- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
40 tisíc rozdíl! Za jedno sedadlo? Za sedadla v celém autobusu? Za sedadla ve všech vozech v Brně?
Ještě nedávno jsem strávil v MHD na cestě s Černovických teras na Černého a naopak i 600h ročně. A tak cesta po Brně může být pěkně dlouhá až zdrcující třeba po práci či brzo ráno. Takže pohodlné sedačky jsou základ. Celý problém pokálených sedaček bych vyřešil daleko větší kontrolou dokladů a cestujících pomocí revizorů a ne jako teď že ho potkám 2x ročně. Jednoduše bych lidi co sedí v montérkách od cementu a pomočených kalhotech vykázal a basta a ne jako teď.
Kdo nechce klouzat,ať stojí. Ať to bude tak,nebo tak, najde se vždycky někdo,komu se to líbit nebude. Rozhodně je to lepší,než si sednout na pomočenou......nebo jinak znečištěnou sedačku. Ta cesta po Brně není tak dlouhá ,aby se nedala vydržet. A když nebudu v autobuse dospávat,tak si myslím,že je vše v pořádku.
Proč neokopírují něco funkčního? Např. sedadla MHD ve Vídni jsou perfektní. plast, ale neklouže, nestudí.
Vidím to v barvách, řidič s palicí vytlouká sedadla ze šaliny a řve "Ještě někomu klouže sedadýlko?"
A jaký šetření životního prostředí? To je blbost, kterou se omlouvají vyšší údržbové náklady. Už Euro 5 EEV mělo prakticky stejné hodnoty jako CNG.
Jestli chtějí ekologii, tak místo vytížených busů postavit trolejbus.
KOŽENKOVÉ potahy byly léta osvědčené a z mnoha hledisek nejlepší, údržba hygieny dostatečná.
Proč se místo osvědčených věcí stále tlačí nové nesmysly?
No pokud to někdo vybíral předpokládám že je zkoušel v klidu, tak že si nikdo ani nemohl vyzkoušet, jestli při brždění budou "klouzat"...
V řadě nových či novějších autobusů jsou plastové sedačky hnědé barvy s nelesklým povrchem a bočními opěrkami. Proč nemohly být i v autobusech s CNG? Nebo aspoň s lepším sklonem. A co takhle vytápění sedaček v zimě? To je neřešitelný problém, nebo by to přišlo moc draho? Asi to druhé a k tomu nezájem příslušných úředníků o komfort cestujících. Zatím je lepší stát než si nachladit urologické a gynekologické orgány. 314
Všiml jsem si, že jsou vytápěna některá sedadla s označením pro invalidy.
V Praze byl podobný problém, začali je montovat pod větším úhlem (tj. jsou více "zaklopené") a lidé tak už snadno nesklouznou...