- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Falesna čísla, do varianty řeka nezapočteny nutné vynucené naklady na propojení s centrem
Je prokazano, ze může stát na stejném miste.
Brno proti lidem? To si Brňané nechají líbit bez demonstrací? Pak jsou to ovce.
Pokud se při té opravdu dlouho plánované stavbě za miliardy neztratí těch pár milionů na úpravu sítě MHD, nikdo si na nové moderní nádraží jistě stěžovat nebude.
fascinuje me, jak se o Rece mluvi jako o odsunute variante, a pritom to nadrazi bude hned za Zvonarkou, za autobusovym nadrazim. Kolikpak lidi asi do Brna dojizdi autobusem? Maji pocit ze dojizdi na periferii Brna?
Co je to proboha zase za tendenční článek o průzkumu, kde vyslovilo svůj názor pouze "995 lidí" . Jak jsem již dříve psal a zde již podobné komentáře jsou, nádraží by se mělo stavět pro budoucí generace a s určitou nadčasovou vizí.
Pokud víte něco o statistice, tak je vám známo, že vzorek kolem 1000 osob je dostatečný (pokud je reprezentativní). Takže pokud chcete něco napadat, tak reprezentativnost, nikoliv velikost.
Jinak nevidím na odsunu nádraží dál od centra nic nadčasového. Spíš naopak. Význam dojíždění do měst dlouhodobě posledních 200 let roste, je to trend celosvětový, a nevím proč by tomu do budoucna mělo být jinak, protože pracovbí pozice se stále specializují a "na vsi" je jich stále méně a méně. A ubírat stále rostoucímu počtu lidí pár minut života každý den? Když cena času s rostoucí životní úrovní rovněž roste? Pronásobte si to.
soudruzi, naši občané si přejí nádraží v centru, jak se říká: hlas lidu-hlas boží. Na základě toho je tudíž naprosto nezbytné nádraží přesunout co nejdál od centra!
Zase jeden průzkum na houby! Kolik Brňanů používá hlavní nádraží DENNĚ k cestám do zaměstnání? Ptát se měli primárně těch, kdo do Brna denně dojíždějí.
Tam už se průzkum taky opakovaně dělal a výsledky (trend) víceméně odpovídá tomu brněnskému - výrazně většina denně dojíždějících chce nádraží v centru.
Jak jsou pro něco experti tak je třeba mít se na pozoru, protože někteří mají názory jak kdyby je někdo podplatil. Navíc ještě stále nikdo neřekl jak to bude s MHD, protože ted jsou před nádražím 4 koleje a 2 koleje tu kapacitu rozhodně nepoberou a 4 k řece nikdo natahovat nebude že?
Co se týká VRT tak v ČR ještě není ani 1m kolejí pokud VRT nemyslíte pendolino takže než tady bude něco takového vůbec jezdit tak to nádraží stejně bude potřebovat další rekonstrukci bez ohledu na to, která verze vyhraje
Ahoj, děcka! Ještě mám jednu naprosto, ale naprosto nepodstatnou poznámku:
Stavba nádraží u řeky může začít už v roce 2020 a je v souladu s platným Územním plánem města Brna. Začátek stavby pod Petrovem odhaduje studie proveditelnosti na rok 2026, to ale není jisté. Petrov totiž vyžaduje vypracování nového územního plánu, vydání územního rozhodnutí a dalších povolení, to je proces nejméně na dalších deset až patnáct let (citováno z oficiálního dokumentu).Tož tak.
Což je opět argument (a místy spíš "argument"), který s uplatňuje min. od počátku 90. let. Čili skoro 30 let nejde postavit nádraží jinde, protože vždy se počítalo jen a výhradně s odsunutou variantou.