- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sběratelka funkcí (starostka městské části, zastupitelka a radní na brněnské velké radnici, krajská zastupitelka, členka dozorčích rad městských firem, neúspěšná kandidátka do EP atd.) opět lže jako když tiskne. Už mě to u ní nepřekvapuje . Zkrátka se blíží volby a Zelení opět vytahují brněnské nádraží jako to dělali ve všech volbách v poledních 9 letech. A samozřejmě Drápalová bude na kandidátce, takže když nemá argumenty, tak si musí vypomoci lží
Tak tak. Taky jsem jen žasl nad hluboce inteligentním, sofistikovaným a skvěle vyargumentovaným názorem, cituji: "Tam ale nebudou". Ale třeba se jen paní redaktorce v polovině věty vybily baterky v diktafonu...
Byly doby, kdy mě to sr.lo, ale teď už se tomu všemu jen směju. Brno je prostě vskutku komické město, kde žádný velký projekt nemá šanci. CEITEC je nejistý, CESLAB stop, ICRC zatím stop, nádraží stop, Jižní centrum stop, JKC stop, VMO stop, R43 stop, R52 stop, rozšíření D1 stop, výraznější rozvoj letiště stop, stadiony stop... ještě že zlá tužka prosadila kampus a že za první republiky se to tady s rozvojem myslelo vážně a vzniklo výstaviště. Jinak by tady bylo lautr ho.no
My Brňáci máme rádi sociální jistoty a vesnický životní styl s minimem změn!
... nejsou provize na těch správných účtech", řekl správně soudruh bratr Roman Onderka.
A tak to v Brně chodí...
Referendum platné bylo, jen nebylo právně závazné. Díky tomu, že radnice (v čele s euroDuchoněm) referendum mařila a přímo vyzývala k neúčasti (byly likvidovány i placené výlepy plakátů, které informovaly o referendu), byla i tak účast stejná, jako u voleb, to znamená něco přes 25 %. Bohužel krátce před tím byl přijat zákon, který nařizuje 50% účast u referenda, aby bylo právně závazné… Výsledek referenda byl takový, že drtivá většina zúčastněných se vyslovila proto přesunu nádraží.
Pokud by bylo referendum neplatné, muselo by se zopakovat. Ach ti novináři…
Jinak přesun nádraží — to je jasné. Úplatky již byly rozdány a stavební lobby je připravena opět dát finanční dary zasloužilým politickým stranám. Také proto magistrát porušil zákon (což potvrdil soud) a dělá vše proto, aby se přesouvalo ať to stojí, co to stojí…
Referendum nebylo neplatné ani právně nezávazné, bylo zmařené.
94% jeho účastníků hlasovalo PROTI přesunu nádraží. Nikoho z těch <cenzurováno>, kteří jásali nad výsledkem, nevolila ani polovina lidí.
Proč tady není blicí smajlík?!
Co je to za nesmysl, nechat všechny tratě? stajně jako ten poslední nápad zelených, mít 2 nádraží......jedním z hlavních argumentů pro stavbu nového nádraží bylo zkrácení tratí, jízdní doby a uvolnění spousty pozemků. Takhle to dopadne přesně naopak. Brno bude ještě víc zaplácané zbytečnými kolejišti, žádných nových oarků se nedočkáme, vlaky se budou dál zbytečně klikatit po Brně atd. Když se něco dělá, má se to dělat pořádně - buď se mělo radikálně přestavět nádraží v centru, nebo postavit úplně nové. Nechat staré nádraží a postavit nové v osekané podobě aby se vyhovělo všem je nesmysl.
Není to nesmysl. Pro příměstskou dopravu není jiná alternativa než zastávka v centru. Aby příměstské vlaky z Tišnova nebo Blanska jezdily jenom někam do pr.... za Zvonařku asi nemá smysl.
jak může ňáké rodilé brňák mladší 50-ti let byt proti výstavbě nového nádraží, je to k smíchu a k pláči zároveň
A co se v člověku v den 50. narozenin tak drasticky zlomí?
kdyby byli v ři.i ryby...atd.... nadraži je potřeba, to současné je příšerné a jen kvuli maloměšťáckým brňákům a hloupým zeleným se to neustále oddaluje....pochopitelně i korupce a neschopnost hraje roli, ale na to si už každý zvykl....
To bude nakonec nový nádr až v Břeclavi jako ten vyfocený Railjet?
Buduje se nákladní průtah ... myslel jsem že spojka z Horních Heršpic přes Dolní nádraží do Židenic funguje od roku 1887...
Hmm, ilustrační foto je fotka rakouského RailJetu, který v Brně nikdy nebyl. Spíš bych bral nějaký záběr na stavbu nádraží...