- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pocházím z města kde bylo zavedeno omezení parkování. Po X letech zjistily, že veškerý obchod a podnikání v dotčené lokalitě skomírá a proto došlo zase k uvolnění režimu. Hádejte co. Už se to zachránit nepovedlo. Budějice jsou teď na podobné cestě...
Tak o Budějkách je známo, že co se týká dopravního fašismu a dopravních nesmyslů, že vedou. Asi tam mají na radnici samé "dopravní experty".
Největší darda je, že z Otakarovy ulice je ze dne na den jednosměrka. Nikde o změně ani slovo, včera večer tam šoupli značky a kdo si nevšiml, toho dnes hned kasírovali "pomáhat a chránit", kteří už byli připraveni.
U nás zase udělali na pěší zóně, parkovací místa.
Nejlepší jsou ty argumenty, že když tam a tam jezdily třeba tramvaje, tak tam můžou dneska jezdit tramvaje/busy taky. Viz rádoby argument toho náměstka.
Pak bych vrátil automobilovou dopravu a tramvaje na Karlův most a natáhnul bych tram linku přes staromák. To by bylo super, no ne?
Jsme v Č.B. ne v Pze. Karlův most srovnávat s Krajinskou, to fakt sedí
Znovuzavedení MHD do centra je logický, správný a nutný krok, aby bylo vůbec možno donutit lidi (nebo se o to pokusit) odložit auto dál od centra. Možná by neškodilo nějak přeznačit tu Krajinskou, aby bylo chodcům jasné, že tam ten autobus jede, ale jinak OK.
Trefil jste hřebík na hlavičku, ale asi nechtěně. Politici chtějí lidem vnutit nějaké chování, které prohlásí banda úředníků za správné. Jedno, že mnoha lidem výrazně zkomplikuje život. Navíc si to ti, kterým to výrazně zkomplikuje život ještě zaplatí. Nejlepší na tom je, že hromada lidí, kterým to zkomplikuje život, si tyhle normalizátory zvolila.
Kdo by to byl řekl, že je potřeba dávat pozor na vozidla v pěší zóně. Asi by mě taky dostali.
když radní prosazují dálnici skrz město ... tak proč ne autobusy na pěší zoně ... to nevíte, že přes jednu pěší zonu běžně jezdí auta ..... už spoustu let ....
Doopravdy nevím, v Praze se naštěstí nezavedla midibusová linka ul. Na Příkopě i když se o změně trasy 294 uvažovalo s vedením také v úseku Újezd - Národní třída. Linka 192 má také mít změněnou trasu.
to snad ne ... vždyť to historické centrum je tak směšně malé, že to přejde člověk za 10 minut .... a oni tam natáhnou autobus a ještě zřídí 3 zastávky .... když už to musí jezdit na náměstí, tak proč ne přes Karla IV , obkroužit náměstí a stejnou ulicí zpět?
No, to je fakt - K. IV. by bylo logické ... Kromě toho ta Krajinská je hrozná, staré domy, ale na zemi asfalt, hrozně opravovaný, na chodnících taky ... Měla byto být vydlážděná pěší zóna .