Diskuze
D1 před Brnem ochromila nehoda dvou náklaďáků, tvořily se kolony
Děkujeme za pochopení.
R77o71b40e41r78t 31B62a54l24a98b89á50n
Prostě tam ta auta nepustit. Dálnice je přeplněná, počkejte si až klesne provoz.
D11a82n82i83e29l 58K70o17l43á12ř
Teď řekni to B. Co s těmi vozidly, které tam nepustíš?
L74i93b78o72r 76O38n18d23r45á52č88e51k
Ke všem těm nářků přidám ještě ten svůj. My si neustále osobujeme právo každého, zejména země EU poučovat jak všechno dělají špatně a jak my všechno víme líp. Prosím běžme se podívat jižně a západně od nás. Třeba do Rakouska. Ten dálniční, systém i nižší třídy je jednoduše neuvěřitelný. Od kvality a parametrů silnice až po služby a zabezpečení. Když přejedu hranice k nám do Znojma, tak se chce brečet. Jeden hned ví, že je na východě. A to je Znojmo severozápadně od Vídně. Za 30 let jsme v tomto se nepohli ani o trochu. A s přístupem současných politiků (všech) se nikdy nepohneme.
D35a60n56i17e10l 81K14o50l91á75ř
Jenže i kdyby, tak nastoupí NIMBY a nepostavíš vůbec nic.
P75a95v45e61l 15J54a34s46t10r62á47b61e59k
Je to jedno k druhému, silnice I 53 směr Znojmo - Brno, provádí se celková rekonstrukce, při nárůstu dopravy každého napadne, alespoň předjížděcí pruh, nebo čtyřproudová silnice, bohužel nějakého pitomce napadlo, že silnici rozšíří o půl metru na každou stranu a nechají dva pruhy, tohle normální člověk nepochopí, D1 je historii sama o sobě, mají to rozkopané, proč nepřidali další pruh ? Vyhazet je do jednoho.
K57a31r37e22l 57P87á12n92e19k
D1 je tragedie. Z Vysociny nam poradne nic jineho nevede a tak chte nechte musim obcas jednim nebo druhym smerem. Jezdit smer Ostrava na vikendy v patek, na to uz jsem rezignoval. Radej v sobotu dopoledne, nebo uz ve ctvrtek po 18. hodine a v patek pracovat vzdalene. Smer Praha mam vetsinou stesti, to jezdim zase brzo rano a to se mi stalo jen jednou, zej sem do Prahy jel asi 5 hodin (nastesti jsem nestal na D1 ale objizdel smer Jihlava, Vlasim). Bohuzel v horizontu 20-30 let nevidim v nasi zemi zadne reseni tohoto vredu.
M98i51l11o34s31l45a47v 44Z38u65b69r
Ježíšku na křížku, tolik nehod denně na dálnici u Brna? Vždyť jsou tam dva pruhy v každém směru?
J63a20n 54Š93m37í79d13a
Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu v pořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti dopravní infrastruktury. A ty jsou v celé ČR a především na D1 zcela vyčerpány. To, co se v současné době děje na D1 je výsledek slušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikou spojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno měla být D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letech kladeny; kromě nezbytných průběžných oprav především rozšíření na 3 pruhy v každém směru včetně velkokapacitních odpočívek. Odlehčit této komunikaci mělo již dávno dálniční spojení mezi Hradcem Králové a Mohelnicí včetně neexistujícího propojení naší "dálniční" sítě na polskou a rakouskou dálniční síť ve směru sever-jih. Těžiště přepravy na dlouhé a střední vzdálenosti má však spočívat především na železniční, společně s říční dopravou. Chybí uzlové terminály - překladiště zboží z kamionů na železniční vozy popř. říční lodě a naopak (viz. v rámci ČR ojedinělý terminál Mělník). Dávám za vinu všem postkomunistickým vládním činitelům, jejim poradcům a ekonomům, že to tak není; že se na to lidově řečeno vykašlali. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostranné orientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá ze silnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami a mnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je nejvyšší čas naši silniční síť kapacitně posílit a zároveň důrazně odlehčit tím, že se i u nás začne více využívat k přepravě nákladů na delší a dlouhé vzdálenosti železnice a okrajově využívané říční cesty (zvýhodnit kombinovaný způsob přepravy zboží) a omezit výstavbu nezakolejovaných logistických center a skladů na zelené louce soustřeďujících se pouze na silniční přepravu zboží.
