Diskuze

Autobusy jezdí pěší zónou na náměstí, lidé nejsou zvyklí dávat pozor

Krajinskou ulicí v Českých Budějovicích začaly ve středu jezdit autobusy. Na nové lince vozí lidi až na náměstí Přemysla Otakara II. Pro místní obyvatele je to velká změna. Několik desetiletí byli zvyklí chodit pěší zónou prostředkem ulice, běhají tam i děti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

L80i27b44o81r 26M38u55s72i21l

5. 11. 2017 16:58

Pocházím z města kde bylo zavedeno omezení parkování. Po X letech zjistily, že veškerý obchod a podnikání v dotčené lokalitě skomírá a proto došlo zase k uvolnění režimu. Hádejte co. Už se to zachránit nepovedlo. Budějice jsou teď na podobné cestě...

0 0
možnosti
RP

Tak o Budějkách je známo, že co se týká dopravního fašismu a dopravních nesmyslů, že vedou. Asi tam mají na radnici samé "dopravní experty".

2 0
možnosti

Největší darda je, že z Otakarovy ulice je ze dne na den jednosměrka. Nikde o změně ani slovo, včera večer tam šoupli značky a kdo si nevšiml, toho dnes hned kasírovali "pomáhat a chránit", kteří už byli připraveni.

0 0
možnosti
PT

U nás zase udělali na pěší zóně, parkovací místa.

0 0
možnosti
AA

A54l46e30š 88A70d90a77m

3. 11. 2017 11:46

Nejlepší jsou ty argumenty, že když tam a tam jezdily třeba tramvaje, tak tam můžou dneska jezdit tramvaje/busy taky. Viz rádoby argument toho náměstka.

Pak bych vrátil automobilovou dopravu a tramvaje na Karlův most a natáhnul bych tram linku přes staromák. To by bylo super, no ne? ;-D

4 2
možnosti
PJM

Jsme v Č.B. ne v Pze. Karlův most srovnávat s Krajinskou, to fakt sedí[>-]

1 0
možnosti
MK

Znovuzavedení MHD do centra je logický, správný a nutný krok, aby bylo vůbec možno donutit lidi (nebo se o to pokusit) odložit auto dál od centra. Možná by neškodilo nějak přeznačit tu Krajinskou, aby bylo chodcům jasné, že tam ten autobus jede, ale jinak OK.

6 2
možnosti
MT

Trefil jste hřebík na hlavičku, ale asi nechtěně. Politici chtějí lidem vnutit nějaké chování, které prohlásí banda úředníků za správné. Jedno, že mnoha lidem výrazně zkomplikuje život. Navíc si to ti, kterým to výrazně zkomplikuje život ještě zaplatí. Nejlepší na tom je, že hromada lidí, kterým to zkomplikuje život, si tyhle normalizátory zvolila.

1 0
možnosti
HF

H68o78n38z75a 85F59á74t40o62r

3. 11. 2017 10:27

Kdo by to byl řekl, že je potřeba dávat pozor na vozidla v pěší zóně. Asi by mě taky dostali.

1 0
možnosti
PN

Pěší zónou jezdí autobusy? 8-o8-o

0 0
možnosti
ON

když radní prosazují dálnici skrz město ... tak proč ne autobusy na pěší zoně ... to nevíte, že přes jednu pěší zonu běžně jezdí auta ..... už spoustu let ....

0 0
možnosti
P"E

Doopravdy nevím, v Praze se naštěstí nezavedla midibusová linka ul. Na Příkopě i když se o změně trasy 294 uvažovalo s vedením také v úseku Újezd - Národní třída. Linka 192 má také mít změněnou trasu.

0 0
možnosti
ON

to snad ne ... vždyť to historické centrum je tak směšně malé, že to přejde člověk za 10 minut .... a oni tam natáhnou autobus a ještě zřídí 3 zastávky .... když už to musí jezdit na náměstí, tak proč ne přes Karla IV , obkroužit náměstí a stejnou ulicí zpět?

3 0
možnosti
IK

No, to je fakt - K. IV. by bylo logické ... Kromě toho ta Krajinská je hrozná, staré domy, ale na zemi asfalt, hrozně opravovaný, na chodnících taky ... Měla byto být vydlážděná pěší zóna .

1 0
možnosti