- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně že se nechlubí, kolik denně vyhazují jídla Tohle by mělo být povinně zveřejňováno každým obchodem s potravinami.
Když jsem prohlídl ceny zboží, které jsou vyšší než i v těch nejdražších super/hypermarketech, raděj jsem vždy zajel na nákup osobně autem.
OK, ale hoši jezdí dost jako draci. Takže trochu nohu z plynu. Nikdo v našich končinách nezemřel hlady.
Nechci je přechválit, ale zatím jsme s nimi spokojeni. Jsou docela přesní co se týče času dodání, pokud se čas má cca o deset nebo dvacet minut změnit, tak se zeptají předem zda nám to nebude vadit. V těchto případech se ale většinou jedná o to, že zboží nabídnou doručit o něco dříve. Což docela chápu, když je možnost optimalizovat trasu. Základní potraviny mají vždy, u ostatních potravin jsme někdy nuceni zvolit alternativy. Zdá se mi, že ceny jsou o něco málo vyšší než v běžné obchodní síti. Na druhé straně si ale připravujeme nákupní lístek průběžně, podle toho co právě v domácnosti dochází. Takže to je zase úspora, protože kupujeme s rozvahou, nikoli nahodile. Vlastně v každém okamžiku kupující vidí cenu nákupu podle toho, jaké položky a množství do košíku přidává nebo z něho naopak škrtá.
Každá krize má i své vítěze (jak říkal Křetínský, krize je příležitost) a rozvozci potravin (nejen Rohlík, ale třeba i Košík atd.) mezi ně budou nepochybně patřit. Měli štěstí a taky dokázali zareagovat na situaci, je jim přáno.
Slyšela jsem že z Rohlíku utíkají zaměstnanci a nemá tam kdo dělat.
Prý se to už s tím jejich šéfem nedá vydržet......
Drzim Rohliku palce
Snad si to Tomas Cupr zase nejakym sveraznym, nedomyslenym prohlasenim do medii nepokazi