Diskuze

Většina Brňanů chce nádraží v centru, ukázal průzkum zadaný městem

Brňané chtějí odsunout nádraží spíš pod Petrov, tedy jen 300 metrů od toho stávajícího. Přijatelné je toto umístění pro 64 procent lidí, což je výrazně víc než pro variantu u řeky Svratky. Ukázal to sociologický průzkum, který zadalo město jako poslední podklad před hlasováním zastupitelů o poloze nádraží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Falesna čísla, do varianty řeka nezapočteny nutné vynucené naklady na propojení s centrem

0 0
možnosti

Je prokazano, ze může stát na stejném miste.

0 0
možnosti

Brno proti lidem? To si Brňané nechají líbit bez demonstrací? Pak jsou to ovce.

0 0
možnosti
RK

Pokud se při té opravdu dlouho plánované stavbě za miliardy neztratí těch pár milionů na úpravu sítě MHD, nikdo si na nové moderní nádraží jistě stěžovat nebude.

0 0
možnosti
PV

fascinuje me, jak se o Rece mluvi jako o odsunute variante, a pritom to nadrazi bude hned za Zvonarkou, za autobusovym nadrazim. Kolikpak lidi asi do Brna dojizdi autobusem? Maji pocit ze dojizdi na periferii Brna?

3 0
možnosti
PS

Co je to proboha zase za tendenční článek o průzkumu, kde vyslovilo svůj názor pouze "995 lidí" . Jak jsem již dříve psal a zde již podobné komentáře jsou, nádraží by se mělo stavět pro budoucí generace a s určitou nadčasovou vizí.

2 1
možnosti
RJ

Pokud víte něco o statistice, tak je vám známo, že vzorek kolem 1000 osob je dostatečný (pokud je reprezentativní). Takže pokud chcete něco napadat, tak reprezentativnost, nikoliv velikost.

Jinak nevidím na odsunu nádraží dál od centra nic nadčasového. Spíš naopak. Význam dojíždění do měst dlouhodobě posledních 200 let roste, je to trend celosvětový, a nevím proč by tomu do budoucna mělo být jinak, protože pracovbí pozice se stále specializují a "na vsi" je jich stále méně a méně. A ubírat stále rostoucímu počtu lidí pár minut života každý den? Když cena času s rostoucí životní úrovní rovněž roste? Pronásobte si to.

5 0
možnosti
JH

soudruzi, naši občané si přejí nádraží v centru, jak se říká: hlas lidu-hlas boží. Na základě toho je tudíž naprosto nezbytné nádraží přesunout co nejdál od centra!

0 0
možnosti
RH

Zase jeden průzkum na houby! Kolik Brňanů používá hlavní nádraží DENNĚ k cestám do zaměstnání? Ptát se měli primárně těch, kdo do Brna denně dojíždějí.

1 0
možnosti
IH

I19v51a86n 57H98o61l92a12s

18. 2. 2018 23:53

Tam už se průzkum taky opakovaně dělal a výsledky (trend) víceméně odpovídá tomu brněnskému - výrazně většina denně dojíždějících chce nádraží v centru.

3 0
možnosti
RM

Jak jsou pro něco experti tak je třeba mít se na pozoru, protože někteří mají názory jak kdyby je někdo podplatil. Navíc ještě stále nikdo neřekl jak to bude s MHD, protože ted jsou před nádražím 4 koleje a 2 koleje tu kapacitu rozhodně nepoberou a 4 k řece nikdo natahovat nebude že?

Co se týká VRT tak v ČR ještě není ani 1m kolejí pokud VRT nemyslíte pendolino takže než tady bude něco takového vůbec jezdit tak to nádraží stejně bude potřebovat další rekonstrukci bez ohledu na to, která verze vyhraje

4 0
možnosti
VK

Ahoj, děcka! Ještě mám jednu naprosto, ale naprosto nepodstatnou poznámku:

Stavba nádraží u řeky může začít už v roce 2020 a je v souladu s platným Územním plánem města Brna. Začátek stavby pod Petrovem odhaduje studie proveditelnosti na rok 2026, to ale není jisté. Petrov totiž vyžaduje vypracování nového územního plánu, vydání územního rozhodnutí a dalších povolení, to je proces nejméně na dalších deset až patnáct let (citováno z oficiálního dokumentu).Tož tak.

9 3
možnosti
IH

I69v78a95n 98H78o67l25a19s

18. 2. 2018 12:17

Což je opět argument (a místy spíš "argument"), který s uplatňuje min. od počátku 90. let. Čili skoro 30 let nejde postavit nádraží jinde, protože vždy se počítalo jen a výhradně s odsunutou variantou.

6 1
možnosti