Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

D1 před Brnem ochromila nehoda dvou náklaďáků, tvořily se kolony

Dálnici D1 ve směru na Brno uzavřela před šestou hodinou ranní nehoda dvou nákladních aut bez zranění. Stala se na 184. kilometru, v místě se vytvořila několikakilometrová kolona. Před 7:00 byl provoz obnoven v jednom jízdním pruhu, před 9:00 už byla opět kompletně průjezdná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Prostě tam ta auta nepustit. Dálnice je přeplněná, počkejte si až klesne provoz.

0 0
možnosti
DK

Teď řekni to B. Co s těmi vozidly, které tam nepustíš?

0 0
možnosti
Foto

Ke všem těm nářků přidám ještě ten svůj. My si neustále osobujeme právo každého, zejména země EU poučovat jak všechno dělají špatně a jak my všechno víme líp. Prosím běžme se podívat jižně a západně od nás. Třeba do Rakouska. Ten dálniční, systém i nižší třídy je jednoduše neuvěřitelný. Od kvality a parametrů silnice až po služby a zabezpečení. Když přejedu hranice k nám do Znojma, tak se chce brečet. Jeden hned ví, že je na východě. A to je Znojmo severozápadně od Vídně. Za 30 let jsme v tomto se nepohli ani o trochu. A s přístupem současných politiků (všech) se nikdy nepohneme.

0 0
možnosti
DK

Jenže i kdyby, tak nastoupí NIMBY a nepostavíš vůbec nic.

0 0
možnosti
Foto

Včera stály oba směry.

0 0
možnosti
PJ

Je to jedno k druhému, silnice I 53 směr Znojmo - Brno, provádí se celková rekonstrukce, při nárůstu dopravy každého napadne, alespoň předjížděcí pruh, nebo čtyřproudová silnice, bohužel nějakého pitomce napadlo, že silnici rozšíří o půl metru na každou stranu a nechají dva pruhy, tohle normální člověk nepochopí, D1 je historii sama o sobě, mají to rozkopané, proč nepřidali další pruh ? Vyhazet je do jednoho.

3 0
možnosti
KP

D1 je tragedie. Z Vysociny nam poradne nic jineho nevede a tak chte nechte musim obcas jednim nebo druhym smerem. Jezdit smer Ostrava na vikendy v patek, na to uz jsem rezignoval. Radej v sobotu dopoledne, nebo uz ve ctvrtek po 18. hodine a v patek pracovat vzdalene. Smer Praha mam vetsinou stesti, to jezdim zase brzo rano a to se mi stalo jen jednou, zej sem do Prahy jel asi 5 hodin (nastesti jsem nestal na D1 ale objizdel smer Jihlava, Vlasim). Bohuzel v horizontu 20-30 let nevidim v nasi zemi zadne reseni tohoto vredu.

2 0
možnosti
MZ

Ježíšku na křížku, tolik nehod denně na dálnici u Brna? Vždyť jsou tam dva pruhy v každém směru?

0 0
možnosti

J63a20n 54Š93m37í79d13a

15. 6. 2023 8:16

Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu v pořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti dopravní infrastruktury. A ty jsou v celé ČR a především na D1 zcela vyčerpány. To, co se v současné době děje na D1 je výsledek slušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikou spojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno měla být D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letech kladeny; kromě nezbytných průběžných oprav především rozšíření na 3 pruhy v každém směru včetně velkokapacitních odpočívek. Odlehčit této komunikaci mělo již dávno dálniční spojení mezi Hradcem Králové a Mohelnicí včetně neexistujícího propojení naší "dálniční" sítě na polskou a rakouskou dálniční síť ve směru sever-jih. Těžiště přepravy na dlouhé a střední vzdálenosti má však spočívat především na železniční, společně s říční dopravou. Chybí uzlové terminály - překladiště zboží z kamionů na železniční vozy popř. říční lodě a naopak (viz. v rámci ČR ojedinělý terminál Mělník). Dávám za vinu všem postkomunistickým vládním činitelům, jejim poradcům a ekonomům, že to tak není; že se na to lidově řečeno vykašlali. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostranné orientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá ze silnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami a mnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je nejvyšší čas naši silniční síť kapacitně posílit a zároveň důrazně odlehčit tím, že se i u nás začne více využívat k přepravě nákladů na delší a dlouhé vzdálenosti železnice a okrajově využívané říční cesty (zvýhodnit kombinovaný způsob přepravy zboží) a omezit výstavbu nezakolejovaných logistických center a skladů na zelené louce soustřeďujících se pouze na silniční přepravu zboží.

