- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prd usnul, i kdyz mas tech 100m mezeru a letis 90 a najedno to stoji, tak 1.to dobrzdi, ale 3.4.5.6. Pritom by stacilo, to vysilat na vsech kanalech ve vysilacce a dat ke krajnici svetlo!.. Porad se dba na bezpecnost a toto neudela nikdo.. Dalsi vec je, ze ti co to maji, si vetsinu vypinaji automaticke zabrzedeni.. To prece nema jit vubec vypnút.. Howk.
Taková sranda - postavil bych vedle dálnice koleje s mimoúrovňovým křížením silnic. Dálnice ve většině případů slouží stejně jako tranzit. A po této železnici bych převážel kamiony 24 hodin denně. Neničila by se dálnice, bylo by méně kolon. Mohly by se snížit poplatky za dálnici ostatním řidičům, dálnice by vydržela. Teď vážně. Pokud do sebe narazí pět kamionů, je vidět, že ze zákona nedodržují ani ten odstup jaký mají dodržovat šoféři těžkých aut. Nikoho to asi nezajímá. Sankce za tento přestupek je zřejmě neúčinná, když se to stále opakuje dokola. Taková jízda po dálnici mezi kamiony je vlastně ruská ruleta. Stejné jako jeden náboj ve válci revolveru. Vystřelí-nevystřelí. Pět kamionů. Dobrzdí-nedobrzdí a sešrotují. Obě věci zabíjí. Když už jsem u zbraní. Pokud na člověka míří bez důvodu držitel pistole (legální), ohrožuje takto jeho život a zdraví, jedná se minimálně výtržnictví a ten zbrojař si už nezastřílí. Přijde o zbrojní průkaz, což je v pořádku. Pokud to samé - bez důvodu a úmyslně ohrožuje člověka na životě a zdraví řidič kamionu, či jiného vozidla tím, že za ním jede dva metry, je to přestupek a nic jiného se neděje. Řidičák mu zůstává a může ohrožovat vesel dál a ještě si pustí v při jízdě film. Ale ano. Jsou samozřejmě dobří šoféři kamionů a není to jednoduchá práce. Nechci kolektivní vinu. Ale jedinci, kteří jezdí nalepeni těsně za autem jedoucím před ním, tito lidé nejsou žádní řidiči a neumí jezdit.
S tim souhlasim, jakmile jede za mnou kamion/nakladak, i dodavka, radeji to necham predjet (pokud nemam moznost ujet).
No,ono kdyby se mezi kamiony nemotali trotli a točvolanti v tédéíčkách,co jim to táhne vodspoda,nestála by půlka republiky,že Holík,Skoupý ,Letavka apod.....
Kdyby magoři s dodávkama a kamioňáci nejezdili s mnohatunovými kolosy jako s formulí 1, co zastaví na fleku, tak by sem "Pospíšil apod" nemusel blinkat své bláboly o dálnicích, jen a pouze pro přetížené náklaďáky, které by bez osobních aut v blízkém okolí jezdily zcela bez nehod, mohly za Prahou beztrestně předjíždět ve všech čtyřech až pěti jízdních pruzích...
Je to jedno s druhým - přetížené dálnice, nejsou odpočívky, výsledek x km dlouhá jedouci kolona kamionu a výsledek je skoro stejný - havarka a stojí půlka republiky.
Jen více a více policejních akcí proti řidičům osobních aut. Řidiči kamionů, jsou totiž všichni svatí a vůbec nedělají na dálnicích problémy. Hlavně se ne zapomeňte zaměřit na rychlost, protože ta dělá problémy na dálnicích nejvíce.
Žádné nehody se nestávají kvůli tomu, že kamiony jsou přetížené, řidiči nedodržují aspoň minimální rozestupy a řidiči se nevěnují řízení to se totiž vůbec neděje....
Základní sazbu pokuty vynásobit hmotností jízdní soupravy v tunách (pro všechny, tedy i pro řidiče osobáků a dodávek).
A jakékoli přestupky tvrdě trestat (kauce na místě, zabavení auta, atd).
Rozhlásit to po Evropě a okolí.
Pak by kamioňáci přestali jezdit jak hovada.
Já bych to násobil v kilech a máme klid od kamiónů :)