, ale jejich vytíženost je minimální a má rezervy. Stavba této komunikace na dopravě v Budějovicích nic nezmění.

2 0
možnosti
Foto

Už aby ta silnice byla...

4 0
možnosti

J57a98n 85H14a18v88r81d76a

18. 1. 2018 9:33

Pořád si kladu otázku, proč jsou naše města proti třeba německým městům tak zaostalá, co se týče dopravní infrastruktury. A to jsou Němci na životní prostředí daleko citlivější, než my. Kdejaká skupinka zablokuje téměř cokoli a výsledek je totální zaostalost.

11 0
možnosti

Opět pár vyděračů blokne stavbu pro desetitisíce lidí

8 1
možnosti

J38a80n 54D42u51d96í30k

18. 1. 2018 18:53

Kde máte desetitisíce lidí? Tolik nemá ani největší město v oblasti, ze které má silnice vést - Trhové Sviny.

A za ty stovky milionů by se daly postavit užitečnější stavby.

1 0
možnosti