5 0
možnosti
PJ

S tím nelze nic jiného než souhlasit, nicméně je otázkou proč tomu tak je ? Nedostává se peněz, vše dlouho trvá, různé obstrukce z řad různých hnutí, ceny silnic připomínají Zlaté stezky, je toho více, nicméně hlavními viníky jsou ŘSD ,potažmo politici, kteří spíše než něco dělat pro lidi, tak chodí na ruky různým lobbistům apod.

0 0
možnosti
JN

Jel jsem tím místem asi 5 minut před nehodou. Při najíždění od Rosic byl obrovský problém se na dálnici vůbec dostat, protože kamiony absolutně nedodržují rozestupy. jedou 4 metry za sebou, takže se srážce vůbec nedivím. Policie to každodeně poctivě hlídá ze starého odpočívadla a je jim to jedno. A to že je tam zákaz předjíždění pro nákladní vozidla taky nikoho nezajímá, slovenští, rumunští a maďarští borci tyto značky vůbec nerespektují.

10 0
možnosti
JB

Zase se kamion srazil s dalším kamionem. U Brna je to téměř denně! Když není dozor je anarchie. Bohužel a bude asi hůř. Protože se to neustále zhoršuje. U Brna prý přidají jeden pruh, který by v dnešním provozu již nestačil. To je plánování na ......

16 0
možnosti
JN

srážka kamionu s kamionem u Brna není ani zdaleka "téměř denně"

1 0
možnosti
ZP

Nebyl by život bez aut lepší.....auto je fajn, ale mnohem lepší je procházka...

0 18
možnosti
DK

Ti někdo brání se procházet 100 Km pro 120t písku?

24 0
možnosti
  • Nejčtenější

Po krátké nemoci zemřel Vojtěch Adam, který měl být rektorem. Bylo mu 42 let

22. května 2024  11:24

Mendelova univerzita truchlí za Vojtěcha Adama, který v pouhých dvaačtyřiceti letech podlehl krátké...

Syny mlátil, dcery znásilňoval. Po zabití tyranského mlynáře nikdo neuronil slzu

26. května 2024

Premium Mlynářský syn už nemohl vydržet kruté zacházení svého otce s mladšími sourozenci a po krátké...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Brněnská nádražní budova jde po 70 letech k zemi, zmizet musí i podzemní kryt

20. května 2024  13:27

Zhruba patnáct minut po deváté hodině ráno se bagry svými radlicemi zabořily do nádražní budovy v...

Řidiči MHD si už hudbu nepustí. Cestující si stěžují, vysvětluje vedení zákaz

27. května 2024  6:05

Brněnský dopravní podnik přichystal pro své šoféry nečekanou novinku. V kabině si nově nesmějí...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Hromadné propouštění v Zetoru. Z 300 zaměstnanců skončí víc než polovina

23. května 2024  10:22

Brněnský výrobce traktorů Zetor Tractors propustí ke konci července 160 lidí, tedy víc než polovinu...

Z Pohlreichem zostuzené Bohémy má být opět restaurace, Národní divadlo ostrouhalo

27. května 2024  13:33

V Brně to býval známý pojem, byť v posledních letech existence se renomé restaurace Bohéma...

Z velkých plánů sešlo. Brněnská akvaponická farma končí, dluží i zaměstnancům

27. května 2024

Brněnská firma Future Farming, která se zabývá akvaponickým zemědělstvím, chystá uzavření farmy v...

Takhle se hrát nedá, zní z Vyškova před barážovými souboji s Karvinou

27. května 2024  7:26

Druhou sezonu po sobě se fotbalisté druholigového Vyškova mohou radovat z postupu do barážových...

Řidiči MHD si už hudbu nepustí. Cestující si stěžují, vysvětluje vedení zákaz

27. května 2024  6:05

Brněnský dopravní podnik přichystal pro své šoféry nečekanou novinku. V kabině si nově nesmějí...

Rozdáváme tělové mléko Kind od Mádara ZDARMA
Rozdáváme tělové mléko Kind od Mádara ZDARMA

Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...