- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zde ještě jedna podstatná věc. Touto šíleností se frekventované Poříčí u Ronda změní na vozovku o jednom pruhu v každém směru. No to teda chci vidět . To pak všichni prodají auta a budou jezdit po té cyklostezce na kole ?
taky jsem to zaslechl, ale nechce se mi verit, ze by tenhle totalni nesmysl byl pravdivy. I kdyz pravda jsme v Brne.
To místo si rozhodně zaslouží oživit. Nevypadá to vůbec špatně. Tak snad se zadaří.
Na obrazku to vypada hezky ... ale kde vezmou tolik vody? :)
Vypustí přehradu Jen tak má smysl řešit protipovodňová opatžení, žejo :)
Ale až na toto se mi ten plán také líbí.
Krásné a těším se na realizaci ... a doufám, že nikdo z těch, kteří zde uvedený projekt kritizují, v budoucnu na toto místo nezavítá, když se jim to nelíbí
To nemejte obavy, takovym hipsterskym jakoze cool mistum se vyhybam obloukem.
vratit reku vice do zivota mesta povazuji za spravne, akorat bych jeste chtel vedet, jak to bude s udrzbou tech meandru a zakouti, mlatovych chodnicku apod. Je to celkem velke vodni dilo a to bude potreba neustale udrzovat. Tak snad to bude udrzitelne a za par roku to nezaroste a neschatra.
to me spadl kamen ze srdce ze nechybi pumpickostezky.
.. zvlášť když hned vedle řeky vede 4proudý VMO. #taksinestěžuj
To nemůžete místo hrozného označení DRFG, napsat normálně Rondo? To pak ví každý kde to je :)
O jakých protipovodňových opatřeních se to mluví? Případnou velkou vodu má zachytit přehrada. A pokud by se náhodou protrhla přehradní hráz, tak žádná taková opatření stejně nebudou potřeba.
je potreba to zakázku jakoze co nejvic prodrazit to vite.
Všechno lepší než je je tomu dnes. Ale opět veškerá zvelebení končí u železničního náspu, zde u viaduktu u ulice Uhelná. A pak, mezi nízkým podjezdem pod tratí na dnešní hlavní (Horní) nádraží a podjezdem pod tratí na Dolní nádraží v Komárově "hic sunt leones". Kde jinde než právě tady, kolem řeky, kde je ještě místo, rozvinout pás zeleně a oživit území jak je tomu třeba dál po proudu v Komárově. Opět vidíme, jak ten nešťastný železniční násep rozřezává naše město na část dobrou a část opuštěnou, zanedbanou. Snad i v mysli části architektů. Ani cyklo-odbočka na Zvonařku zde není vyznačena. A ta vlečka na výstaviště, která tudy ještě vede, bude dříve než později stejně zrušena jako nepotřebná.
Pane profesore, méně demagogie.
Za podjezdem pod tratí se nebude revitalizovat, protože se neví, kde bude nové nádraží. A nemá smysl něco opravit pokud se tam bude za pár let stavět.
Železniční násep rozhodně nerozřezává město. Byl jste třeba ve Vídni? Nebo kdekoliv kde je podobná liniová stavba? A ROZHODNĚ je nesmysl argumentovat "revitalizace končí u náspu, a proto ten násep rozděluje". Takový argumentační klam bych od profesora matematiky fakt nečekal.