- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem tento tyden v Uherskem Hradisti a cetnost spoju do ruznych mist je obdivuhodna. Tady by se hosi z JIKORDU mohli inspirovat.
Když jednou donutíte cestujícího pořídit si (koupit) prostředek individuální dopravy a on nalezne místa na zaparkování, tak nemůže nikdo čekat, že za měsíc dá auto do šrotu a začne jezdit hromadnou dopravou. I když individuální doprava je finančně nákladnější, ale operativnější a obvykle časově méně náročné.
Ať se jde Aleš z JIKORDu bodnout. Nemáte žádný koncept na veřejnou dopravu. Regionální veřejná doprava od 90. let nezaznamenala žádných výrazných pozitivních změn. A za ten cár papíru jménem Plán dopravní obslužnosti Jihočeského kraje se můžete akorát tak stydět. Stačí porovnat váš plán s Plánem dopravní obslužnosti Ústeckého kraje - to je nebe a dudy. A x let slibovaný systém IDS do dnes v celém kraji také není. Vy jen škrtáte spoje, brečíte do médií, ale, aby, jste, vytvořili pořádný koncept veřejné dopravy to ne. Tak na co vás pak kraj z rozpočtu, resp. z daní nás všech platí?