- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dle mého názoru, žije celé naše Ministerstvo dopravy stále v jakémsi anachronickém paradigmatu, že realizace dopravních staveb musí trvat roky až desítky let. Podle toho pak vypisují naprosto neambiciozní podmínky výběrových řízení. Ministr uvede, že se rozšíření dálnice soutěžilo mimo jiné na dobu realizace. A ta je pro 2 km 2,5 roku. Nechápu, proč ministerstvo ve výběrové řízení přímo neurčí dobu realizace max 1 rok nebo klidně 9 měsíců. Dodavatelé by to museli vzít jako vstupní požadavek a ne že ministerstvo jen vybere toho, kdo nabídne naprosto zoufalou "nejkratší" dobu realizace. Vždyť ta doba je závislá jen na množství sil a prostředků, které tam dodavatel použije. Nemyslím, že by technologie vyžadovala, aby to trvalo roky. Že je tam nyní 60 pracovníků a 20 bagrů mi na rozdíl od ministra vůbec neimponuje. Naopak je to tragédie. Vzhledem k délce toho úseku by se tam těch bagrů z obou stran vešlo klidně 5x tolik.
No dnes tam zrovna moc aktivity nebylo..
Tak odsunout hlavní nádraží kdesi do polí, to musela vymyslet hlava pomazaná🙈
Nádraží bude posunuté o 500 m dál od náměstí Svobody, takže nově bude od úplného epicentra Brna náměstí Svobody 1 km. To ujdete vycházkovou chůzí za 15 min nebo ujedete za 2 min šalinou. Je to v pohodě. Co by zabto jinde dali.
... rikate bludy?? ... bohuzel smutna realita stavu dalnic a oprav na nich ... ... a ze pozdravuji do fanklubu pana Kupku a pana Rydla
Jezdím tudy velmi často a potkat zde někoho pracovat je zázrak. Je jisté že plán stavět úsek 1,4km dva roky je na pohodu a není se čemu divit, že tu nikdo nepracuje. Tyto pohádky jak "pracují i o svátcích a v noci" si nechte pane ministře pro Vaše děti a nedělejte z lidí zas a zase blbce ... soudný ministr by řešil dokončení v řádech měsících, neobhajoval by šlendrián v podobě úprav na několik let, což je bohužel zase pohádka, jelikož takový politik neexistuje
Jste evidentně odborník, tak zkuste vymyslet jak rychleji postavit most o délce cca 300m, když na jeho místě je stávající, který je potřeba nejdřív v jednom směru rozšířit, aby mohla být převedena doprava na tuto část mostu, následně druhý most zbourat, postavit nový, převést na něj dopravu a znovu původní most zbourat a postavit druhou větev.
jel jsem v úterý okolo 17 hodiny a na mostě se pracovalo. V zúženém pruhu stálo porouchané auto a od Prahy naprostý kolaps, nechápu proč to auto neodtáhli, jinak dálnice naprosto v pohodě
Musel by ses zvednout a se tam jít podívat.
Kdyby ráčil v Praze na zadku sedět a nejezdil k nám do Brna exhibovat a svým omajáčkovaným autem nepřispíval k už tak katastrofálnímu stavu dopravy.
Možný by pak udělal i nějakou skutečně užitečnou práci.