P91a22v14e26l 87J95a70s41t65r58á97b26e39k
S tím nelze nic jiného než souhlasit, nicméně je otázkou proč tomu tak je ? Nedostává se peněz, vše dlouho trvá, různé obstrukce z řad různých hnutí, ceny silnic připomínají Zlaté stezky, je toho více, nicméně hlavními viníky jsou ŘSD ,potažmo politici, kteří spíše než něco dělat pro lidi, tak chodí na ruky různým lobbistům apod.
J92a60r80o32m88í98r 64N33o80v91á40č97e66k
Jel jsem tím místem asi 5 minut před nehodou. Při najíždění od Rosic byl obrovský problém se na dálnici vůbec dostat, protože kamiony absolutně nedodržují rozestupy. jedou 4 metry za sebou, takže se srážce vůbec nedivím. Policie to každodeně poctivě hlídá ze starého odpočívadla a je jim to jedno. A to že je tam zákaz předjíždění pro nákladní vozidla taky nikoho nezajímá, slovenští, rumunští a maďarští borci tyto značky vůbec nerespektují.
J67o63s60e32f 88B27u85g47n83e46r
Zase se kamion srazil s dalším kamionem. U Brna je to téměř denně! Když není dozor je anarchie. Bohužel a bude asi hůř. Protože se to neustále zhoršuje. U Brna prý přidají jeden pruh, který by v dnešním provozu již nestačil. To je plánování na ......
J34o73s15e78f 79N67o52v88á92k
srážka kamionu s kamionem u Brna není ani zdaleka "téměř denně"
Z66d26e93n23ě14k 89P14o36k87o32r34n56ý
Nebyl by život bez aut lepší.....auto je fajn, ale mnohem lepší je procházka...
D97a14n24i97e94l 47K93o49l47á21ř
Ti někdo brání se procházet 100 Km pro 120t písku?
Po krátké nemoci zemřel Vojtěch Adam, který měl být rektorem. Bylo mu 42 let
Mendelova univerzita truchlí za Vojtěcha Adama, který v pouhých dvaačtyřiceti letech podlehl krátké...
Syny mlátil, dcery znásilňoval. Po zabití tyranského mlynáře nikdo neuronil slzu
Premium Mlynářský syn už nemohl vydržet kruté zacházení svého otce s mladšími sourozenci a po krátké...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Brněnská nádražní budova jde po 70 letech k zemi, zmizet musí i podzemní kryt
Zhruba patnáct minut po deváté hodině ráno se bagry svými radlicemi zabořily do nádražní budovy v...
Řidiči MHD si už hudbu nepustí. Cestující si stěžují, vysvětluje vedení zákaz
Brněnský dopravní podnik přichystal pro své šoféry nečekanou novinku. V kabině si nově nesmějí...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Hromadné propouštění v Zetoru. Z 300 zaměstnanců skončí víc než polovina
Brněnský výrobce traktorů Zetor Tractors propustí ke konci července 160 lidí, tedy víc než polovinu...
Z Pohlreichem zostuzené Bohémy má být opět restaurace, Národní divadlo ostrouhalo
V Brně to býval známý pojem, byť v posledních letech existence se renomé restaurace Bohéma...
Z velkých plánů sešlo. Brněnská akvaponická farma končí, dluží i zaměstnancům
Brněnská firma Future Farming, která se zabývá akvaponickým zemědělstvím, chystá uzavření farmy v...
Takhle se hrát nedá, zní z Vyškova před barážovými souboji s Karvinou
Druhou sezonu po sobě se fotbalisté druholigového Vyškova mohou radovat z postupu do barážových...
Řidiči MHD si už hudbu nepustí. Cestující si stěžují, vysvětluje vedení zákaz
Brněnský dopravní podnik přichystal pro své šoféry nečekanou novinku. V kabině si nově nesmějí...
Rozdáváme tělové mléko Kind od Mádara ZDARMA
Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...