- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cestování bude výhodnější - taky není tak docela pravda. Pro jednorázové cestování vychází IDS o něco lépe, ale pokud lidi jezdí do práce na traťové týdenní a měsíční, tak na doklady ČD jezdili o dost levněji, než jsou možnosti s IDS JMK.
naprosto neskutečné ignoranství je to, že kraj tato rozhodnutí činí bez informování vedení měst a obcí....
Všechny krajsé nesmyly, ať se do jmenuje IREDO, POREDO, KRADETO, nebo jak mají jedno společné. Vnutit cestujícím kartu za 150 Kč, jejiž výroba stojí 5 kč a každých 6 let je měnit. Pěkný vejvar. taková OPENCARD v každém kraji. A bez karty nepřestoupíte, jako to bylo dřív. Proč asi!!!!!
Zrušte kraje! Je to nesmysl od prvopočátku. Úplně zbytečný mezičlánek, který není vůbec potřeba. Jen naplňuje kapsy darmožroutů a komplikuje lidem život.
Čekali jsme na jednotnou jízdenky po celé naší republice a to bez ohledu na dopravce. Místo toho si kraje vymyslí paskvil- Rozhodují lidé, kteří jeli naposledy vlakem k babičce do Pětipes, když jim byly 4 roky.
Tady je vidět, že Kraje jako článek řízení státu jsou na ....
Co dobrého pro život občana tento článek přináší. Mimo stovek úředníků s vysokými platy nic.
Co k tomu říct - vyšší územně samosprávný celek České republiky Jihomoravský kraj nepotřebuji naprosto k ničemu, ČD zato prakticky denně. Jo, vlastně k tomu ještě něco řeknu: ČD jsou prospěšné, "Jihomoravský kraj" škodlivý.
Kdo to nevidí, mě nezajímá.
A tak pěkně ČD zřejmě okrádaly kraj (protože ani po dvou desítkách let nebyly ochotny či schopny říci přesně, kolik z vlaků, které objednává a platí kraj, mají peněz za vlastní jízdné).