- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud není schopen své zaměstnance zaplatit, ať se hlásí do výběrových řízení s vyšší cenou. Buď vyhraje s vyšší cenou a řidiče adekvátně zaplatí nebo vyhraje někdo jiný s nižší nabídkou, který to umí lépe.
Mě vždycky překvapuje, že ti podnikatelé v dopravě do těch výběrek jdou, když předem ví, že budou horko těžko plnit závazek. ZDS to nedělá z lásky ke Znojmu. Jo, někdo jezdit musí, ale kdyby se do toho výběrka nepřihlásil prostě NIKDO, třeba jen proto, že nikdo nemá vozy, lidi a náladu jezdit na Znojemsku, tak co by se stalo? Jinak samozřejmě 300 hodin jako ZAMĚSTNANEC je brutus, tolik nepracuju ani já, a to jsem "vedoucí bez pracovní doby" (jdu domů, až je práce hotová, nemám od-do).
Dostali desinfekční gel,hurá. Tak honem pracujte dalších pár desítek hodin navíc. "ironie" Tolik hodin měsíčně je šílenost.
Psota co ma stovky kamionu nema kde brat? Tak to jo.
Ale jinak je mi to celkem jedno, abych nevypadal, ze jsem na strane autobusaku.
Stovky určitě ne. Spíš tak jednosto..
Nevím na co se zlobí dopravce - pokud jeho zaměstnanci mají za měsíc odpracovaných 240 ÷ 300 hodin, tak to označení je naprosto výstižné...