- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výborný systém rozjezdů v Brně,naprosto spolehlivý.v článku o posílení 9 , vítám ale jen větší tramvaje nestačí, je třeba ve špičce kratší intervaly,ve špičce z centra jezdí narvané..
Pokud se kvůli Jančurovi zkomplikuje regionální doprava, tak je to jednoznačně špatně.
Nechápu, proč ho nenechají jezdit přes Havlbrod, kde je trať prázdná. Těch 10 minut navíc by nikoho nezabilo.
Protože on chtěl jezdit přes Třebovou a SŽDC mu tu kapacitu přikleplo. Bohužel rychlíky mají - zřejmě i v přidělování kapacit vlaků, nejen co se týče čekání na zpoždění - přednost před osobáky.
Ale souhlasím s vámi, že je to škoda.
A je to další argument, proč chtít VRT nebo hyperloop mezi Brahou a Brnem (plus samozřejmě pokračující dál).
to nahusteni vlaku praha-brno je totalne na palici, tomu, kdo organizuje dopravu v JMK by melo vic na srdci lezet, jak bude plynula doprava v kraji a okolo brna, nez cpat na nejvytizenejsi trati dalsi a dalsi spoje
Jenže JMK nemůže ovlivnit, jaké vlaky mezi Prahou a Brnem budou jezdit. O tom rozhoduje (pokud se nepletu) SŽDC, celostátně.
Pro nás zatím každé "vylepšení" idsjmk znamenalo delší trasu do Brna a více přestupů z původně přímého spoje na Zvonařku. Kombinace busů a vlaku v přehuštěné síti je smrtelná. Na ujetí 20 km tři přestupy, to vždy něco nesedne a vlak nečeká.
Ano, výsledkem je, že i v neděli do naší malé díry jezdí bus snad každých 20 minut. Ale úplně prázdný, stejně jako navázaný vlak. To mi přijde že zbytečně z daní platíme hodně velký luxus.
Vybavil bych tedy každý autobus zvláštní uklízečkou. Řidičům vůbec nezávidím. Stačí mi, když vidím, co za dobytky vozíme v Praze na nočních linkách ve vlaku. To se vždy v cílové stanici obávám prolézat vlak.
Myslím si, že rozjezdy může Brnu závidět každé město....velmi šikovný nápad jen víc takových
v praze se vsechny nocni tramvaje setkaji na lazarske, takze neco podobneho